نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی چگونگی تاثیر فناوری اطلاعات در فرآیند برنامه ریزی استراتژیک گروه صنعتی نیرو محرکه

فهرست مطالب
فصل اول
کلیات تحقیق
چکیده تحقیق
۱-۱- مقدمه
۱-۲- بیان مسئله
۱-۳- موضوع تحقیق
۱-۴- اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق
۱-۵- اهداف تحقیق
۱-۶- فرضیات تحقیق
۱-۷- قلمرو مکانی تحقیق
۱-۸- قلمرو زمانی تحقیق
۱-۹- روش تحقیق
۱-۱۰- روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه
۱-۱۱- ابزار گردآوری داده ها (اطلاعات)
۱-۱۲- روش تجزیه و تحلیل داده ها (اطلاعات)
۱-۱۳- چارچوب نظری تحقیق
۱-۱۴- ادبیات موضوع تحقیق (پیشینه تحقیق)
۱-۱۵ مدل تحلیلی تحقیق
۱-۱۶- شرح واژه ها و اصطلاحات بکار گرفته شده در تحقیق
۱-۱۷- محدودیت های تحقیق
فصل دوم :
مبانی نظری تحقیق
۲-۱- بخش اول : فناوری اطلاعات
۲-۱-۱- تاریخچه فناوری اطلاعات
۲-۱-۲- تاریخچه فناوری اطلاعات در ایران
۲-۱-۳- تعاریف فناوری اطلاعات
۲-۱-۴- بکارگیری فناوری اطلاعات
۲-۱-۵- پیاده سازی فناوری اطلاعات در سازمانها
۲-۱-۶- کاربردهای فناوری اطلاعات در سازمانها
جدول ۲-۱٫ مدل کاربرد فناوری اطلاعات «نولان»
جدول ۲-۲٫ مدل کاربرد فناوری اطلاعات «گالیرز» و «ساترلند»
جدول ۲-۳٫ کاربردهای فناوری اطلاعات از نظر «هیکس»
۲-۱-۷- تأثیر تغییرات فناوری اطلاعات
۲-۱-۸- تأثیرات فناوری اطلاعات بر جامعه
۲-۱-۹- تأثیرات فناوری اطلاعات بر افراد
۲-۱-۱۰- تأثیرات فناوری اطلاعات بر سازمانها
۲-۱-۱۱- تأثیر فناوری اطلاعات بر ساختار سامانی
۱- ساختار
۲- فرآیندهای کاری
۳- ارتباطات
۴- روابط میان سازمانی
جدول ۲-۴- : متغیرهای طراحی سنتی و فناوری اطلاعات
۲-۱-۱۲- نقش فناوری اطلاعات در مهندسی مجدد سازمانها
۲-۱-۱۳- کاربرد فناوری اطلاعات در یادگیری و تدریس
۲-۱- ۱۴- ابعاد و جنبه های گوناگون فناوری اطلاعات
۲-۲- بخش دوم : سیستمهای اطلاعاتی
۲-۲-۱- اهمیت اطلاعات برای مدیریت
۲-۲-۲- تعریف سیستم اطلاعات
- اطلاعات
۲-۲-۳- سیر تکامل سیستمهای اطلاعات
۲-۲-۴- فناوری اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی
۲-۲-۵- سیستم اطلاعات مدیریت MIS:
2-2-6- انواع سیستم های اطلاعات :
۲-۲-۷- سیستم پردازش تعاملات : (TPS)
2-2-8- سیستم گزارشات مدیریت : (MRS)
2-2-9- سیستم پشتیبانی تصمیم گیری : (DSS)
2-2-10- سیستم خبره : (ES)
2-2-11- سیستم پشتیبانی تصمیم گیری گروهی : (GDSS)
2-2-12- سیستم اتوماسیون اداری : (OA)
2-2-13- سیستم پشتیبانی مدیران ارشد : (ESS)
2-3- بخش سوم : برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک
۲-۳-۱- ماهیت و تعاریف برنامه ریزی
۲-۳-۲- لزوم برنامه ریزی
۲-۳-۴- ویژگیهای یک برنامه ریزی خوب
۲-۳-۵- ماهیت و ارزش برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک
۲-۳-۶- تعاریف و مفاهیم اساسی برنامه ریزی یا مدیریت استراتژیک
۲-۳-۷- ماهیت استراتژی
۲-۳-۸- اهمیت استراتژی و فواید آن برای سازمان
۲-۳-۹- سطوح مختلف استراتژی
۲-۳-۱۰- مروری بر اجزاء فرآیند برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک
۲-۳-۱۱- ابعاد تصمیمات استراتژیک
۲-۳-۱۲- ویژگیهای تصمیمات مدیریت استراتژیک
۲-۲-۱۳- مزایای مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک
۲-۳-۱۴- خطرهای مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک
۲-۳-۱۵- نظرات مدیران اجرایی درباره مدیریت استراتژیک
۲-۳-۱۶- مدیریت استراتژیک در ایران
۲-۳-۱۷- ابزارهای اعمال فرآیند عمومی برنامه ریزی استراتژیک
۲- مدل تجزیه و تحلیل سوالات بحرانی
۱- تدوین ارکان جهت ساز ( ارزش ، مأموریت ، آرمان ، چشم انداز آرمانی ، مطلوب
و متحمل)
۳- مدل برنامه ریزی دیاگرام اهم
۴- ماتریس ارزیابی عوامل خارجی (EFE)
5-ماتریس ارزیابی عوامل داخلی (IFE)
6- ماتریس داخلی و خارجی (IEM)
7- ماتریس بررسی مقایسه ای رقابت (CPM)
8- مدل تحلیل (SWOT): (& opportunities & Threas Weakness &
Streng ths)
2-4- بخش چهارم : هماهنگی استراتژیکی و اطلاعاتی
۲-۴-۱- مقدمه
۲-۴-۲- سیر تاریخی کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت و برنامه ریزی
۲-۴-۳- پیوند فناوری اطلاعات واستراتژیهای کسب کار
۲-۴-۴ ویژگیهای برنامه ریزی استراتژیک IS/IT
2-4-5- چشم انداز برنامه ریزی استراتژیک IS/IT
2-4-6 سطوح متفاوت دربرنامه ریزی استراتژیک IS/IT
2-4-7 تنظیم و همراستا نمودن فناوری واطلاعات با برنامه‌های سازمانی
۲-۴-۸- چار چوب همترازی استراتژی کسب وکارو فناوری اطلاعات هندرسن
وون کاترامن
۱- استراتژی کسب و کار
۱- استراتژی فناوری اطلاعات
۲- زیرساختها و فرآیندهای سازمانی
۳- زیر ساختها و فر آیندهای سیستمهای اطلاعاتی
۲-۴-۹- چارچوب همترازی استراتژی کسب و کار فناوری اطلاعات لوفتمن
۲-۴-۱۰- چارچوب همترازی استراتژیک کسب و کار و فناوری اطلاعات مائز
اجزاء چارچوب عمومی مدیریت اطلاعات
۱- استراتژی ،حوزه کسب وکار
۲- استراتژی ،اطلاعات وارتباطات
۲-۴- ۱۱- فرآیند برنامه ریزی استراتژیک IS/IT
2-4-12 چالشهای برنامه ریزی استراتژیک IS/IT در ایران

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی چگونگی تاثیر فناوری اطلاعات در فرآیند برنامه ریزی استراتژیک گروه صنعتی نیرو محرکه ,
:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق اثرات وعوامل مؤثر بر طلاق در خانواده های شهرستان نیشابور

فهرست مطالب
فصل اول : کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
اثرات و عوارض طلاق
آثار اجتماعی طلاق
عوامل مؤثر بر طلاق
راه حل مسئله
اهمیت و ضرورت تحقیق
اهمیت تحقیق از لحاظ اجتماعی
اهمیت تحقیق از لحاظ شخصی
ضرورت تحقیق
اهداف تحقیق
هدف کلی
فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق
مبانی نظری
طلاق از دیدگاه اسلام
طلاق از دیدگاه قرآن
طلاق از دیدگاه مسیحیت
تاریخچه طلاق
طلاق و انواع آن
پیشینه تحقیق
مدل
فرضیه های تحقیق
مفاهیم و متغیر ها
فصل سوم : روش تحقیق
روش تحقیق
نحوه انجام کار
جامعه آمار ی
جمعیت نمونه و شیوه نمونه گیری
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات
نمودار و جداول مربوط به طلاق
فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات
نتایج یافته ها
پیشنهادات
پرسشنامه
منابع و مأخذ

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق اثرات وعوامل مؤثر بر طلاق در خانواده های شهرستان نیشابور ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی نقش قرآن و تأثیر آن در زندگی فردی و اجتماعی

فهرست مطالب

فصل اول : کلیات تحقیق
۱-۱ مقدمه
۲-۱ بیان مسئله
۳-۱ اهداف تحقیق
۴-۱ اهمیت تحقیق
۵-۱ ضرورت تحقیق
۶-۱ سئوالات پژوهش
۷-۱ تعریف واژگان اساسی تحقیق
فصل دوم : پیشینه تحقیق
۱-۲ مقدمه
۲-۲ تاریخچه ی موضوع
۲-۲ پیشینه نظری
۴-۲- پیشنه عملی (نقد کتاب)
فصل سوم : روش تحقیق
۱-۳ مقدمه
۲-۳ روش های مورد استفاده در تحقیق
۳-۳ بیان فنون گردآوری اطلاعات و توضیح آنها
فصل چهارم : یافته های تحقیق
فصل پنجم : نتیجه گیری
۱-۵ مقدمه
۲-۵ نتیجه گیری
۳-۵ پیشنهادات تحقیق
۴-۵ مشکلات تحقیق
منابع

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی نقش قرآن و تأثیر آن در زندگی فردی و اجتماعی ,
:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق اثرات تکلیف شب برای دانش آموزان

فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول
مقدمه ۱
بیان مسئله ۷
ضرورت و اهمیت پژوهش ۱۰
متغیرهای پژوهش ۱۳
تعریف عملیاتی متغیرها ۱۴
فرضیه های تحقیق ۱۵
فصل دوم
مقدمه ۱۸
قوانین یادگیری از نظر روانشناسان ۲۱
تاثیر تکلیف در یادگیری ۲۳
آیا تکلیف شب یک ضرورت تربیتی است؟ ۲۴
ملاک های تعیین تکلیف شب ۲۶
تناسب نوع تکلیف با نوع درس ۲۸
جایگاه تکلیف ۲۸
تصحیح تکلیف ۲۹
تشریح اهداف تکلیف ۳۰
فواید و مضرات تکلیف ۳۰
اهداف تکلیف ۳۱
انواع  تکلیف ۳۲
حجم تکلیف ۳۳
رابطه تکلیف با میزان هوش و استعداد دانش آموزان و پیشرفت تحصیلی آنها ۳۵
تاریخچه تکلیف شب در جهان ۳۶
تکلیف شب به عنوان یک تجربه یادگیری ۳۸
اثرات تکلیف شب ۴۰
نظریات مختلف درباره تکلیف شب ۴۱
تاریخچه تکلیف شب ۴۴
تحقیقات انجام شده در ایران ۵۲
فصل سوم
روش تحقیق ۵۶
نوع تحقیق ۵۶
جامعه آماری ۵۷
نمونه آماری ۵۷
روش نمونه گیری ۵۷
ابزار تحقیق ۵۷
روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
فصل چهارم
الف- آمار توصیفی ۶۱
مقدمه و بیان افراد نمونه آماری بر اساس مدرک سابقه، جنسیت و منطقه جغرافیایی ۶۱
بیان فرضیه ها و سوالات مربوط به آن ۶۲
سوالات پرسشنامه و جداول مربوط به فرضیه شماره یک ۱۰۱-۶۳
سوالات پرسشنامه و جداول مربوط به فرضیه شماره دو ۱۰۱-۶۳
سوالات پرسشنامه و جداول مربوط به فرضیه شماره سه ۱۰۱-۶۳
سوالات پرسشنامه و جداول مربوط به فرضیه شماره چهار ۱۰۱-۶۳
سوالات پرسشنامه و جداول مربوط به فرضیه شماره پنج ۱۰۱-۶۳
سوالات پرسشنامه و جداول مربوط به فرضیه شماره شش ۱۰۱-۶۳
سوالات پرسشنامه و جداول مربوط به فرضیه شماره هفت ۱۰۱-۶۳
تجزیه و تحلیل و بیان روش مقایسه ای ارائه تکلیف شب سنتی و فعال ۱۰۱
آمار استنباطی ۱۰۵
بحث و نتیجه گیری ۱۰۹
فصل پنجم
خلاصه پژوهش ۱۱۲
عنوان و اهداف پژوهش ۱۱۲
فرضیه های پژوهش ۱۱۲
نوع پژوهش ۱۱۴
پیشنهادات ۱۱۵
محدودیت ها و موانع ۱۱۶
پیوست ها
منابع و مأخذ ۱۱۹
فهرست جداول ۱۲۱
نمونه فرم پرسشنامه ۱۲۴
مقدمه:
   تکلیف همواره به عنوان یکی از عوامل مهم در تحقق یادگیری مطرح بوده و در هر دوره متناسب با برداشتی که از یادگیری وجود داشته، شکل و نوع تکلیف نیز متفاوت بوده است. شاید در گذشته اگر دانش آموزی صرفاً موفق به محفوظاتی در ذهن خویش می شد، تصور می رفت که یادگیری در او تحقق یافته است. اما امروزه، با تعریفی که از یادگیری می شود توقع اهدافی فراتر از آن وجود دارد. یکی از متغیرهای رایج در مورد یادگیری به شرح زیر است: «یادگیری تغییری است که در توانایی انسان ایجاد می شود و برای مدتی باقی می ماند و نمی توان آن را به سادگی به فرآیندهای رشد کسب شده نسبت داد.»
به همین دلیل از تکالیف خانه به عنوان تمرین جهت یادگیری و توانایی استفاده می گردد و تکلیف خانه به آن دسته از فعالیت های درسی اطلاق می شود که در یادگیری های کلاسی جهت انجام دادن در خارج از کلاس درس و مدرسه برای دانش آموزان تعیین می شود.
تاکنون صدها تحقیق در مورد تکلیف خانه و نقش آن در موفقیت های تحصیلی انجام شده است. برای نمونه قدمت این تحقیقات به نود سال پیش می رسد و آنها در مجموع تکلیف را جزء جدایی ناپذیر یادگیری می دانند. مطالعات نظرات معلمین، محصلین و والدین متخصصین در سالهای اخیر نشان می دهد که همگی معتقدند که تکلیف شب دانش آموزان را در کسب نمرات بهتر یاری می‌نماید. از جمله متخصصینی که انجام تکالیف درسی را مفید می داند دکتر علی اکبر سیف می باشد وی در مورد اهمیت و نقش تکلیف در تحقق یادگیری معتقد است:
۱- «بخش عهده یادگیری باید در کلاس انجام گیرد و فعالیت های خارج از مدرسه باید مکمل یادگیری و فعالیت های مدرسه باشد. در شرایطی، توضیحاتی که در کلاس داده می شود برای یادگیری بعضی از دانش آموزان کفایت می کند، اما برای بعضی دیگر ممکن است چنین نباشد و لذا به تمرین ومرور بیشتری نیاز داشته باشند، در این صورت می توان با تعیین تکالیفی مناسب با نیاز هر دانش آموز او را در این امر یاری کرد» (سیف، ۱۳۷۴)
تکلیف شب از وظایفی است که از تاسیس مدارس همگانی عمدتاً به منظور تکمیل آموزش مدرسه و گاه به عنوان وسیله ای در دستیابی به اهداف دیگر آموزش و پروش مانند عادت به کار مستقل، رشد، مسئولیت، عادت به مطالعه برای دانش آموزان در کشورها معمول بوده است.
امروزه با توجه به تحولات جوامع با پیدایش نظریه‌های تربیتی و وجود رسانه‌هایی که اوقات فراغت دانش اموزان را به خود اختصاص می دهد، ضرورت تکلیف شب در بسیاری از کشورها مورد سوال قرار گرفته و راههای دیگری برای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در خانه تدبیر می گردد.

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق اثرات تکلیف شب برای دانش آموزان ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق میزان علاقه به مطالعه

روش تحقیق میزان علاقه به مطالعه

فهرست مطالب

فصل اول
کلیات
مقدمه
بیان مسئله
ضرورت و اهمیت تحقیق
اهداف تحقیق
سؤالات تحقیق
تعاریف عملیاتی واژه ها
خلاصه فصل

فصل دوم
پیشینه تحقیق

مقدمه
کودک، کتاب، مطالعه
تدارک محیط مناسب برای مطالعه
اصول مطالعه و تحقیق و فراگیری بهتر آن
اصول قبل از شروع مطالعه و تحقیق
روشهای مطالعه
فنون خواندن اجمالی
روش سریع خواندن
روش خواندن تجسمی
روش خواندن انتقادی
روش خواندن عبارت تکراری
روش دقیق خواندن
خواندن به عنوان یادگیری
فعالیت و خواندن
خواندن فعال
زمان خواندن و تحقیق
اهداف خواندن
خلاصه فصل دوم

فصل سوم
روش اجرایی تحقیق

مقدمه
روش تحقیق
جامعه آماری
نمونه آماری
ابزار تحقیق
روشهای آماری
متغیرها
توضیح روشهای آماری

فصل چهارم
تجزیه و تحلیل آماری

فصل پنجم
مقدمه
خلاصه پژوهش
نتیجه گیری
محدودیتها

پیوست
فهرست منابع
پرسشنامه

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق میزان علاقه به مطالعه ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق روشهای علمی آشنا سازی کودکان با پژوهش

فهرست مطالب

 فصل اول :‌مقدمه

۱- بیان مقدمه، مسأله و اهداف پژوهشی :       ۶

منابع فصل اول      ۱۳

 فصل دوم : بررسی آثار و نظریات موجود

۲- نگاهی تاریخی   ۱۵

۱-۲- آئین مدرسی مانع کنجکاوی علمی           ۱۹

۱-۱-۲- سنت گرایی و یکسونگری مانع تحقیق و پژوهش علمی        ۲۰

۳-۲- محیط خانواده وروحیه تحقیق و پژوهش       ۲۴

۱-۳-۲- عوامل بازدارنده روحیه تحقیق و پژوهش در محیط خانواده      ۲۴

۲-۳-۲- عوامل تقویت کننده روحیه تحقیق و پژوهش در محیط خانواده ۲۵

۴-۲- عوامل ابزدارنده روحیه تحقیق و پژوهش در نظام آموزشی        ۲۷

۱-۴-۲- روش تدریس قالبی    ۲۸

۲-۴-۲- تعلیم و تربیت نقلی    ۲۸

۳-۴-۲- تعلیم و تربیت بانکی   ۲۹

۴-۴-۲- فقدان روح پرسشگری            ۳۰

۵-۴-۲- مطرح نشدن مجهولات :          ۳۲

۶-۴-۲- روش تدریس معلم محوری       ۳۲

۷-۴-۲- فقدان آموزش روشهای تحقیق در مدارس            ۳۴

۸-۴-۲- وضع نامطلوب کتابخانه‌های مدارس        ۳۵

۹-۴-۲- فقدان روحیه تحقیق در بین معلمان        ۳۸

۱۰-۴-۲- فقدان نشریات علمی و تحقیقی به زبان دانش‌آموزی :       ۴۰

۵-۲- عوامل تقویت کننده روحیه تحقیق و پژوهش در نظام آموزشی   ۴۱

۱-۵-۲- ترویج روحیه اکتشاف و مشاهده‌گری :    ۴۲

۲-۵-۲- روش تعلیمی حل مسأله :      ۴۶

۳-۵-۲- هماهنگی روش تعلیمی حل مسأله با چگونگی شکل‌گیری رشته‌های علمی     ۵۸

۴-۵-۲- انتخاب الگوی تدریس متناسب با شرایط رشد دانش‌آموزان     ۶۰

۵-۵-۲- دادن کار پروژه‌ای به دانش‌آموزان :          ۶۱

۶-۵-۲- توسعه و تجهیز کتابخانه‌ها و آزمایشگاه‌ها            ۶۶

۷-۵-۲- اجتناب از مطالعه بی‌هدف       ۶۸

۸-۵-۲- مدرسه و نماد هویت پژوهشی ۷۰

جمع بندی و تلفیق آثار و نظرات موجود  ۷۱

منابع فصل دوم      ۷۷

منابع فارسی        ۷۷

منابع لاتین           ۸۰

 فصل سوم : چارچوب نظری

۱-۳- نظریه گشتالت            ۸۲

۲-۳- نظریه میدانی ۸۴

۳-۳- نظریه یادگیری اجتماعی            ۸۷

۴-۳- نظریه انتقادی و دیالکتیکی          ۸۸

۵-۳- نظریه سیستمها         ۹۰

۶-۳- نظریه زیست بوم خلاقیت و پژوهش           ۹۲

۷-۳- نظریات انگیزشی روحیه تحقیق و پژوهش    ۹۶

۸-۳- چارچوب نظری            ۱۰۰

منابع فصل سوم    ۱۰۲

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق روشهای علمی آشنا سازی کودکان با پژوهش ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

روش تحقیق بررسی و مقایسه نگرش مردان و زنان مجرد معلول نسبت به ازدواج با افراد سالم

فهرست مطالب

فصل اول : کلیات پژوهش
چکیده
۱- مقدمه
۲- بیان موضوع پژوهش و ضرورت اهمیت آن
۳- اهمیت موضوع در پژوهش
۴- هدف پژوهش

۵- سئوال های پژوهش
۶- فرضیه پژوهش
۷- متغیرهای پژوهش
۸- تعاریف عملیاتی متغیرها

فصل دوم :گستره نظری پژوهش
تاریخچه معلولیت(از گذشته تا کنون)
انواع معلولیت
ناشنوایی
گروه بندی معلولین جسمی
انواع فلج مغزی
مشکلات روانی – اجتماعی معلولین
خدمات توانبخشی برای معلولین
مناسب سازی شهری برای معلولین
ازدواج و کارکردهای ان
معلولیت و ازدواج

فصل سوم : روش پژوهش
۱-۳ جامعه آماری
۲-۳ نمونه و روش نمونه گیری
۳-۳ شیوه جمع آوری اطلاعات
۴-۳ ابزار اندازه گیری

فصل چهارم : روش تجزیه و تحلیل نتایج آماری
روش آماری
تحلیل آماری

فصل پنجم : بحث و بررسی و تفسیر نتایج
نتیجه گیری نهایی
محدودیت ها
پیشنهادها
منابع

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی و مقایسه نگرش مردان و زنان مجرد معلول نسبت به ازدواج با افراد سالم ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق مقایسۀ اثر تصویرسازی توجه درونی و بیرونی بر اجرا و یادگیری یک تکلیف ردیابی

فهرست مطالب

طرح تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
ضرورت و اهمیت تحقیق
اهداف تحقیق
فرضیات تحقیق
محدودیت های تحقیق
واژه ها و اصطلاحات
مبانی نظری و ادبیات تحقیق
تعریف توجه
تاریخچۀ توجه
نظریه های توجه
کانون توجه
شیوه های توجه
ویژگی های توجه
هوشیاری و توجه
توجه انتخابی
توجه و سطح مهارت
رابطۀ توجه و اجرا
دستورالعمل های آموزشی و توجه
تصویرسازی ذهنی چیست
چگونگی انجام تصویرسازی ذهنی
انواع تصویرسازی ذهنی
موارد استفاده از تصویرسازی ذهنی و آثار آن
نظریه های تصویرسازی ذهنی
شیوه های توسعۀ برنامه تمرین تصویرسازی ذهنی
کاربردهای تصویرسازی ذهنی
افزایش مهارت های روان شناختی
تحقیقات مربوط به توجه
تحقیقات مربوط به تصویرسازی ذهنی
تحقیقات مربوط به تصویرسازی کانون توجه
نتیجه گیری
روش تحقیق
جامعه و نمونۀ آماری
متغیرهای تحقیق
ابزار اندازه گیری و روش جمع آوری اطلاعات
شیوۀ اجرای تحقیق
روش آماری و شیوه تجزیه و تحلیل اطلاعات
تجزیه و تحلیل اطلاعات و یافته های تحقیق
بررسی توصیفی داده ها
آزمون فرضیۀهای آماری
فرضیۀ اول
فرضیۀ دوم
فرضیۀ سوم
فرضیۀ چهارم
فرضیۀ پنجم
فرضیۀ ششم
بحث ونتیجه گیری
یافته های تحقیق
نتیجه گیری داده های تحقیق
پیشنهادات پژوهشی
پیشنهادات آموزشی
فهرست جداول
نوع فعالیت های گروه های سه گانه پژوهش
طرح کلّی روش اجرای تحقیق
اطلاعات توصیفی گروهها در تکلیف ردیابی
اختلاف نمرۀ پیش آزمون و پس آزمون گروه تصویرسازی توجّه درونی در مرحلۀ
فراگیری
اختلاف نمرۀ پیش آزمون و پس آزمون گروه تصویرسازی توجّه بیرونی در مرحلۀ
فراگیری
نمرۀ تفاضل پیش آزمون از پس آزمون گروه های سه گانه
اختلاف نمرۀ پس آزمون و آزمون یادداری گروه تصویرسازی توجّه درونی در
مرحلۀ یادداری
اختلاف نمرۀ پس آزمون و آزمون یادداری گروه تصویرسازی توجّه بیرونی در
مرحلۀ یادداری
نمرۀ تفاضل پس آزمون از آزمون یادداری گروه های سه گانه
فهرست نمودارها
نمودار میانگین سن آزمودنی ها در گروه های سه گانه
نمودار میانگین نمرۀMIQ  R  آزمودنی ها در گروه های سه گانه
اختلاف نمرۀ پیش آزمون و پس آزمون گروه تصویرسازی توجه درونی در مرحلۀ
فراگیری
اختلاف نمرۀ پس آزمون وآزمون یادداری گروه تصویرسازی توجّه درونی در مرحلۀ
یادداری
اختلاف نمرۀ پیش آزمون و پس آزمون گروه تصویرسازی توجه بیرونی در مرحلۀ
فراگیری
اختلاف نمرۀ پس آزمون وآزمون یادداری گروه تصویرسازی توجّه بیرونی در مرحلۀ
یادداری
رونـد پـیشرفت گـروه‌ها در طی مراحل پیش آزمون و پس آزمون در تکلیف ردیابی
رونـد پـیشرفت گـروه‌ها در طی مراحل پس آزمون و آزمون یادداری در تکلیف ردیابی
فهرست شکل ها
استفاده از توجّه در مراحل مختلف پردازش بر اساس تئوری های مختلف تک کانالی
مقدار بالقوۀ منابع پردازش و ساختار آن¬ها از منابع پردازشی در توجّه ویکنز و
همکاران ۱۹۸۴
صفحۀ نمایش نرم افزار با امکانات مربوط
وارد کردن مشخصات فردی آزمودنی ها
مشخصات کامل آزمون ایجاد شده
ایجاد مراحل مختلف (فراگیری یادداری)
اجرای آزمون و نتیجۀ پایانی آن
انتقال و ذخیرۀ اطلاعات به دست آمده در نرم افزار
تصویر دستگاه تعقیب سنج

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق مقایسۀ اثر تصویرسازی توجه درونی و بیرونی بر اجرا و یادگیری یک تکلیف ردیابی ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی سبکهای حل مساله و شیوه های مقابل افراد وابسته به مواد مخدر و مقایسه آن با افراد غیر معتاد

فهرست مطالب
فصل اول: کلیات
مقدمه
اهمیت و ضرورت تحقیق
هدفهای پژوهش
سوالات پژوهش
تعریف اصطلاحات و مفاهیم کلیدی
حل مساله
فشار روانی
افیون یا مواد مخدر
متغیرهای تحقیق
وابستگی به مواد مخدر
سبکهای حل مساله
مقابله
فصل دوم: بررسی مطالعات پیشین
۱- چشم انداز تاریخی سود مصرف مواد
۲-جنبه های اجتماعی اعتیاد
۳- میزان شیوع
۴- دیدگاهای مربوطه به سوء مصرف مواد
۵- دیدگاه زیست شناختی و پژوهشی
۶- دیدگاه اجتماعی
۷- دیدگاه روان تحلیلی
۸-دیدگاههای یادگیری و شناختی رفتاری
۹- استرس یا فشار روانی
۱۰- تحول تاریخی تعریف فشار روانی
۱۱- تعریف استرس
۱۲- از استرس تا مقابله
۱۳- تاریخچه مقابله
۱۴- تعریف مقابله
۱۵- حل مساله
۱۶- تعریف حل مساله و کاربرد های آن
۱۷- پیشینه پژوهشهای انجام یافته
۱۸- استنتاج کلی از پژوهشهای انجام یافته.
فصل سوم:
۱- روش پژوهش
۲- جامعه آماری، روش نمونه گیری و حجم نمونه
۴- مقایسه شیوه حل مساله
۵- روشهای آماری
۶- شیوه اجرای پژوهش
فصل چهارم: نتایج
۱-تحلیل تی تست نمرات آزمودنی ها
۲- همبستگی بین متغیرها
فصل پنجم: بحث، نتیجه گیری وپیشنهادها
۱- نتیجه گیری و بحث
۲- نتیجه گیری کلی و پیشنهادهایی برگرفته از یافته های پژوهش
۳- محدودیت های پژوهش
۴- پیشنهاداتی برای انجام پژوهشهای دیگر
ضمائم
مقایسه شیوه حل مساله
پرسشنامه راه های مقابله
منابع فارسی
منابع انگلیسی
فهرست جداول:
فصل چهارم
جدول۱-۴ ویژگیهای جمعیت شناختی کرده معتادین و گروههای عادی
جدول ۲-۴ ضریب آلفای زیر مقیاسهای پرسشنامه شیوه های مقابله لازاروس و فولکمن ۱۹۸۵)
جدول ۳-۴ میانگین همبستگی های مقیاسهای مقابله ای
جدول ۴-۴ آماده های مواد پرسشنامه راههای مقابله ای
جدول ۵-۴ ضریب آلفای کرونباخ و میانگین همبستگی درونی، آیتم ها برای زیر مقیاسهای پرسشنامه راههای مقابله در مصالحه حاضر
جدول ۶-۴ ضرایب آلفای کرونباخ و میانگین همبستگی درونی آیتم ها برای زیر مقیاسهای شیوه حل مساله
جدول ۷-۴ ضرایب آلفای کرونباخ، میانگین همبستگی درونی، آیتم ها برای زیر مقیاسهای شیوه حل مساله در مطالعه حاضر
فصل پنجم
جدول ۱-۴ مقایسه میانگین نمرات، انحراف معیار و نمرات T گروه معتاد و گروه غیر معتاد
جدول۲-۴ مقایسه نمرات t میانگین و انحراف معیار دو گروه معتاد و غیر معتاد.
جدول ۳-۴۵ ضرایب همبستگی پیرسون بین عوامل شیوه حل مساله و مقیاسهای شیوه های مقابله و ضرایب اطمینان آنها.

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی سبکهای حل مساله و شیوه های مقابل افراد وابسته به مواد مخدر و مقایسه آن با افراد غیر معتاد ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی عللی افسردگی

فهرست مطالب
چکیده ……………………………………………………………………………………………………..۵
مقدمه ……………………………………………………………………………………………………..۵
ضرورت تحقیق…………………………………………………………………………………………….۶
تعریف مساله ……………………………………………………………………………………………۷
انواع افسردگی ………………………………………………………………………………………….۸
بررسی علل افسردگی……………………………………………………………………………………۸
درمان افسردگی ………………………………………………………………………………………..۱۲
تاثیرات افسردگی……………………………………………………………………………………..۱۶
تبعیض ها………………………………………………………………………………………………۲۱
زنان و فعالیت بدنی………………………………………………………………………………….۲۴
افسردگی و تغذیه……………………………………………………………………………………..۲۵
پیشینه تحقیق………………………………………………………………………………………….۳۰
روشهای جمع آوری اطلاعات ……………………………………………………………………….۳۱
جامعه و نمونه آماری و روش نمونه گیری ……………………………………………………۳۱
نتیجه گیری………………………………………………………………………………………………۳۲
پیشنهادات ……………………………………………………………………………………………..۳۲
فهرست منابع …………………………………………………………………………………………۳۳چکیده
افسردگى هر چند که از شایعترین اختلالات روانى انسان است، با این حال شاید بیش از هر اختلال روانى دیگر ناشناخته مانده یا در تشخیص آن اشتباه مى‏شود. یکى از علل پنهان ماندن و عدم تشخیص افسردگى، در آمیختن آن با غمگینى معمولى است. در زندگى هر کس موقعیتهایى پیش مى‏آید که خواه ناخواه او را غمگین مى‏سازد، اما این حالت با آشفتگى واقعى روانى و تقلیل بینش معنوى شخص همراه نیست. برعکس، افسردگى حالتى است که بر کیفیت خلق شخص تاثیر عمیق گذاشته و نحوه ادراک او را از خویش و از محیطش دگرگون مى‏سازد.
این بیمارى اختصاص به یک طبقه معین اجتماع یا کشور بخصوصى ندارد. علائم زجر دهنده آن را در میان مردم از ثروتمند و فقیر گرفته تا دانشمند و بیسواد و شاه و گدا، زن و مرد و در هر گوشه‏اى از عالم مى‏توان یافت.مقدمه
افسردگی چیست و به چه صورت در زنان و دختران نمود پیدا می کند؟
افسردگی یک اختلال عاطفی است که در بعد عواطف فرد اختلال ایجاد می کند. افسردگی می تواند هم دلایل بیرونی و محیطی و هم علل ژنی و درونی داشته باشد. به لحاظ ژنی هورمونها تغییراتی در بدن ایجاد می کند.
ما در زبان روزمره، از کلمه افسردگی جهت توصیف ترکیبی از احساسات غمگینی، ناکامی، نا امیدی، و شاید رخوت و بی حالی استفاده کنیم اما زمانی که درمی یابیم پزشکان، روان پزشکان و روان شناسان بالینی این کلمه را به شیوه ای متفاوت به کار می برند، سردرگم می شویم. ازدید آنان، افسردگی یا بیماری افسردگی، حالتی است که به درمان ویژه نیاز دارد. به علت این درهم شدن واژه ها افراد عادی و درمانگرانی که بیماری افسردگی مبتلا نشده اند، احتمالا همدردی و مساعدتی کمتر از آنچه جدی بودن موضوع افسردگی می طلبند، ازخودظاهر می سازند.آنان ممکن است چنین  تصور کنند که افراد افسرده تن پرور، خودخواه، یا اهل تمارضند و آنان را با چنین عباراتی نصیحت می کنند : «سعی کن خودت

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی عللی افسردگی ,
:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()