نوشته شده توسط : مدیر

دانلود پروژه طراحی صنعتی

طراحی صنعتی فهرست مطالب فصل ۲
۳
تاریخچه ایجاد ۳
تاریخچه گروه طراحی ۴
نوع شغل ۴
عمده یا خرده فروشی بودن ۴
فصل ۶
استانداردهای کاری برای طراحان صنعتی                                                                           ۷
حوزه ها یا استاندارد ۸
مهارتهای نیروی ۹
چه فرصتهایی شغلی برای طراحی صنعتی فراهم است؟                                                        ۱۲
توانایی های ۱۳
فصل ۱۴
بازارهای هدف کالا و کانال های بازار یابی                                                                          ۱۵
موقعیت شغلی در ایران کانال های بازار یابی                                                                       ۱۶
CRM در سازمانهای طراحی صنعتی                                                                                ۱۷
تاریخچه CRM
CRM
اهداف CRM
مزایای استفاده از سیستم CRM
پیش نیازهای فرهنگی ، سیاسی در شغل طراحی صنعتی                                                       ۲۳
CRM و ERP در سازمانهای طراحی صنعتی                                                                   ۲۶
مصرف کنندگان نهایی در این شغل                                                                                  ۳۰
فصل ۳۱
خدمات پس از فروش ۳۲
روش های جاری فعالیتها برای فروش محصولات                                                                ۳۳
نحوه طراحی سازمان ۳۵
فرصت های شغلی و نوع خدمات ارائه دهنده به مشتری                                                        ۳۶
روشهای فروش جاری محصولات و نحوه تبلیغات                                                              ۳۷
سهولت دسترسی مشتریان کالاهای صنعتی با بازار یابی صنعتی                                             ۳۸
فصل ۴۴
خلاصه نتایج و ۴۵
پیشنهاداتی برای یک طراح خوب بودن                                                                             ۴۷
پیشنهاداتی برای طراحی محصول صنعتی برتر                                                                     ۴۸
توصیه هایی برای پیشرفت در این زمینه                                                                              ۵۱
چشم انداز ۵۳
منابع

 



:: برچسب‌ها: دانلود پروژه طراحی صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود پروژه سراج حاج علی قلی

سراج حاج علی قلی

مقدمه :
سرای حاج علی قلی در حدود یک قرن پیش توسط شخصی به همین نام در مرکز شهر و در یکی از قسمت های اصلی بازار احداث شده. این بنا به سبک اصفهانی و در دوران قاجار به منظور تجارت احداث شده است.
بنا حیاط مرکز بوده و شامل طاق های کجاوه ای و قوس نیم کلیل می باشد که بر روی جرزهای آجری سوار شده است.
 فهرست
مقدمه
خصوصیات جغرافیایی زنجان
خصوصیات آب و هوایی منطقه
بررسی باد در شهر زنجان
اوضاع زمین شناسی شهرستان زنجان
خصوصیات بافت شهری و روستایی زنجان
وجه تسمیه زنجان
بافت و سیمای شهری
حرکت آبهای سطحی در معابر فرعی
مطالعات جغرافیایی
موقعیت قرار گیری بنا
همسایگی ها و همجواریها
کروکی و دسترسی بنا
مطالعات تاریخی
بررسی سازه ای
مصالح
آجر
خشت چوب سنگ ملات پی جرزها
پوشش
سازه های تاقی
پوشش تخت
پوشش الحاقی
عایق بندی بنا
عایق کاری بام به شیوه سنتی
معرفی تزئینات
کار بندی
آسیب شناسی
آسیب در قوس و در تاق
جدول آسیب شناسی سرای حاج علی قلی
جداول آسیب شناسی
مسائل باز سازی ساختمان ها با سازه ی آجری
کارهای نخستین در طرح باز سازی
آزمایش سازه ها
باز سازی بخشی از ساختمان
ساخت کناره های باز شو
ساخت نعل درگاه
نعل درگاه با تیرهای بتن مسلح
نعل درگاههای نزدیک به هم
گشودن باز شوهای قوسی شکل
زیر سازی دیوار
باز سازی کامل ساختمان
روش های ویژه پایدار کردن
پایدار کردن شالوده های آجری با زیر شمع های مسلح
مقاوم سازی
تعمیر دیوار
مرمت شکاف های بزرگ
تعمیر و مقاوم سازی محل تقاطع دیوارها
مقاوم سازی فونداسیون ها
مرمت بنا
انواع مرمت
مرمت و احیا
کاربری گذشته سرای حاج علی قلی
کاربری کنونی سرای حاج علی قلی
کاربری پیشنهادی و طرح مرمت

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود پروژه سراج حاج علی قلی ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود پروژه مقایسه عزت نفس جوانان عادی و بزهکار ۱۸ تا ۲۵ سال شهر تهران

مقایسه عزت نفس جوانان عادی و بزهکار ۱۸ تا ۲۵ سال شهر تهران

 چکیده :
 به منظور بررسی رابطه بین عزت نفس و بزهکاری ۸۰ نفر آزمودنی پسر ۱۸ الی ۲۵ سال (۴۰ عادی – ۴۰ بزهکار) با روش نمونه گیری خوشه ای و به صورت تصادفی ساده انتخاب شدند و پرسشنامه عزت نفس کوپراسمیت روی آنها اجرا شد. داده های حاصل از پژوهش با استفاده از آزمون t  استیودنت برای گروه های مستقل مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت نتیجه بدست آمده t= 2/328 که در سطح معنی داری ۵%  از  t جدول کوچکتر بوده به عبارت دیگر فرد صفر تائید گردید و بین دو گروه عادی و بزهکار تفاوت معنی داری مشاهده نگردید هر چند واریانس عزت نفس در گروه عادی بیشتر از گروه بزهکار بوده ولی از عزت نفس بیشتری برخوردار نبوده.
 فصل اول : طرح تحقیق
 مقدمه
بیان مسأله
هدف پژوهشی
اهمیت و ضرورت پژوهش
فرضیه تحقیق
متغیرهای پژوهش
تعاریف نظری و عملیاتی اصطلاحات
فصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق
 بخش اول بزهکاری
بزهکاری
بزه
بزهکار
مفهوم بزهکاری و انواع آن
پیشگیری و برخورد با بزهکاری ها
هفت رویکرد در تعریف جرم
انواع جرم یا بزه
بخش دوم : عزت نفس
عزت نفس چیست
اندازه گیری عزت نفس
اهمیت عزت نفس
عوامل مؤثر بر عزت نفس
عوامل مؤثر بر کاهش عزت نفس
تدابیر حفظ عزت نفس
بررسی دیدگاه های نظری عزت نفس
تحقیقات انجام شده مرتبط با موضوع
شکل گیری عزت نفس
مطالبی در مورد عزت نفس
فصل سوم : روش تحقیق
 جامعه آماری
نمونه آماری
روش نمونه گیری
ابزار پژوهش
مقیاس عزت نفس کوپر اسمیت
ساختار
روایی
اعتبار
روش آماری
فصل چهارم : یافته های تحقیق و تجربه و تحلیل آنها
 مقدمه
تجزیه و تحلیل یافته های پژوهش
فصل پنجم : خلاصه تحقیق و پیشنهادها
 مقدمه
خلاصه و نتیجه گیری
محدودیتهای تحقیق
پیشنهادها
منابع
پیوستها
«فهرست جداول و نمودارها»
جدول شماره ۱ : تعداد افراد جامعه آماری
جدول شماره ۲ : میانگین و انحراف استاندارد جوانان عادی و بزهکار
جدول شماره ۳ : شاخصهای آماری عزت نفس در جوانان عادی و بزهکار
نمودار شماره ۱ : میانگین عزت نفس جوانان عادی و بزهکار
نمودار شماره ۲ : انحراف استاندارد جوانان عادی و بزهکار

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود پروژه مقایسه عزت نفس جوانان عادی و بزهکار ۱۸ تا ۲۵ سال شهر تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

مقایسه میزان عزت نفس در بین دانش جویان ممتاز و دانش جویان مشروطی دانشگاه آزاد اسلامی

 
مقدمه :
هر انسانی براساس  ملاک ها و معیارهایی که در اختیار دارد همواره خود را مورد ارزیابی و قضاوت قرار می دهد و میزان کارائی، موفقیت و ارزشمندی خویش را تعیین می نماید. مفاهیمی که در شکل گیری عزت نفس مهم به نظر می رسد عبارتند از : خود، ادراک هر از فرد از خود (شکل گیری تصویر بدن در ذهن)، مفهوم هر فرد از خود (رشد گرایش عاطفی و ارزش، نسبت به بدن موزان خود، ارزشیابی خود. به موازات تغییر و تحولاتی که در جسم انسان صورت می گیرد روان او هم دستخوش تغییراتی می گردد در این مسیر خود که در مرکز ساختار روانی انسان قرار دارد و به عنوان منبع و مرجع فعالیت های فکری، عاطفی، رفتاری انسان ایفای نقش می کند، شکل می گیرد، جسم و روان انسان هر کدام از بخش های متفاوتی تشکیل شده است) تشخیص به موقع روحیات کودک و پاسخ به موقع و متعادل به آنها درک شد، اعتماد به نفس او بسیار مؤثر است، البته این نکته بسیار مهم است که نیازهای انسان در دورانهای مختلف دستخوش تنوع و تغییر می گردد (اسدالهی، موسوی ۱۳۷۶) در رابطه با افکار و غیر منطقی الیس معتقد است که ریشه رفتار غیر انطباقی فرد را باید در فرد جستجو کرد، اضطراب عاطفی نتیجه طرز تفکر غیر منطقی و غیر عقلانی است انسان به وسیله اشیای خارجی مضطرب و آشفته نمی شود بلکه دیدگاه و تصویری که او از اشیاء دارد موجب نگرانی و اضطرابش می شوند به نظر الیس که از نظریه پردازان اختلالات می باشد افکار و عواطف کنشهای جداگانه ای نیستند از این رو تا زمانیکه تفکر فرد غیر منطقی و غیر عقلانی باشد عواطف فرد نیز مختل خواهد شد و انسان افکار غیر منطقی را به طور مداوم برای خود تکرار می کند بنابراین جنبهای صفات پایدار شخصیت را ازین باورها تشکیل می دهند و همواره در رفتار و عواطف او متجلی می شوند. البرت الیس بنیانگذار نظریه بنیانگذار نظریه عقلانی – عاطفی معتقد است که اختلالات عاطفی ناشی از باورها و اعتقادات غیرمنطقی است. (شفیع آبادی ۱۳۷۱).

فصل اول.. ۲
کلیات تحقیق.. ۲
مقدمه : ۲
طرح مسئله : ۳
سؤال مسئله : ۵
اهداف تحقیق : ۵
اهمیّت و ضرورت تحقیق : ۵
تعریف نظری : ۶
تعریف عملیاتی : ۶
دانش جویان مشروطی : ۶
فصل دوم.. ۷
پیشینه و ادبیات تحقیق.. ۷
(نگاهی به تاریخچه متغییرهای پژوهش) ۸
مقدمه : ۸
عزت نفس چیست : ۸
انواع اعتماد به نفس : ۹
عزت نفس : ۱۱
استقلال عمل : ۱۱
مسئولیت پذیری : ۱۲
پیشرفت گرا : ۱۲
جدیّت و سخت کوشی : ۱۲
پذیرش ناکامی ها : ۱۲
مؤثر بودن : ۱۲
روش های تقویت اعتماد به نفس : ۱۳
ارتباط با خدا : ۱۳
شناخت بهتر خویش : ۱۳
تکیه بر توانایی های خود : ۱۳
خطر پذیری : ۱۳
خودارزیابی : ۱۴
ارزیابی مثبت از خود : ۱۴
اصل اول : گذشته را پذیرید و آینده را دگرگون کنید. ۱۴
اصل دوم : درباره اهدافتان با خود گفتگو کنید. ۱۵
اصل سوم : تصمیم گرفتن را تمرین کنید. ۱۵
اصل چهارم : نتایجی را که می خواهید مجسم کنید. ۱۵
اصل پنجم : در برخی زمینه ها متخصص شوید. ۱۶
قسمت اول : پیشینه نظری.. ۱۶
تاریخچه : ۱۶
مفهوم عزت نفس : ۱۹
الف ) بعد اجتماعی : ۱۹
ب ) بعد تحصیلی : ۱۹
ج ) بعد جسمی : ۲۰
د ) بعد خانوادگی : ۲۰
هـ ) بعد کلی عزت نفس : ۲۱
چگونگی پیدایش عزت نفس در افراد : ۲۱
عزت نفش از دیدگاه قرآن، احادیث و دانشمندان اسلامی : ۲۲
معانی نفس در قرآن کریم : ۲۲
عزت نفس در احادیث و روایات اسلامی : ۲۳
نظریه دانشمندان اسلامی در مورد نفس : ۲۴
تفکر غیر منطقی : ۲۴
دیدگاههای روان شناختی درباره عزت نفس و افکار غیرمنطقی : ۲۷
دیدگاه ادلر : ۲۷
دیدگاه راجرز : ۲۸
دیدگاه اسمیت : ۲۸
۱ ) جنبه فیزیولوژیکی : ۲۹
۲ ) جنبه اجتماعی : ۲۹
۳ ) جنبه روان شناختی : ۲۹
تحقیقات انجام شده در خارج از کشور : ۳۱
فصل سوم :.. ۳۳
روش تحقیق.. ۳۳
جامعه مورد مطالعه : ۳۳
حجم نمونه : ۳۴
روش نمونه گیری : ۳۴
ابزار اندازه گیری در تحقیق حاضر : ۳۴
روش آماری مربوط به فرضیه : ۳۵
روش تحقیق : ۳۵
فصل چهارم :.. ۳۶
یافته ها و تجزیه و تحلیل داده ها.. ۳۶
مقدمه : ۳۷
جدول ۱ . ۴ ) نمرات عزت نفس آزمودنی ها در دو گروه دانشجویان ممتاز و مشروطی از آزمون عزت نفس… ۳۷
جدول ۲ . ۴ ) مقداربرای مقایسه عزت تفس دانشجویان ممتاز و مشروط.. ۳۹
فصل پنجم :.. ۴۰
بحث و نتیجه گیری.. ۴۰
بحث و نتیجه گیری : ۴۰
محدودیت ها : ۴۱
منابع و ماخذ : ۴۲

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود پروژه مقایسه میزان عزت نفس در بین دانش جویان ممتاز و دانش جویان مشروطی دانشگاه آزاد اسلامی ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر
بررسی عزت نفس دانشجویان خودشکوفا در زمینه های ورزشی و تحصیلی 
چکیده
هدف تحقیق حاضر با عنوان بررسی عزت نفس دانشجویان خود شکوفا در زمینه عزت نفس دانشجویان دختر و پیشرفت تحصیلی رابطه بیشتری وجود دارد و در پسران بین عزت نفس دانشجویان پسر پیشرفت ورزشی رابطه عمیق تری وجود دارد . برای این کار جامعه آماری ما دانشگاه آزاد اسلامی بود که ۲۰۰ نمونه انتخاب شد ۱۰۰ نمونه دختر و ۱۰۰ نمونه پسر و نیز برای سنجش خود شکوفایی از میانگین معدل کل در آزمودنیها در ترم های گذرانده استفاده شد و نیز با مراجعه به پرونده تحصیلی و یا سوال از خود آنها به عنوان نمره خود شکوفایی ورزشی و تحصیلی استفاده شد. و از پرسشنامه کوپر اسمیت استفاده شد و از دو روش آمار استنباطی و توصیفی استفاده شده و در آمار توصیفی به نشان دادن میانگین و نمرات عزت نفس دانشجویان دختر و پسر پرداخته ایم و از نمودار و جداول فراوانی استفاده شده است و در مقایسه آمار استنباطی از روش آماری خی دو برای معنی داری و رابطه عزت نفس با خود شکوفایی در متغییر ورزش و تحصیل استفاده کرده ایم. و متغییر مستقل عزت نفس و متغییر وابسته خود شکوفایی و یا عدم شکوفایی تحصیلی و ورزشی دانشجویان است.
فصل اول
مقدمه
ویژگی ها و خصوصیات شخصیتی همواره مورد توجه و مطالعه و تحقیق صاحب نظران و فلاسفه و حکیمان و پزشکان و عرفا در سال های اخیر روان شناسان و روان کاوان و متخصّصان رفتاری و کارشناسان مختلف مددکاری و مشاروه و روان شناسی بوده و هست.
علّت این توجه و علاقه کاملاً روشن است. انسان اگر هم در یک هیأت و کُلّ مورد مطالعه و تحقیق قرار گیرد نمی توان از خصوصیات قد و وزن و علایق و استعدادها و توان و هوش و اراده و تصمیم گیری و انزوا و گریز از گروه و افسردگی و اضطراب و ویژگی های مهمّ او را نادیده گرفت. (توزنده جانی، ۱۳۷۴ ، ص ۱۵)
اگر هم در نظر داشته باشیم به صورت قیاسی رفتارها را بررسی کنیم لاجرم به پرداخت موارد فوق ناگزیریم.
در شکل استقرایی که این اصل است و نمی توان پارامترهای هوش و توانایی و حافظه و احساس و ادارک و تعاملات را نادیده گرفت، اصولاً تحقیق در همین زمینه ها ما را به یک نگرش و نتیجه کلّی معطوف می کند. و تأثیر خود آگاهی از نتایج عملکرد طی تحقیقات تجربی و آزمایشگاهی در سال های اخیر کاملاً به اثبات رسیده است.( پل فرس، ۱۳۸۰، ص ۶۳)
چکیده
فصل اول
مقدمه
کلیات (بیان مسأله)
اهمیت و ضرورت مسئله :
اهداف تحقیق :
متغیرهای تحقیق :
دانشجویان
تعریف نظری خود شکوفایی:
تعریف عملیات خود شکوفایی:
تعریف نظری عزت نفس:
تعریف عملیاتی عزت نفس:
فرضیه های تحقیق:
فصل دوم
یادگیری و انگیزش در خود شکوفایی
تاریخچه
هدف
کارایی شخصی
منابع انتظار پیامد
نظریه انتساب
الگو گیری مبنائی برای یادگیری مشاهده ای
موضوعات اخلاقی در تغییر رفتار
فصل سوم
روش تحقیق
جامعه آماری
نمونه آماری ـ روش نمونه گیری
ابزار گردآوری اطلاعات
روش گردآوری اطلاعات
روش آماری
فصل چهارم
تجزیه و تحلیل یافته ها :
جدول پراکندگی نمرات در ۳ بخش عزت نفس ، ورزش و تحصیل
اطلاعات خام ۱۰۰ دانشجوی دختر در سه زمینه عزت نفس A تحصیلی B و ورزشی C
اطلاعات خام ۱۰۰ دانشجوی پسر در سه زمینه عزت نفس A تحصیلی B و ورزشی C
نمرات سه گانه دختران و پسران دانشجو و نتایج آماری
جدول نمرات عزت نفس و نمرات تحصیلی و ورزشی دختران
جدول ۴ – ۱
جدول نمرات عزت نفس و نمرات تحصیلی و ورزشی دختران
جدول ۴-۲
نمودار نمرات عزت نفس و نمرات تحصیلی و ورزش دانشجویان دختر
برای رسم نمودار نمرات میانی عزت نفس و تحصیلی و ورزش منظور شده است.
جدول ۴-۳ عزت نفس دانشجویان دختر و پیشرفت ورزشی
جدول نمرات عزت نفس و نمرات تحصیلی و ورزش پسران
جدول ۴ –۴
جدول نمرات عزت نفس و نمرات تحصیلی و ورزش پسران
جدول ۴-۵
نمودار نمرات عزت نفس و نمرات تحصیلی و ورزشی پسران
جدول ۴-۶ عزت نفس دانشجویان دختر و پیشرفت تحصیلی
جدول ۴-۷ عزت نفس دانشجویان پسر و پیشرفت ورزشی
جدول ۴-۸ عزت نفس دانشجویان پسر و پیشرفت تحصیلی
عملیات آماری
محاسبه معنی داری نمرات عزت نفس با نمرات پیشرفت ورزشی دانشجویان دختر
محاسبه معنی داری نمرات عزت نفس با نمرات پیشرفت تحصیلی دختران
محاسبه معنی داری نمرات عزت نفس با نمرات ورزشی دانشجویان پسر
محاسبه معنی داری نمرات عزت نفس با نمرات تحصیلی دانشجویان پسر
آزمون فرضیه ها
فصل پنجم
بحث و نتیجه گیری
محدودیتها و مشکلات
پیشنهادات :
منابع و مآخذ

 



:: برچسب‌ها: بررسی عزت نفس دانشجویان خودشکوفا در زمینه های ورزشی و تحصیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود مطالعات معماری دبستان پسرانه

معماری دبستان پسرانه

فهرست مطالب
مقدمه                                                         ۱
ضرورت مطالعه وطراحی                                       ۳
بیان اهداف پروژه                                              ۴
فصل اول:کودک                                              ۵
روانشناسی کودک                                            ۶
روانشناسی رشد                                             ۶
دیدگاههای مختلف در روانشناسی                                  ۷
نظریه های رشد                                             ۷
نظریه رفتار گرایی اسکینر                                           ۷
نظریه رشد هوش وشناخت پیاژه                                    ۸
نظریه یادگیری اجتماعی آلبرت بندوار                                      ۸
اصول قوانین رشد                                               ۹
ویژگی ها وتوانایی های کودک در هفت سال اول زندگی                    ۹
توانایی های شناختی کودک                                       ۱۴
جمع بندی                                                  ۱۹
فصل دوم: نگاهی به آموزش وپرورش                                     ۲۱
ضرورت وسابقه ی مراکز آموزش پیش ازدبستان                            ۲۲
تاریخچه آموزش پیش از دبستان در ایران                               ۲۲
تاریخچه تحولات مدارس در ایران                                  ۲۳
۱-  آموزش وپروش در دوره ی باستان                              ۲۳
۲-  دوره ی تاریخی از صدر اسلام تا ۲۵۰هجری                          ۲۵
۳-  دوره ی تجدید حیات واستقلال ایران(۲۵۰تا۶۵۶هجری)                 ۲۵
۴-  بررسی دوره ی معاصر(از اواسط قرن ۱۹ تا حال حاضر)                    ۲۶
تحولات آموزشی از اوایل قرن ۱۳(دوره قاجار)                         ۲۷
تحولات آموزشی در دوره پهلوی وگسترش مدارس مدرن                     ۲۹
نقد وبررسی نظام های آموزشی                                  ۳۰
۱-  سیستم آموزشی سنتی(معلم محور)                              ۳۰
۲-  سیستم آموزشی رایج(موضوع رایج)                                 ۳۰
۳-  سیستم آموزشی مدرن(شاگرد محور)                                 ۳۰
مقایسه دو سیستم آموزشی رایج وسیستم آموزشی مدرن                   ۳۳
مقایسه سیستم های آموزشی                                     ۳۶
بررسی نظام آموزش و پرورش دوره ی ابتدایی و تحلیل آن               ۳۷
سابقه ی مختصر دوره ی ابتدایی در ایران                                 ۳۷
اهداف وبرنامه های درسی دوره ی ابتدایی                                 ۳۸
اهداف وبرنامه های آموزش ابتدایی در دوره ی۵سال ابتدایی                 ۳۹
مروی براهداف آموزش وپرورش ایران در سال ۱۳۷۶                      ۴۰
آشنایی با دوره آموزش ابتدایی(امروز)                              ۴۱
آموزش وپرورش در آینده                                       ۴۲
نقش آموزش برای فردا                                         ۴۲
نقش محیط کالبدی در پویایی آموزش وپرورش نوین                      ۴۳
انتخاب شیوه آموزشی مناسب                                    ۴۵
اهداف آموزش وپرورش دبستان                                   ۴۶
فصل سوم:ابزارهای آموزشی                                     ۴۸
بازی                                                   ۴۹
نقاشی                                                  ۵۷
قصه وقصه گویی                                               ۶۰
شعر                                                    ۶۲
فصل چهارم:انواع سازماندهی                                   ۶۴
۱-  سازماندهی مرکزی                                           ۶۵
۲-  سازماندهی خطی                                        ۶۸
۳-  سازماندهی شعاعی                                           ۷۰
۴-  سازماندهی مجموعه ای یا گروهی                              ۷۱
فصل پنجم:بررسی اقلیم وشرایط محیطی                                ۷۴
۱-  خصوصیات وویژه گیهای شهر مشهد                              ۷۵
۲-  حوزه های شهر مشهد                                         ۷۵
۳-  خصوصیات اقلیمی شهر مشهد                                   ۷۵
·        وضعیت حرارتی هوا                                  ۷۵
·        رطوبت                                             ۷۵
·        میزان بارندگی                                          ۷۶
·        وزش باد                                           ۷۶
·        جهت استقرار بنا                                        ۷۶
۴-  مکان یابی واحد های آموزشی                                     ۷۶
۵-  ویژگیهای اقلیمی برای ساختمان های آموزشی                            ۷۷
۶-  شرایط آسایش محیط آموزشی                                   ۷۸
·        نور                                                    ۷۸
·        صوت                                               ۷۸
·        آب وهوا                                           ۷۹
نتیجه گیری
فصل ششم:ضوابط واستانداردها                                ۸۰
فضاهای واحد آموزشی                                        ۸۱
ظرفیت                                                     ۸۲
برنامه ی فیزیکی                                           ۸۴
راهنمایی طراحی                                       ۸۹
استانداردها وضوابط                                        ۹۴
اصول طراحی کلاس در مدارس ابتدایی                           ۹۹
ضوابط اقلیمی(تاثیر اقلیم بر معماری مدارس)                          ۱۰۶
روشهای نوین در طراحی مدارس وفضاهای آموزشی                     ۱۰۸
فصل هفتم:آئین کار ایمنی فضاهای آموزشی                         ۱۰۹
۱-  آئین کار پنجره مدارس                                   ۱۱۰
۲-  آئین کار در مدارس                                      ۱۱۰
۳-  آئین کار راهروهای مدارس                                     ۱۱۲
۴-  آئین کار پله ی مدارس                                   ۱۱۲
۵-  اصول ایمنی مدارس در برابر آتش                               ۱۱۳
۶-  اصول ایمنی فضای باز                                    ۱۱۵
منابع                                                     ۱۱۸
مقدمه:
کودکی دوران بازی وآزمون وخیال پردازی واکتشاف است.همه چیز تازه است.همه چیز کنجکاوی رابر می انگیزد.هیچ جا چندان پر خطر هیچ چیز چندان پردازش و هیچ مانعی چندان غلبه ناپذیر نیست.بی باکانه راه خود را در  جهانی که می بیند ومی شنود وبه او پاسخ می گوید می یابد.چنانچه از جستجو بازشن دارند یا راه را بر او ببندند از ناکافی فریاد خواهد کشید.
طبیعت کودک نیازمند تجربه وتایید است.آنچه ضروری است تا کودکان افرادی یکتا شوند پیشاپیش در آنها ودیعه گذاشته شده است.تنها باید آن را فهمید وبر آن ارج نهاد اجازه فعالیت خود انگیخته را به کودکان داد ومحیطی سرشار از یادگیری برایشان فراهم ساخت تا زندگی را نه یک باغ گل سرخ اما چیزی جادویی بدانند.
هر چند مرحله کودکی مرحله ای تکامل نیافته است اما می تواند آموزش ارجمندی را در اختیار مان بگذارد که چه بسا زندگی آینده امان راغنی تر سازد.ما می توانیم عطش اشتیاق دوران کودکی برای دانش واکتشاف را در خود نگاه داریم و مقداری از حس شگفتی وخطر کردن واعتماد وخود انگیختگی وخیال پردازی دوران کودکی را حفظ کنیم در دوران بزرگسالی از آن استفاده کنیم اما نه با شیوه های کودکانه.
ما به عنوان بزگسال ممکن است سخت به خاطر بیاوریم که بچه بودن یعنی چه.من اعتماد دارم که هر کودکی منحصر بفرد است وخلاقیت وفرد خاصی دارد که مختص خود اوست.بچه ها در مقایسه با بزرگسالان در دنیای متفاوتی زندگی می کنند وهمیشه هم به ما نمی گویند در دنیای آنها چه خبر است.این وظیفه ماست که محیطی را برای آنان فراهم کنیم که امن وپرورش دهنده باشد وتک تک اجزای آن خود آموزش دهنده تا کودک بتواند در آن تاآنجا که توان دارد بهترین شود.
معماری وساختن فضای مناسب برای کودکان موثر ترین نقش را در آسایش  بخشیدن به محیط رشد جسمی وروحی آنان دارد.
برای مدارس کودکستان ها مراکز کودکیاری ودیگری محیط های مخصوص کودکان نیز می بایست از نوعی معماری استفاده شود که مطابق خصوصیات وروحیات آن طراحی شده باشد.برای طراحی این مراکز به معماران توصیه می کنند که به زانوان خود راه بروند تا جهان را از دیدگاه کودکان ببینند واگر طراحی می دهند از خود بپرسند اگر من کودک بودم ازآن راضی بودم یا نه؟
هدف از انجام این تحقیق نمایاندن نگرشی جدید نسبت به آموزش وپرورش است ودلیل آنکه قشر کودک در مستعد ترین شرایط وبهترین وضعیت ازجهت توان جسمی وذهنی برای یادگیری می باشند وتاثیر آموزش بر آنان ماندگارتر است محور برنامه ریزی قرار گرفته اند.
موارد مذکور انگیزه انجام این تحقیق وطراحی در مورد فضایی نامحدود جهت فعایت نوین آموزش می باشد.در این راستا در ابتدای راه سوالات زیر را می توان مطرح ساخت:
-         چه رابطه منطقی ما بین یادگیری ویاد دهی تکنولوژی آموزشی و طراحی معماری جهت انجام این گونه فعالیتها برقرار است؟
-         تاثیر ساختار فضای آموزشی وپرورشی در چگونگی درک مفاهیم مورد آموزش چیست؟
-         آیا می توان از طبیعت بهره ای فراتر ار تفریح وتفرج  گرفت و در جهت آموزشی هدفمند کاربری آن را تعیین کرد؟
-         و در نهایت آیا می توان فضای را متصور شد که حتی اجزای آن آموزنده ودر راستای پرورشی هدفدار باشد؟
در این تحقیق سعی بر آن بوده است که در حد دانش و تجربه یک دانشجوی معماری وبا کمک گرفتن از کتابهای مرتبط با موضوع(مطالعات کتابخانه ای) ودیدن فضاهای طراحی شده مختص کودکان (مطالعات میدانی) برای سوالات بالا پاسخهای مناسبی یافته شود.
قدم اول شناخت کودک می باشد سپس سیستمهای آموزشی مختلفی که وجود دارند نقد وبررسی شده ودرقدم بعدی به ذکر نظرگاههایی درباره نقش معماری در پرورش فکری کودکان پرداخته شده ومیزان درک کودکان از معماری وفضایی که در آن قرار می گیرد در سنین مختلف بررسی شده است.
با جمع بندی این مطالب زمینی را در خیابان امین برای طراحی دبستان انتخاب نمودم چرا که واقع شدن در یک بافت کاملا مسکونی ومحلی  تا حدودی دور از هیاهو وترافیک شهر این مکان را محیطی غنی و مناسب برای حضور کودکان است.
تعیین اهداف و برنامه کلی پروژه :
اهداف طراحی: هدف نهایی از این تحقیق دستیابی به اصول طراحی مدرسه ابتدایی متناسب با خصوصیات سنی ونیازهای رشد کودک می باشد.فضاهای آموزشی کنونی نیاز شدیدی به بازنگری دارند لذا دستیابی به    شاخص های کیفی وکمی جدید در طراحی آن امری ضروری ولازم است.در حال حاضر بسیاری از فضاهای آموزشی جدید فاقد امکانات لازم در جهت رشد وپرورش کودکان می باشند.در این محیط مبنای کار آموزشی بوده وپرورش کمتر بدان راه می باید.
در این تحقیق سعی بر آن است که محیط آموزشی در کنار فضاهای طبیعی ماجراجویی فضاهای بازومخفی زمینهای بازی طراحی گردد تا کمبود های فضاهای آموزشی کنونی جبران شده وفضایی مطلوبتر برای کودکان فراهم گردد. در این تحقیق سعی بر آن است که محیط آموزشی در کنار فضاهای طبیعی ماجراجویی فضاهای باز ومخفی زمینهای بازی طراحی گردد تا کمبود های فضاهای آموزشی کنونی جبران شده وفضایی مناسب تر برای کودکان فراهم گردد.
اهداف کلی طرح:
ایجاد بستری مناسب جهت ایجاد نگرشی نو نسبت به تعلیم وتربیت
ایجاد حس امنیت در کودک
جامعه پذیر کردن کودک وآموزش زندگی به وی
تقویت حس استقلال واعتماد به نفس در کودک
تشویق کودک به اکتشاف خلاقیت تصور تحقیق ومطالعه
نگرش جدید نسبت به آموزش وپرورش
غنی سازی فضا برای رشد همه جانبه کودک
انعطاف پذیر نمودن فضاهای آموزشی
مطابق کردن عناصر ساختمان متناسب با فیزیک بدنی کودکان

 



:: برچسب‌ها: دانلود مطالعات معماری دبستان پسرانه ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود مطالعات زائرسرا

مطالعات زائرسرا
فهرست مطالب
فصل اول : شناخت بستر سایت(شهر مهران)
مطالعات جغرافیایی
مطالعات تاریخی
مطالعات اجتماعی
مطالعات فرهنگی
مطالعات اقتصادی
مطالعات کالبدی
مطالعات اقلیمی
فصل دوم : تجزیه،تحلیل فضاها
شناخت موضوعی طرح
فصل سوم:   مطالعات فیزیکی
فضاهای مورد نیاز و استانداردهای مربوطه
دیاگرام روابط
شناخت تاسیسات
شناخت سازه
فصل چهارم:   تجزیه وتحلیل نمونه های مشابه
فصل پنچم: تجزیه تحلیل سایت
درجه بندی معابر اطراف سایت
بررسی همجواری های سایت
تحلیل سایت از نظر اقلیمی
فصل ششم : مبانی نظری پروژه
فصل هفتم : سیر تکوین ایده
فصل هشتم: جزئیات طرح             
منابع وماخذ                         
منابع وماخذ
 پیرنیا، محمدکریم، آشنایی با معماری اسلامی ایران، دانشگاه علم و صنعت ایران، ۱۳۷۲
محمودیان، حبیب الله، راهها و معابر باستانی غرب زاگرس، سبزرویش، ۱۳۷۷
محمودیان، حبیب الله،معرفی اجمالی قلعه های باستانی استان ایلام، گویش، ۱۳۸۳
واتسون، دانلد، لبز، کنت، طراحی اقلیمی، ترجمه وحید قبادیان – محمد فیض مهدوی، دانشگاه تهران، ۱۳۷۲
رئیسی ، مهدی، داستان اقامت در معماری زیارت،پایان نانه ارشد، دانشگاه شهید بهشتی۱۳۸۶
آقا بیگی، علیرضا؛ سفرنامه زائران کوی دوست؛ مشهد، انتشارات شاملو،۱۳۴۶
آل احمد ، جلال ؛ خسی در میقات ؛ تهران، انتشارات رواق ،۱۳۸۵
توسلی ، محمود ؛ ساخت شهر و معماری در اقلیم گرم وخشک ایران ؛ انتشارات پیام، پیوند نو ،۱۳۸۱
معین ، محمد ؛ فرهنگ فارسی معین ؛ امیر کبیر، ۱۳۸۲
معین ، محمد ؛ فرهنگ فارسی معین ؛ امیر کبیر، ۱۳۸۲
مصاحب، غلامحسین ؛ دائره المعارف فارسی ؛ امیرکبیر، ۱۳۴۵
نویفرت

 



:: برچسب‌ها: دانلود مطالعات زائرسرا ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود مطالعات طراحی مجموعه تجاری ـ فرهنگی شهرکتاب

مطالعات طراحی مجموعه تجاری ـ فرهنگی شهرکتاب

فهرست مطالب 

مقدمه
حیات  شهری
نظام های محله ای در شهرهای بزرگ
معماری شهری
شهرنشینی و ضرورت برنامه ریزی اوقات فراغت
مطالعات اقلیمی ـ جغرافیایی
شرح رویکرد طراحی
چگونگی طرح
نقشه ها و مدارک طرح
منابع

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود مطالعات طراحی مجموعه تجاری ـ فرهنگی شهرکتاب ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

روژه رابطه خویشتن پنداری و رضایت شغلی دبیران در سطح دبیرستان

رابطه خویشتن پنداری و رضایت شغلی دبیران در سطح دبیرستان استان زنجان

چکیده :

هدف از تحقیق حاضر بررسی رابطه بین خویشتن پنداری و رضایت شغلی دبیران در سطح دبیرستان استان زنجان می باشد که فرضیه عنوان شده عبارتند از میزان خویشتن پنداری و رضایت شغلی دبیران تفاوت خویشتن پنداری دبیران زن و مردتفاوت و رضایت شغلی دبیران زن و مرد که جامعه مورد مطالعه عبارتند از دبیران زن و مرد که ۴۰ نفر عنوان نمونه انتخاب گردیده که جهت آزمون فرضیه ها از روش آماری استباطی و ضریب همبستگی پیرسون و T متغیر مستقل استفاده گردیده که نتایج به دست آمده نشان می دهد بین خویشتن پنداری و رضایت شغلی رابطه معنی داری وجود دارد و رضایت شغلی در بین دبیران زن بیشتر از دبیران مرد است و همین طور خویشتن پنداری دبیران زن نسبت به دبیران مرد بیشتر است.

مقدمه :

 با پیشرفت جامعه امروزی و توسعه بروکراسی در نظامهای شغلی یکی از عمده ترین و شاید جنجال برانگیزترین مفاهیمی که از یک سو تلاشهای نظری و بنیادی بسیاری را به خود معطوف ساخته و از سوی دیگر در تمامی سطوح مدیریت و منابع نیروی انسانی سازمانها اهمیت زیادی پیدا کرده رضایت شغلی است – اهمیت این موضوع از یک سو به دلیل نقشی است که این سازه در پیشرفت و بهبود سازمان و نیز بهداشت و سلامت نیروی کار دارد و از سوی دیگر علاوه بر تعاریف متعدد، سازه مشترک بسیاری از حوزه های علمی از جمله آموزش و پرورش، روان شناسی، مدیریت، جامعه شناسی، اقتصاد و حتی سیاست می باشد – جامعه جهانی به نهاد تعلیم و تربیت به عنوان نهادی ارزشمند می نگرد و می کوشد تا دامنه های سرمایه گذاری در این نهاد را گسترش و توسعه دهد بسیاری از متخصصان و مدیران آموزش به این مهم واقف گردیده اند که نظام آموزش همانند یک سیستم است که ایجاد خلل در هر بخش از این سیستم می تواند عملکرد کل سیستم را با مشکل مواجه سازد – بدیهی است با توجه به اهمیت شغل معلمی در پرورش استعدادها و تربیت نیروی انسانی کارآمد جهت ساختن آینده ای روشن و موافق، خودشناسی و بررسی جهانی بینی این گروه و در نتیجه رضایت شغلی حاصله از اهمیت خاصی برخوردار می باشد که این پژوهش سعی بر آن دارد به بررسی این مهم بپردازد.

فصل اول
مقدمه
بیان مساله
اهمیت مسأله
هدف تحقیق
فرضیات تحقیق
تعاریف عملیاتی
فصل دوم
ادبیات و پیشینه تحقیق
فصل سوم
روش تحقیق
جامعه تحقیق
نمونه و روش نمونه گیری
ابزارها و اندازه گیری
روش ابزار تحقیق
فصل چهارم
تجزیه و تحلیل اطلاعات
فصل پنجم
بحث و نتیجه گیری
پیشنهادات و محدودیت ها
پیشنهادات تحقیق :
۱- استفاده آزمودنی ها در کلیه مقاطع سنی
۲- استفاده از دبیران در بین معلمان ابتدایی ، راهنمایی ، دبیرستان
۳- استفاده از منابع و مطالب معتبر و قابل دسترس
۴- استفاده از آزمودنی ها در مناطق مختلف کشور
محدودیتهای تحقیق :
۱- عدم استفاده از آزمودنی ها در یک سن مشخص
۲- عدم استفاده از دبیران راهنمایی و ابتدایی
۳- محدود بودن آزمودنی ها در یک منطقه شخصی
۴- عدم استفاده از مطالب و منابع قابل دسترس
ضمائم
منابع

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود پروژه رابطه خویشتن پنداری و رضایت شغلی دبیران در سطح دبیرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود پروژه فنون و فروش تاریخچه بیمه وخدمات بیمه

پروژه فنون و فروش (تاریخچه بیمه و خدمات بیمه ای)

فهرست مطالب

فصل اول
چکیده
۱-تاریخچه بیمه ۱
۲- نوع شغل و تولید خدمات بیمه ای۸
۳- نوع تولیدات و خدمات۱۰
فصل دوم:استاندارد
۱-نیروی کار و استانداردهای نیروی کار ۱۱
۲- محیط کار و استانداردهای محیط کار۱۲
فصل سوم:بازاریابی
۱- بازارهای هدف۱۳
۲- رقبا و مصرف کنندگان نهایی۱۶
۳- نوع تبلیغات کالا یا خدمات۱۸
۴- روابط بازار هدف با مؤلفه های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی۲۰
فصل چهارم:فنون فزوشندگی و چیدمان فروشگاه
۱- روشهای جاری فروش محصولات با خدمات ۲۶
۲- خدمات پس از فروش۲۷
۳- سهولت دسترسی مشتری به کالا یا خدمات ،نمایندگیهای فروش ،خدمات۳۲
۴- نحوه طراحی مکانهای عرضه خدمات بیمه ای۳۲
۵- نحوه ایمن سازی مکانهای خدمات بیمه ای۳۲
فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادات۳۴
منابع 

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود پروژه فنون و فروش تاریخچه بیمه وخدمات بیمه ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1392 | نظرات ()