نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی رابطه بین کمال‌گرایی والدین با عزت‌نفس، جرأت‌ورزی و خودکارآمدی فرزندان

فهرست مطالب
عنوان
فصل اول: کلیات پژوهش

مقدمه
بیان مسأله
اهمیت و ضرورت مسأله
اهداف پژوهش
فرضیه‌های پژوهش
متغیر‌های پژوهش
تعاریف نظری و عملیاتی

فصل دوم: گستره نظری مسأله مورد بررسی و پژوهش‌های مربوط به آن
کمال‌گرایی
نظریه‌های کمال‌گرایی
کمال‌گرایی از دیدگاه اسلام
انواع کمال‌گرایی
ابعاد کمال‌گرایی
ویژگی افراد کمال‌گرا
کمال‌گرایی والدین
عزت‌نفس
اهمیت عزت‌نفس
علل پیدایش عزت‌نفس
جرأت‌ورزی
ویژگی‌های شخصیتی جرأت ورزانه
خودکارآمدی
مؤلفه‌های خودکارآمدی
منابع خودکارآمدی
مروری بر پژوهش‌های انجام شده

فصل سوم: روش پژوهش
طرح پژوهش
جامعه آماری
نمونه آماری
روش نمونه‌گیری
ابزارهای اندازه‌گیری
مقیاس کمال‌گرایی اهواز
پایایی مقیاس کمال‌گرایی اهواز
اعتبار مقیاس کمال‌گرایی اهواز
شیوه نمره‌گذاری مقیاس کمال‌گرایی اهواز
آزمون عزت‌نفس کوپر اسمیت
اعتبار آزمون عزت‌نفس کوپر اسمیت
پایایی آزمون عزت‌نفس کوپر اسمیت
شیوه نمره‌گذاری آزمون عزت‌نفس کوپر اسمیت
پرسشنامه جرأت‌ورزی گمبریل وریچی
پایایی پرسشنامه جرأت‌ورزی گمبریل وریچی
اعتبار پرسشنامه جرأت‌ورزی گمبریل وریچی
شیوه نمره‌گذاری پرسشنامه جرأت‌ورزی گمبریل وریچی
مقیاس خودکارآمدی عمومی
پایایی مقیاس خودکارآمدی عمومی
اعتبار مقیاس خودکارآمدی عمومی
شیوه نمره‌گذاری مقیاس خودکارآمدی عمومی
روند اجراء و جمع‌آوری اطلاعات
روش‌های آماری در تحلیل داده‌ها

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌های آماری
داده‌های توصیفی پژوهش
ارزیابی فرضیه‌های پژوهش

فصل پنجم: بحث و نتیجه‌گیری
خلاصه و نتیجه‌گیری
بحث و جمع‌بندی
محدودیت‌های تحقیق
پیشنهادها
فهرست منابع فارسی
فهرست منابع انگلیسی
چکیده:
هدف از این تحقیق بررسی رابطه کمال‌گرایی والدین با عزت‌نفس، جرأت ورزی و خودکارآمدی فرزندان آنها در بین دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های منطقه ۷ آموزش و پرورش شهر تهران در سال تحصیلی ۸۶- ۸۵ است. بدین منظور تعداد ۱۳۰ نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه منطقه ۷ آموزش و پرورش شهر تهران به شیوه نمونه گیری خوشه‌ای انتخاب شدند. نوع پژوهش توصیفی از نوع همبستگی بود. ابزار مورد استفاده مقیاس کما‌ل‌گرایی اهواز، آزمون عزت‌نفس کوپر اسمیت، آزمون جرأت‌ورزی گمبریل و ریچی و مقیاس خودکارآمدی عمومی بود. به منظور تجزیه و تحلیل داده‌ها از ضریب همبستگی پیرسون استفاده شد. نتایج نشان داد که بین کمال‌گرایی والدین و عزت‌نفس، جرأت‌ورزی و خودکارآمدی فرزندان همبستگی منفی معناداری وجود دارد. همچنین نتایج نشان داد که بین کمال‌گرایی مادران و عزت‌نفس، جرأت‌ورزی و خودکارآمدی فرزندان همبستگی قوی‌تری وجود دارد.
کلید واژه‌ها: کمال‌گرایی، عزت‌نفس، جرأت‌ورزی، خودکارآمدی.
Abstract:
The goal of this study is to evaluate relationship between parent’s perfectionism with their children’s self- esteem, assertiveness and self- efficacy among female highschool students of the district 7 in Tehran.
In this, descriptive correlational study, one hundred and thirty female highschool students in seventh district of Tehran were selected cluster sampling.
Instrument included Ahwaz perfectionism Scale, Cooper smith self- esteem Test, Gambril & Richey Assertiveness Test and General self- Efficacy Scale.
In this reason, pearson correlation factor was used.
Result showed that there is a negative relation among
Parent’s Perfectionism and children’s self- esteem, assertiveness
And self- efficacy. Result also showed that there is stronger correlation among mother’s perfectionism and children’s self- esteem, assertiveness and self- efficacy.
Key words: perfectionism, self- esteem, assertiveness, self- efficacy.

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی رابطه بین کمال‌گرایی والدین با عزت‌نفس، جرأت‌ورزی و خودکارآمدی فرزندان ,
:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

روش تحقیق بررسی ارتباط سبب شناختی بین ایذاء در دوران کودکی از سوی والدین و بروز جرم شرارت در دوره های بعدی زندگی

فهرست مطالب

چکیده
مقدمه :
طرحمسأله و بیان موضوع
حوزه‌ها ومفاهیم نظری
شرارت و خشونت آموخته شده :
یادگیری اجتماعی-مشاهده ای؛
پیامدهای کودک آزاری
تعریف مفاهیم
تعریف پرخاشگری:
تعریف کودک‌آزاری
سؤالات و فرضیاتپژوهش
روششناسی پژوهش
جامعه و نمونه آماری
یافته‌ها و داده هایآماری
ماههای محکومیت
گزارش آزمون فرضیه‌ها:
دستان پر خشم پدر، آغوش ناامن مادر
ساده مثل کودک‌آزاری
کودک‌آزاری معضل است یا اغراق؟
کودک‌آزارها، قربانیان قبلی کودک‌آزاری
پیامدهای کودک آزاری
اهدالدین سلگی
کودک آزاری از نگاه آمار
پیامدهای کودک آزاری در اجتماع
بحث ونتیجه‌گیری
پیشنهادات و محدودیتهایپژوهش
منابع

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی ارتباط سبب شناختی بین ایذاء در دوران کودکی از سوی والدین و بروز جرم شرارت در دوره های بعدی زندگی ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی آسیبهای ورزشی وعلل اصلی این آسیبها در دانشجویان

فهرست مطالب
«فصل اول»
مقدمه و موضوع تحقیق
مقدمه
مبانی نظری
بیان مسأله
ضرورت تحقیق
اهداف تحقیق
هدف کلی
اهداف اختصاصی
فرضیات تحقیق
محدودیتهای تحقیق
الف- محدودیتهایی که توسط محقق اعمال شده است
ب- محدودیتهایی که خارج ازکنترل محقق بوده است
پیش فرشهای تحقیق
تعاریف واژه ها
«فصل دوم »
ادبیات وپیشینه تحقیق
مقدمه
الف – تحقیقاتی که در داخل کشور انجام شده است
ب- تحقیقاتی که درخارج ازکشور انجام شده است
«فصل سوم»
روش تحقیق
مقدمه
روش اجرای تحقیق
جامعه ونمونه آماری
«فصل چهارم»
تجزیه وتحلیل داده ها
«فصل پنجم »
بحث ونتیجه گیری
بحث ونتیجه گیری
فهرست منابع

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی آسیبهای ورزشی وعلل اصلی این آسیبها در دانشجویان ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

روش تحقیق مقایسه میزان اضطراب کلی دانش آموزان دختر و پسر محروم از پدر

فهرست مطالب

چکیده
فصل اول
بیان مسئله
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت پژوهش
اهداف پژوهش
سؤالات پژوهش
متغیر ها
فرضیه ها
تعاریف واژه ها
تعریف عملیاتی
فصل دوم
پیشینه پژوهش
نقش خانواده
نقش پدر
عوارض فقدان پدر
زنان سرپرست خانواده
ازدواج مجدد مادرو حضور ناپذیری
اضطراب
علائم هیجانی
علائم جسمانی
علا ئم روانی
علائم ادارکی
علائم اجتماعی
مروری بر سابقه پژوهش
فصل سوم
طرح پژوهش
روش پژوهش
جامعه آماری
نمونه و روش نمونه گیری
شیوه جمع آوری اطلاعات
اعتبار وروایی پرسشنامه اضطراب کتل
روش اجرای آزمون
روش آماری
فصل چهارم
بحث و نتیجه گیری
محدودیت های پژوهش
پیشنهادها
فهرست منا بع
پیوست ها

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق مقایسه میزان اضطراب کلی دانش آموزان دختر و پسر محروم از پدر ,
:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

روش تحقیق بررسی عملکرد مدیران تحصیلکرده و غیر تحصیلکرده

فهرست مطالب

فصل اول ۱
مقدمه ۲
تعریف موضوع ۴
اهمیت موضوع ۷
اهداف تحقیق ۱۰
فرضیات تحقیق ۱۱
قلمرو تحقیق ۱۲
تعاریف اصطلات ۱۳

فصل دوم ۱۵
پیشینه و ادبیات تحقیق مطالعه منابع مربوط به موضوع تحقیق  ۱۶

فصل سوم ۲۴
سیر تحول مدیریت ۲۵
نظریه کلاسیک مدیریت ۲۵
نظریه مدیریت علمی ۲۶
نظریه مدیریت اداری ۲۷
نظریه بوروکراسی ۲۷
مزایا و محدودیتهای عمده تئوری کلاسیک مدیریت  ۲۸
مکتب روابط انسانی ۲۸
تئوری علم مدیریت  ۲۹
نگرش سیستمی  ۲۹
مدیریت اقتضائی ۳۰
تاثیر تئوریهای مدیریت بر مدیریت آموزشی ۳۱
تعاریف مدیریت ۳۵
ویژگیهای منحصر به فرد مدیریت ۳۷
مهارت مورد نیاز مدیران ۳۹
عوامل موثر در موفقیت مدیران ۴۴
ارزشیابی اثر بخشی و کارآمدی مدیران ۴۵
عوامل موثر در اثر بخشی سازمان  ۴۹
وظایف مدیران ۵۱
برنامه ریزی  ۵۳
انواع برنامه ریزی ۵۴
مراحل عمده برنامه ریزی ۵۵
برنامه ریزی موثر ۵۶
سازماندهی-تامین بکارگیری نیروی انسانی ۵۹-۵۷
نظارت و کنترل ۶۰
هدایت و رهبری ۶۱
سلسله مراتب نیازها ۶۳
انگیزش و رفتار ۶۴
بهداشت روانی ۶۵
تئوری x و y  ۶۶
نظریه گروهای انسانی ۶۷
مطالعات در مورد نظریه رهبری ۶۸
سیستم مدیریت لیکرت ۷۱
رهبری اقتضایی ۷۲
رهبری موفق ۷۳
همگانی و رهبری ۷۴
رهبری مبتنی بر عشق و محبت ۷۶
مدیریت مشارکتی  ۷۹
شرایط لازم برای اثر بخش بودن مشارکت ۸۱
مزایای مشارکت ۸۲
برنامه ریزی و اجرای تغییر ۸۴
فرآیند ایجاد تغییر ۸۶
خلاقیت و نوآوری ۸۷
فرآیند خلاقیت ۸۸
ویژگی افراد خلاق ۸۹
موانع خلاقیت ۹۰
استراتژی نوآوری ۹۱
روابط انسانی ۹۲
روابط انسانی در مدرسه ۹۳
شاخص روابط انسانی مطلوب ۹۵
عوامل موثر در ایجاد رضایت خاطر معلمان ۹۶

فصل چهارم
روش تحقیق ۱۰۱
جامعه آماری ۱۰۲
ابزار جمع آوری اطلاعات ۱۰۳
نحوه جمع آوری اطلاعات ۱۰۴
روشهای آماری تحقیق ۱۰۵

فصل پنجم  ۱۰۶
جدول توزیع پاسخهای مربوط به فرضیه یک ۱۰۷
نمودار فرضیه ۱ ۱۰۸
جدول شماره ۲ فرضیه ۱ ۱۰۹
جدول توزیع پاسخهای مربوط به فرضیه دو ۱۱۱
نمودار فرضیه ۲ ۱۱۲
جدول شماره ۲ فرضیه ۲ ۱۱۳
جدول توزیع پاسخهای مربوط به فرضیه سه ۱۱۵
نمودار فرضیه ۳ ۱۱۶
جدول شماره ۲ فرضیه ۳ ۱۱۷
جدول توزیع پاسخهای مربوط به فرضیه چهار ۱۱۹
نمودار فرضیه ۴ ۱۲۰
جدول شماره ۲ فرضیه ۴ ۱۲۱
جدول توزیع پاسخهای مربوط به فرضیه پنج ۱۲۳
نمودار فرضیه ۵ ۱۲۴
جدول شماره ۲ فرضیه ۵ ۱۲۵
خلاصه تحقیق و نتیجه  ۱۲۸
پیشنهادات  ۱۳۱
محدودیتها و تنگناهای تحقیق ۱۳۳
پیوستها
منابع و ماخذ
پرسشنامه
حدود انتظارات مدیران
شیوه نامه انتصاب مدیران

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی عملکرد مدیران تحصیلکرده و غیر تحصیلکرده ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق روش تحقیق تناسبات در معماری مسکونی ایران

فهرست مطالب

چکیده
فصل اول
مقدمه
فصل دوم
ادبیات پژوهش
Scale، مقیاس، تناسب
کاربرد مقیاس برای بر هم زدن تصورات:
استفاده از مقیاس برای بیان مفهوم:
اصول کلاسیک معماری ایران:
پرهیز از بیهودگی:
نیارش:
خود بسندگی:
درونگرایی:
شناخت معماری سنتی ایران:
مطالبی پیرامون تناسبات طلایی و انسانی در معماری:
تناسبات طلائی:
تناسبات در یونان:
تناسبات طلائی از نظر هندسی:
تناسبات انسانی:
مقیاس عمومی:
مقیاس انسانی :
پیمون در ایران:
کن در ژاپن:
لوکوربوزیه:
گذری بر تاریخ شهرسازی و معماری ایران در دوره جدید:
فصل سوم:
متدها و روش های جمع آوری اطلاعات
فصل چهارم:
نتیجه گیری
منابع و مآخذ

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق روش تحقیق تناسبات در معماری مسکونی ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

مقایسه رضایت شغلی پزشکان در بین بخشهای عمومی و خاص شهرستان ابهر

فهرست مطالب
چکیده ۷
فصل اول :کلیات تحقیق ۸
مقدمه ۹ بیان مساله ۱۲
اهداف تحقیق ۱۳ فرضیه تحقیق ۱۴
فصل دوم : پیشینه وادبیات تحقیق ۱۵
انتخاب کردن یک شغل ۱۶ عوامل تاثیر گذاری برانتخاب شغل ۱۸ تاثیرات خانواده ۲۱
معلمان ۲۲
کلیشه سازی های جنسیت ۲۳
زندگی شغلی ۲۶
رضایت شغلی ۲۸
رشد شغلی ۳۱ تغییرشغل در میانسالی ۳۵
بیکاری ۳۶
برنامه ریزی برای باز نشتگی ۳۸
ترکیب کار و خانواده ۴۳
رشد شغلی ۴۴
زنان و اقلیتهای قومی ۴۷
تفاوتهای فردی درکار ۵۱ تفاوتهای فردی در عملکرد شغلی ۵۳
وراثت ۵۶
آثار نابهنجاریهای کروموزمی ۵۷ محیط ۵۹ روشهای سنجش تفاوتهای فردی ۶۱ گزینش نیروی انسانی ۶۵
شیوه های سنتی انتخاب کارکنان ۶۶
فرضیه های مربوط به فرد و شغل ۷۰
آزمون های استخدامی ۷۱
مراحل برنامه آزمون ها استخدام داوطلبان شغل ۷۲
فصل سوم : روش تحقیق ۷۳
جامعه مورد مطالعه ۷۴
روش نمونه گیری ۷۴
ابزار اندازگیری در تحقیق ۷۵
روش تحقیق ۷۶فصل چهارم : یافته ها و تجزیه و تحلیل آنها ۷۸
جدول ۲-۴ بررسی مقایسه رضایت شغلی در بین دو گروه پزشگان در بحث های خاص و عمومی ۷۹
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری ۸۴ بحث و نتیجه گیری ۸۵
پیشنهادات ۸۷
محدودیت ها ۸۸
منابع و ماخذ ۸۹

چکیده

هدف از تحقیق حاضر بررسی مقایسه رضایت شغلی در بین پزشکان در بخش های خاص و عمومی شهرستان ابهر است که فرضیه عنوان شده به این صورت است که در بین رضایت شغلی پزشکان و بخش های خاص و عمومی شهرستان ابهر تفاوت معنی داری وجود دارد که جهت سنجش آزمون رضایت شغلی استفاده گردیده و جامعه مورد مطالعه پزشکانی که در بخش های خاص و عمومی مشغول به فعالیت هستند که طبق آمار بدست آمده ۸۰ نفر به عنوان نمونه انتخاب گردیده که ۴۰ نفر از پزشکان در بخش های خاص و ۴۰ نفر در بخش های عمومی که جهت سنجش فرضیه ها از روش آماری t متغیر مستقل استفاده گردیده که نتایج بدست آمده مشخص می کند که بین رضایت شغلی پزشکان در بخش های خاص و عمومی تفاوت معنی داری وجود دارد و سطح معنی داری آن برابر ۰۵/۰<P است .

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق مقایسه رضایت شغلی پزشکان در بین بخشهای عمومی و خاص شهرستان ابهر ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر
روش تحقیق بررسی روشهای آموزشی ناشنوایان و تأثیر آن در پیشرفت تحصیلی شان
فـهـرسـت مـطـالـب

پیشگفتار ۱
خلاصه تحقیق ۳
فصل اول : طرح تحقیق
مقدمه ۵
بیان مسئله ۷
اهمیت مسئله ۹
اهداف تحقیق ۱۱
فرضیه ۱۲
محدودیتها ۱۳
تعریف اصطلاحات و مفاهیم خاص ۱۴
فصل دوم : بررسی ادبیات تحقیق ۱۶
تاریخچه
سابقه تعلیم و تربیت ناشنوایان در ایران ۱۸
سابقه تاریخی تعلیم و تربیت ناشنوایان ۲۱
تعریفی بر ناشنوایی ۲۳
علل ناشنوایی ۲۴
طرق های سنجش شنوایی ۳۲
انواع ناشنوایی ۳۵
روش های آموزش زبان به ناشنوایان ۳۷
چند نکته در مورد لب خوانی ۴۱
شیوع ناشنوایی ۴۳
مشاوره با والدین کودکان ناشنوا ۴۴
فصل سوم : روش پژوهش ۴۶
جامعه و نمونه آماری
روش نمونه گیری
ابزار اندازه گیری روش گردآوری داده ها ۴۶
فصل چهارم : یافته های پژوهش ۴۸
فصل پنجم : بحث و تفسیر ۵۲
بحث و نتیجه گیری ۶۱
پیشنهادها ۶۳
پرسشنامه ۶۴
فهرست منابع ۶۸
ضمائم
پیشگفتار
ای با هندو و ترک همزبان ای بسا در ترک چون بیگانگان
پس زبان محرمی خود دیگر است همدلی از همزبانی خوشتر است «مولوی»
آموزش زبان به ناشنوایان مطمئناً یکی از بزرگترین تلاش های آموزشی است . زبان از مهمترین چیزهایی است که ما یاد می گیریم ، در عین حال خردسالان شنوا زبان را به شکل عملی وبدون آموزش فرا می گیرند . در این امر موقعیت برای کودک ناشنوا پیچیده تر است زیرا او نمی شنوند وزبانش به طور طبیعی رشد نمی کند . کودک ناشنوا به تعلیم وتربیت ی خاص نیاز دارد .ما باید چشمهایش را جانشین گوشهایش بکنیم ومتاسفانه چشم به اندازه گوش در فراگیری زبان موثر نیست . همچنین باید نقش والدین را در آموزش فرزندانشان دوباره سازماندهی کنیم . همۀ والدین معلم هستند وهمۀ بچه ها از والدین خود چیزهایی یاد می گیرند ولی والدین یک کودک ناشنوا دریاری کودک شان برای فراگیری زبان نقش بسیار ویژه ای دارند همان طور که خانم اسپنسرترسیی ، بنیان گذار کلینیک جان ترسی ، متذکر می شود : «یک کودک ناشنوا به کسی نیاز دارد که با او صحبت کند ، به چیزی نیاز دارد که درباره اش صحبت کند وبه رغبتی برای صحبت کردن نیاز دارد» موجه ترین کسانی که می توانند به رشد زبان کودک کمک کنند والدین هستند زیرا آنها بیشتر از هر کس دیگری به فرزندشان علاقمندند وبیش از هر کس دیگری در دسترس کودک قرار دارند .
خلاصه تحقیق :
فصل اول : که بیان مسئله نام دارد از عنوان ویک مقدمه تشکیل شده است . … در قسمت مقدمه با یک دید کلی به تعریف ناشنوایی وروشهای آموزشی پرداخته شده ودر قسمت بعد توضیح اهمیت مسأله از دیدگاه اجتماعی پرداخته وسپس اهداف کلی وجزیی آن را توضیح داده شده وبعد از آن فرضیه های پژوهش وهمچنین محدودیتها واصطلاحات ومفاهیم خاص بیان شده است .
فصل دوم : که (ادبیات تحقیق) نام دارد ابتدا به بررسی پیشینه تحقیق پرداخته وپس از آن تعریفی از ناشنوایی ، علل ناشنوایی ، انواع ناشنوایی وروش های آموزش به ناشنوایان وهمچنین ناشنوایی ، طرق سنجش شنوایی وهمچنین مشاوره با والدین کودکان ناشنوا توضیح داده شده است .
فصل سوم : که در آن جامعه آماری ، نمونه آماری ، روش نمونه گیری وابزارهای اندازه گیری وروشهای گردآوری داده ها آورده شده است .
فصل چهارم : که یافته های پژوهش نام دارد . جداول ، نمودارها وتحلیل داده ها صورت گرفته است .
فصل پنجم : که آن نتیجه گیری صورت گرفته است وهمچنین فهرست منابع ونمونه ای از پرسشنامه آورده شده است .

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی روشهای آموزشی ناشنوایان و تأثیر آن در پیشرفت تحصیلی شان ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

روش تحقیق بررسی رنگ در طراحی اتاق بازی کودکان ۳تا ۶ سال کودکستانهای بلوار سجاد مشهد

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

هدف تحقیق
فرضیه

اهداف کلی

اهداف جزئی

روش کار و گردآوری

نتیجه

بیان مسئله
موضوع تحقیق

مسأله ی تحقیق

پرسش تحقیق

نمونه گیری

جامعه ی آماری

 نمونه های انتخابی

نحوه ی پرسش

  • •      ۱.طراحی اصولی  شکل کلی فضای معماری
  •  ۲.ساختن فضای آموزشی با عملکرد بالا
  • ۳.ارائه آموزشهای غیر مستقیم و گروهی با ایجاد کارگاه های جنبی
  • ۴. ایجاد فضایی مطلوب و منطبق با شرایط جسمی و روانی دانش آموزان
  • ۱-۴محیط دلپذیر:

۲-۴ وضوح و خوانایی :

  • ۳-۴در نظر گرفتن فضای بازی :
  • ۴-۴تنوع :
  • ۵-۴مشخص کردن محدوده ها به وسیله کف سازی :
  • ۶-۴طراحی جزئیات فضاها با توجه به الگوهای رفتاری کودکان :

۷-۴ایجاد حس کنجکاوی و خلاقیت :

  • ۸-۴رعایت عوامل زیبائی شناسی :
  • ۹-۴رعایت قیاس و مبلمان :
  • ۱۰-۴همسازی با اقلیم منطقه :
  • رنگ های اصلی و فرعی

  طراحی اتاق کودک

  رنگ های خنثی

رنگ های خنثی و رنگ سفید

  • • تاق کودک

براى طراحى رنگى دکوراسیون اتاق کودکان دو راه وجود دارد:

بحث و نتیجه گیری:

  • نقاط قوت :
  • نقاط ضعف:
  • محدودیت ها و مشکلات:
  • پیشنهادات:

فهرست مراجع:

ضمائم :

 چکیده

 فرآیند رشد انسانها , در کودکــــــی , تاثیـــــر بسزایی در شخصـــیت آناــن دارد.عقـــیده بسیــــاری از متخصــــصان تعلیـــــم و تربیت بــــر این اســت که شخصیت هر انسان در ۷ سال اول زندگی او شکل مـــی گیرد , فرآیند رشــــــد کودک در سالهای اولیه زندگی متاثر از عوامل بسیـــــاری است.فعالـــیت , به عنوان عامل اصلی رشد و یادگیری کـــــودک فرآیندی است که در ارتباط با فـــضا و محیط کودک , رشد همه جانبه او را موجــــب مـــی گـــردد.فـــضاهای مرتبـــط با فعـــالیت کودکان باید دارای شرایط مناسب و مطـــلوب بــرای رشد فیـــزیکی , ذهـــنی , عاطفی و اجتماعـــی آنان باشد.تحـــقق این امر از طریق بکارگیری المـــــانهای طراحی معماری ای که منطبق با شرایط جسمی و روانـی کـــودک باشد , امکان پذیر است و ثابت می شود استفاده از رنگهــــای شاد،خصوصاً گـــرم در طراحی اتاق کودکان ما را در دستیابی به این هدف یاری می کند.

 فهرست مراجع:

معماری برای کودکان – والتر کرونر-ترجمه ی احمد خوشنویس
از طـــراحی تا معماری – سید ابوالقاسم صدر
ضوابط طــــراحی معماری مهدکودک،مرکز تحقیقات سازمان و مسکن
زیبایی هنر از دیدگاه اسلام – استاد محمد تقی جعفری
رهنمود های طـــراحی – شعله نوروزی – مجله ی صفه-شماره ی ۳۹
طــراحی اتاق کودک – شعله

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی رنگ در طراحی اتاق بازی کودکان ۳تا ۶ سال کودکستانهای بلوار سجاد مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

روش تحقیق بررسی تفاوت سبک اسنادی کودک عادی و کودک عقب مانده ذهنی

فهرست مطالب
مقدمه

فصل اول
بیان مسئله

فرضیه تحقیق
تعاریف عملیاتی

فصل دوم:
پیشینه تحقیق

سابقه پژوهش
نظریه هایدر
جونز ودیویس
هارولد کلی
شیور
سه بعدی واینر
خطاها و سوگیری اسناد
سوگیری مربوط به جنس
اسنادها درمورد خود
عاملان در برابرناظران
سبکهای انتسابی
نتسابهای درماندگی انسان
اسناد مربوط به بازده
اسناد بعد از موفقیت وشکست
اسنادها ورفتار
تعریف استثنایی
گروهبندی دانش آموزان استثنایی
تاریخچه عقب ماندگی ذهنی
تعریف عقب ماندگی ذهنی
رفتار سازشی
طبقه بندی کودکان عقب مانده
گروه آموزش پذیر
تحقیقات داخلی وخارجی

فصل سوم:
روش اجرای تحقیق

روش طرح وتحقیق
جامعه آماری
نمونه آماری
ابزار تحقیق
روش اجرای تحقیق
روش تجزیه وتحلیل

فصل چهارم :
تجزیه وتحلیل اطلاعات

فصل پنجم :
بحث ونتیجه گیری

نتیجه گیری
پیشنهادات
محدودیتهاومشکلات
منابع
ضمائم

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی تفاوت سبک اسنادی کودک عادی و کودک عقب مانده ذهنی ,
:: بازدید از این مطلب : 217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()