نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی رابطه خلاقیت و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان

فهرست مطالب

چکیده
مقدمه
مسأله پژوهشی
فرضیه پژوهشی

اهداف تحقیق
تعریف اصطلاحات
خلاقیت
پیشرفت تحصیلی
هوش و خلاقیت
مراحل خلاقیت
پرورش خلاقیت در کودکان
نقش مدرسه در بارور کردن خلاقیت
توصیه های کارشناسان آموزشی در باره رفتار مناسب با دانش آموزان خلاق
ویژگیهای کودکان خلاق
نظریه های مربوط به خلاقیت
خلاقیت به عنوان الهام خدایی
خلاقیت به عنوان دیوانگی
خلاقیت به عنوان نبوغ شهودی
خلاقیت به عنوان نیروی حیاتی
نظریه تداعی گرایی
نظریه گشتالت
مکتب شناختی
نظریة روانکاوی
روانکاوی جدید
عوامل مؤثر در پیشرفت تحصیلی
تاثیر معلمان بر خلاقیت
نمونه
طرح تحقیق
ابزار اندازه گیری
آزمون مداد کاغذی چند جوابی سنجش خلاقیت(MPPT)
پایانی آزمون MPPT
روش آماری
تجزیه و تحلیل داده ها
محدودیتهای تحقیق
پیشنهادهای تحقیق
خلاصه تحقیق
منابع
تعدادی از سوالات

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی رابطه خلاقیت و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی رابطه جایگاه مهار بیرونی و درونی با رضایت تحصیلی

فهرست مطالب

چکیده
فصل اول ۱
مقدمه  ۲
بیان مساله  ۶
اهمیت و ضرورت تحقیق ۸
اهداف تحقیق ۱۱
تعریف اصطلاحات  ۱۲

فصل دوم ،پیشینه ، تحقیق ۱۴
مقدمه  ۱۵
دیدگاههایی درباره شخصیت ۱۶
شخصیت از نظر فروم ۱۶
شخصیت از نظر یونگر ۱۷
شخصیت از نظر ماری ۱۷
نگرش فرانکل به شخصیت ۱۸
نگرش مزلو به شخصیت ۱۸
چشم اندازی به رشد شخصیت  ۱۸
دیدگاههایی در باره رشد شخصیت  ۱۹
رشد شخصیت از نظر یونگر ۱۹
رشد شخصیت از نظر ماری ۲۰
عوامل موثر بر رشد شخصیت ۲۰
نظریه های نسخ شناسی شخصیت ۲۱
نظریه های تحلیلی عاملی شخصیت ۲۳
نظریه کاتل ۲۳
نظریه انسان گرایی در شخصیت ۲۵
نظریه های شناختی شخصیت ۲۶
ماهیت شخصیت  ۲۷
سنجش شخصیت ۲۸
مسائل اساسی در سنجش شخصیت ۲۸
اعتبار ۲۹
مهار  ۲۹
میل به مهار ۳۰
توهم مهار ۳۱
پیامدهای اعتقاد داشتن به مهار ۳۲
تفاوتهای فردی در درک جایگاه مهار  ۳۳
واکنش در برابر از دست دادن مهار ۳۵
جایگاه مهار ۳۵
جایگاه مهار درونی – بیرونی  ۳۷
طبقه بندی سه بعدی از نظر واینر ۴۰
جایگاه مهار درونی و بیرونی از نظر واینر ۴۲
نظریه یادگیری اجتماعی ۴۳
توان رفتاری  ۴۳
انتظار ۴۴
ارزش تقویت ۴۴
موقعیت روان شناختی  ۴۵
آزادی حرکت ۴۵
روشهای راتر برای سنجش مفاهیم خود ۴۶
انگیزش رفتار از نظر راتر ۴۸
انتظارات مربوط به جایگاه هندسی مهار ۴۹
نظریه اسناد ۵۳
اسنادهای بعد از موفقیت و شکست ۵۳
تغییر دادن اسنادها برای بهبود عملکرد ۵۵
دیدهای بازده تحصیلی بر اسناد ۵۶
زمینه های کاربردی آزمونها ۵۸
زمینه تحصیلی  ۵۹
پیشنهادات  ۶۱
نتیجه گیری ۶۲
خلاصه  ۶۳
منابع  ۶۵

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی رابطه جایگاه مهار بیرونی و درونی با رضایت تحصیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی رابطه بین هیجان خواهی و جنسیت در بین دانش‌آموزان سال سوم مقطع متوسطه شهر تهران

فهرست مطالب
چکیده    ۱
فصل اول    ۲
مقدمه    ۳
بیان مسئله    ۴
سوالهای تحقیق    ۶
موضوع تحقیق    ۶
فرضیه تحقیق    ۶
اهمیت و ضرورت و هدف تحقیق    ۶
تعریف اصطلاحات    ۷
فصل دوم (ادبیات و پیشینه تحقیق)    ۹
انگیزش    ۱۰
تظاهرات انگیزش    ۱۱
هیجان    ۱۳
هیجان به مثابه الگوهای پاسخ    ۱۴
ابزار و بازشناسی هیجانها    ۱۶
ابزار هیجان در چهره پاسخهای فطری    ۱۷
بازشناسی حالتهای هیجانی افراد بهنجار    ۱۸
پسخورانه حاصل از هیجانهای برانگیخته    ۱۹
بازشناسی حالتهای هیحان افرادی که دچار آسیب مغزی شده اند    ۲۱
رابطه بین هیجان و انگیزش    ۲۲
دیدگاهها و نظریه های هیجان    ۲۳
۱-نظریه جیمز لانگه    ۲۳
۲- دیدگاه شاخته: انگیختگی بی علت    ۲۴
۳- دیدگاه ماندار: اهمیت هیجانی و قفسه ها    ۲۵
۴- دیدگاه آرنولد: ارزیابی نخستین    ۲۵
۵- دیدگاه لازاروس: ارزیابی نخستین    ۲۶
۶- دیدگاه ونیر    ۲۸
۷- فرضیه پسخورانه صورتی    ۲۸
آزمایش فرضیه و پسخورانه صورتی    ۳۰
۸- دیدگاه ایزارد: نظریه هیجانهای متمایز    ۳۱
۹- دیدگاه دوسیستمی    ۳۳
ویژگیهای افراد هیجان خواه     ۳۷
فرایندهای شناختی و هیجان خواهی    ۳۸
ترجیحات شغل و نگرشها    ۳۹
تفاوتهای فیزیولوژیکی    ۳۹
رشد نقشهای جنسیتی    ۴۱
الگویابی جنسیتی    ۴۲
رشد الگویابی جنسیتی    ۴۳
گرفتن رفتار الگویابی جنسیتی    ۴۴
الگویابی جنسیتی از کجا شروع می‎شود؟    ۴۵
فصل سوم    ۴۶
جامعه مورد مطالعه و روش نمونه گیری و مدل آماری    ۴۷
فصل چهارم    ۴۹
محاسبات آماری و نتایج     ۵۰
فصل پنجم    ۵۱
خلاصه و نتیجه گیری    ۵۲
محدودیت ها     ۵۳
منابع     ۵۴
پیوست(آزمون هیجان خواهی زاکرمن)    ۵۶
فهرست اشکال
شکل ۱-۲ برداشت لازاروس از هیجان به صورت یک فرایند    ۲۷
شکل ۲-۲ شکل ترکیب رویدادهای عصب شناختی در فرضیه پسخورانه صورت    ۲۹
شکل ۴-۲ شکل دیدگاه دوسیستمی هیجان    ۳۶
فهرست جداول
جدول هیجان اصلی ایزارد (شکل ۳-۲)    ۳۲
جدول محاسبات فصل چهارم    ۵۰
چکیده:
موضوع این تحقیق بررسی رابطه بین هیجان خواهی و جنسیت در بین دانش آموزان سال سوم مقطع متوسطه شهر تهران بوده است روش نمونه گیری دراین پژوهش روش خوشه ایی چند مرحله ای می‎باشد برای سنجش میزان هیجان خواهی از آزمون هیجان خواهی زاکرمن استفاده گردیده است و روش آمار آزمون T می‎باشد. نتیجه پژوهش نشان داد که بین میزان هیجان خواهی پسران و دختران تفاوت معنی دار وجود ندارد.

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی رابطه بین هیجان خواهی و جنسیت در بین دانش‌آموزان سال سوم مقطع متوسطه شهر تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی رابطه بین باورهای غیر منطقی و میزان اضطراب در دانشجویان پسر و دختر

فهرست مطالب

فصل اول: 

مقدمه ۲
بیان مسئله ۵
سوال تحقیق ۷
ضرورت تحقیق ۷
اهداف پژوهش ۸
فرضیه ۸
تعریف عملیاتی واژه ها ۸
واژه ها 

فصل دوم
زمینه مسئله ۱۱
تعریف روان درمانی ۱۵
اهداف روان درمانی ۱۷
درجات روانی درمانی ۱۸
روش های روان درمانی ۲۰
بیماری روانی از نظر فروید ۲۱
فرضیه ها و مفاهیم بنیادی روانکاوی ۲۲
تعریف روانکاوی ۲۳
هدف روانکاوی و روان درمانی تحلیل ۲۴
هدف روان درمانی تحلیل گر۱ ۲۴
انسان از دیدگاه مکتب رفتار گرائی ۲۵
فرضیه های رفتارگرای ۲۵
بیماری روای از دیدگاه مکتب یادگیری ۲۱
رفتاردرمانی ۶
تکنیک های رفتاردرمانی ۲۷
رفتار درمانی شناختی ۲۸
انسان ازدیدگاه روان شناسی انسان گرایی ۲۸
اصول و فرضیه های روانشناسی انسان گرایی ۲۹
روان شناسی شناختی ۳۳
فرضیات شناخت درمانی ۳۴
انسان در نظریه شناختی ۳۶
بیماری روانی در نظریه شناختی ۳۶
اهداف روان درمانی شناختی ۳۷
روش و شیوه شناخت درمانی ۳۷
نقش درمانگر درنظریه شناختی ۳۸
فنون و اجزا شناخت درمانی ۳۹
محدودیت های شناخت درمانی ۴۰
نظریه درمانی عقلانی عاطفی (الیس) ۴۰
مفاهیم بنیادی نظریه الیس ۴۲
نظریه شخصیت الیس ۴۳
اضطراب و بیماری روانی در نظریه عقلانی و عاطفی ۴۵
تفکرات غیر منطقی ۴۷
روان درمانی در نظریه عقلانی عاطفی ۵۰
فرایند درمانی ۵۲
نقش درمانگر ۵۳
اضطراب ۶۴
سطوح اضطراب ۶۶
خلاصه ۶۷
مبانی نظری اضطراب ۶۸
نظریه های یادگیری ۶۹
نظریه های اصالت وجودی ۷۱
نظریه های شناختی ۷۲
نظریه های زیست شناختی  ۷۴
عوامل اضطراب و تنیدگی ۷۴
پاسخ های سیستم ایمنی ۷۸
پاسخ های شناختی به اضطراب ۸۰
دو مورد از تحقیق انجام شده در زمینه این پژوهش ۸۱

فصل سوم
روش تحقیق ۸۴
جامعه آماری ۸۵
متغیرهای پژوهشی ۸۵
فرضیات مربوط به کنترل متغیرها ۸۶
ابزار تحقیق ۸۷
روش های آماری ۹۰
محدودیت های روش ها و چگونگی تاثیر آن بر تحقیق ۹۱

فصل چهارم و پنجم
تجزیه و تحلیل داده ها ۹۳
فرضیه  ۹۳
خلاصه ۹۹
منابع و مأخذ ۱۰۲
فهرست منابع لاتین
فهرست منابع فارسی

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی رابطه بین باورهای غیر منطقی و میزان اضطراب در دانشجویان پسر و دختر ,
:: بازدید از این مطلب : 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق مقایسۀ اثرتصویرسازی توجه درونی و بیرونی براجراویادگیری یک تکلیف ردیابی

فهرست مطالب

طرح تحقیق
مقدمه
بیان مسئله
ضرورت و اهمیت تحقیق
اهداف تحقیق
فرضیات تحقیق
محدودیت های تحقیق
واژه ها و اصطلاحات
مبانی نظری و ادبیات تحقیق
تعریف توجه
تاریخچۀ توجه
نظریه های توجه
کانون توجه
شیوه های توجه
ویژگی های توجه
هوشیاری و توجه
توجه انتخابی
توجه و سطح مهارت
رابطۀ توجه و اجرا
دستورالعمل های آموزشی و توجه
تصویرسازی ذهنی چیست
چگونگی انجام تصویرسازی ذهنی
انواع تصویرسازی ذهنی
موارد استفاده از تصویرسازی ذهنی و آثار آن
نظریه های تصویرسازی ذهنی
شیوه های توسعۀ برنامه تمرین تصویرسازی ذهنی
کاربردهای تصویرسازی ذهنی
افزایش مهارت های روان شناختی
تحقیقات مربوط به توجه
تحقیقات مربوط به تصویرسازی ذهنی
تحقیقات مربوط به تصویرسازی کانون توجه
نتیجه گیری
روش تحقیق
جامعه و نمونۀ آماری
متغیرهای تحقیق
ابزار اندازه گیری و روش جمع آوری اطلاعات
شیوۀ اجرای تحقیق
روش آماری و شیوه تجزیه و تحلیل اطلاعات
تجزیه و تحلیل اطلاعات و یافته های تحقیق
بررسی توصیفی داده ها
آزمون فرضیۀهای آماری
فرضیۀ اول
فرضیۀ دوم
فرضیۀ سوم
فرضیۀ چهارم
فرضیۀ پنجم
فرضیۀ ششم
بحث ونتیجه گیری
یافته های تحقیق
نتیجه گیری داده های تحقیق
پیشنهادات پژوهشی
پیشنهادات آموزشی
فهرست جداول
نوع فعالیت های گروه های سه گانه پژوهش
طرح کلّی روش اجرای تحقیق
اطلاعات توصیفی گروهها در تکلیف ردیابی
اختلاف نمرۀ پیش آزمون و پس آزمون گروه تصویرسازی توجّه درونی در مرحلۀ
فراگیری
اختلاف نمرۀ پیش آزمون و پس آزمون گروه تصویرسازی توجّه بیرونی در مرحلۀ
فراگیری
نمرۀ تفاضل پیش آزمون از پس آزمون گروه های سه گانه
اختلاف نمرۀ پس آزمون و آزمون یادداری گروه تصویرسازی توجّه درونی در
مرحلۀ یادداری
اختلاف نمرۀ پس آزمون و آزمون یادداری گروه تصویرسازی توجّه بیرونی در
مرحلۀ یادداری
نمرۀ تفاضل پس آزمون از آزمون یادداری گروه های سه گانه
فهرست نمودارها
نمودار میانگین سن آزمودنی ها در گروه های سه گانه
نمودار میانگین نمرۀMIQ  R  آزمودنی ها در گروه های سه گانه
اختلاف نمرۀ پیش آزمون و پس آزمون گروه تصویرسازی توجه درونی در مرحلۀ
فراگیری
اختلاف نمرۀ پس آزمون وآزمون یادداری گروه تصویرسازی توجّه درونی در مرحلۀ
یادداری
اختلاف نمرۀ پیش آزمون و پس آزمون گروه تصویرسازی توجه بیرونی در مرحلۀ
فراگیری
اختلاف نمرۀ پس آزمون وآزمون یادداری گروه تصویرسازی توجّه بیرونی در مرحلۀ
یادداری
رونـد پـیشرفت گـروه‌ها در طی مراحل پیش آزمون و پس آزمون در تکلیف ردیابی
رونـد پـیشرفت گـروه‌ها در طی مراحل پس آزمون و آزمون یادداری در تکلیف ردیابی
فهرست شکل ها
استفاده از توجّه در مراحل مختلف پردازش بر اساس تئوری های مختلف تک کانالی
مقدار بالقوۀ منابع پردازش و ساختار آن¬ها از منابع پردازشی در توجّه ویکنز و
همکاران ۱۹۸۴
صفحۀ نمایش نرم افزار با امکانات مربوط
وارد کردن مشخصات فردی آزمودنی ها
مشخصات کامل آزمون ایجاد شده
ایجاد مراحل مختلف (فراگیری یادداری)
اجرای آزمون و نتیجۀ پایانی آن
انتقال و ذخیرۀ اطلاعات به دست آمده در نرم افزار
تصویر دستگاه تعقیب سنج

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق مقایسۀ اثرتصویرسازی توجه درونی و بیرونی براجراویادگیری یک تکلیف ردیابی ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق مقایسة عوامل موثر بر فشار روانی بر دانشجویان غیرشاهد و شاهد شهر تهران

فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول :
مقدمه ۲
بیان مسئله ۴
پرسشهای تحقیق ۷
اهمیت و ضرورت تحقیق ۷
اهداف تحقیق ۸
فرضیه‌های تحقیق ۹
محدودیتهای تحقیق ۹
تعاریف عملیاتی ۱۰
فصل دوم :
نظریه و تئوریها ۱۴
پژوهشهای انجام شده در داخل و خارج کشور ۶۴
فصل سوم :
مقدمه ۹۱
روش تحقیق ۹۱
جامعه آماری ۹۱
نمونه آماری ۹۲
روش نمونه گیری ۹۲
ابزار اندازه گیری ۹۲
نحوه جمع آوری اطلاعات ۹۳
چگونگی گردآوری اطلاعات ۹۳
روشهای آماری ۹۴
فصل چهارم :
تجزیه و تحلیل داده‌ها ۹۶
جداول و نمودارها ۹۶
فصل پنجم :
بحث و نتیجه گیری ۱۰۹
پیشنهادات ۱۱۱
منابع ۱۱۳
پیوست ۱۱۸
فصل اول
گستره علمی موضوع
بنام خدا
مقدمه :
موضوع اصلی تحقیق بررسی تاثیر فشار روانی  بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه شاهد شهر تهران
نظر شخصی در باره تعاریف عملکرد تحصیلی یعنی سنجیدن عملکرد یاد گیرندگان و مقایسه نتایج حاصله با هدفهای آموزشی از پیش تعیین شده به منظور تصمیم گیری در این باره است
وقتی از طریق آزمونها دانشجویان با دانش آموزان سنجش می شوند این سنجش باعث می شود تا عملکرد هابه صورت واقع نمایان شود .
یک تحلیل اسنادی از واکنشها و عملکرد های دانشجویان به بازدهای تحصیلی آنها فرض می کند که دانشجویان به طور فسخی علل موفقیت و شکست خودرا شناسایی می کند و این فراین اسنادی نه تنها در اسناد دادن به علل خاص و واحد از قبیل استعداد ، کوشش ،‌دشواری ، شانسی و فشارهای روحی و روانی است . بلکه همین طور در استنباطهای مربوط به ابعاد اسنادی از قبیل درونی بودن و قابلیت کنترل نیز وجود دارد بعضی از دانشجویان عملکرد و نتایج تحصیلی خوبی دارند که عموما موفقیت خود را درون سازی می کنند . حال آن که دانشجویان نا موفق براهمیت علی عوامل محیطی تاکید می ورزند اما این الگوی اسنادی ممکن است وابسته به چندین فرایند مربوط به هم از جمله سوگیریهای خدمت به خود ، خبر پردازی منطقی و ملاحظات خود – شناساندن باشد .
اسنادها همچنین به صورتی نظام دار به انتظارات مربوط به عملکرد آینده دریک درس  و ای تحصیل و همین طور به واکنش نسیت به باز خود دریافتی از آزمون پیوند دارند طیق یک الگوی چند وجهی پیون اسناد روان و عواطف ، این روابط میان روان و اسنادها هم در سطح چند وجهی و هم در سطوح واحد به وقوع می پیوندند. به علاوه اسنادها بر رفتار اثر دارند ، زیرا بعضی از الگوهای اسنادی منجر به عملکرد ضعیف، کاهش پایداری درماندگی و ناتوانی در طب کمک کارهای درسی می شود . چندین تحقیق نشان داده است که اسنادپس داده به عوامل قابل کنترل و ناپا یدار ممکن است عملکردهای تحصیلی را  را پس از شکست تسهیل کند .
( کریمی ، ۱۳۸۲ص ۱۲۶)
راههای دیگر وجود دارد برای این که عملکردهای را بتوانیم مشاهده کنیم و آن را مورد سنجش قرار دهیم  برای سنجیدن عملکرد دانش  آموزان یا دانشجویان می توان ازطریق ارزشیابی کردن عملکرد یا امتحان و ‍آزمون استفاده کرد.

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق مقایسة عوامل موثر بر فشار روانی بر دانشجویان غیرشاهد و شاهد شهر تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی رابطه بین عزت نفس مدیران و اثر بخشی آنان در مدارس راهنمایی ناحیه ۲ شهر مشهد در سال تحصیلی ۸۳-۱۳۸۲

فهرست مطالب

چکیده    ۱

فصل اول :مقدمه تحقیق    ۳

۱-۱    بیان مساله    ۶

۱-۲    ضرورت و اهمیت تحقیق    ۹

۱-۳    اهداف تحقیق    ۱۲

۱-۴    فرضیه هاُی تحقیق    ۱۳

۱-۵    تعرُیف متغیرهای اصلی تحقیق    ۱۳

فصل دوم: بررسُی مطالعات پیشین    ۱۵

۲-۱ خود    ۱۷

۲-۲ خودپنداره    ۲۲

۲-۳ عزت نفس    ۲۶

۲-۴ عزت نفس و جنسیت    ۳۰

۲-۵ اثر بخشی     ۳۲

۲-۶ نقش مدیر در اثر بخشی مدارس    ۳۴

۲-۷ معُیارهای ارزیابی اثربخشی مدیران    ۳۵

۲-۸ ویژگی هاُی مدیران اثر بخش     ۴۳

فصل سوم :روش اجرای تحقیق    ۴۸

۳-۱روش تحقیق     ۴۹

۳-۲جامعه آماری    ۴۹

۳-۳ حجم نمونه    ۴۹

۳-۴روش نمونه گیری    ۵۰

۳-۵ ابزار تحقیق    ۵۰

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها    ۵۳

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادها    ۶۰

۵-۱ نتایج مربوط به فرضیه اول    ۶۱

۵-۲ نتایج مربوط به فرضیه دوم    ۶۲

۵-۳ نتایج مربوط به فرضیه سوم    ۶۲

۵-۴ نتایج مربوط به فرضیه چهارم    ۶۳

۵-۵ نتیجه گیری کلی    ۶۴

۵-۶ محدودیت ها    ۶۴

۵-۷ پیشنهادها    ۶۵

منابع فارسی    ۶۶

ضمائم    ۶۸

ضمیمه ۱: تست آُیزنک    ۶۹

ضمیمه ۲: پرسشنامه اثربخشی    ۷۱

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی رابطه بین عزت نفس مدیران و اثر بخشی آنان در مدارس راهنمایی ناحیه ۲ شهر مشهد در سال تحصیلی ۸۳-۱۳۸۲ ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق تفسیر روان شناختی نقاشی های اطفال ۷ تا ۹ ساله کرج در ارتباطات خانوادگی

فهرست مطالب

خلاصه :
پیشگفتار :
«فصل اول» طرح تحقیق (کلیات)
مقدمه:
بیان مسئله:
پیشینه تحقیق:
استفاده تشخیص آزمون ترسیم خانواده
توضیح در خصوص تست ترسیم خانواده
تأکید بر ترسیم نقاشی از خانواده(نه خانوادة خودش)
اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق:
اهداف ویژه:
چهارچوب نظری تحقیق:
تعاریف واژه ها و تعریف عملیاتی:
متغیرهای مربوط به آزمون ترسیم خانواده:
ارتباط سازنده
ارتباط غیر سازنده
منابع این بحث شامل:
متغیرهای مربوط به ترسیم آزمون خانواده:
ارزنده سازی:
ناارزنده سازی
نزدیکی
رابطة با فاصله
مدل تحلیلی تحقیق :
فرض ها تحقیق (Hypothsis)
رابطه علی
روش تحقیق:
قلمرو مکانی تحقیق (جامعه آماری) :
قلمرو زمانی تحقیق:
روش نمونه گیری و تعیین حجم نمونه
ابزارهای گردآوری داده ها(اطلاعات):
روش تجزیه و تحلیل داده ها
«فصل دوم» مروری بر ادبیات موضوع
رهیافت های تکاملی
رهیافت بالینی-فرافکنی
نقاشی به منزلة تست هوش:
۲)نقاشی به منزلة تست شخصیت:
۳)فرافکنی و رمزگرائی:
۴)روان تحلیل گری:
۵)نقاشی خانواده:
۱-فاصله بین اشخاص نقاشی
۲)برجسته نمودن اشخاص:
۳)بی ارزش کردن اشخاص
۴)اضافه نمودن شخصیت های دیگر
«فصل سوم» آشنائی با قلمرو مکانی تحقیق
(جامعه آماری)
«فصل چهارم» روش تحقیق
روش تجزیه و تحلیل :
طبقه بندی بر اساس اهداف پژوهش :
در تجزیه و تحلیل یافته های پژوهش از :
«فصل پنجم»
یافته های تحقیق و تجزیه و تحلیل آنها
بخش نخست
بخش دوم
۱-ارزنده سازی اعضای خانواده در آزمون
۲-ارزنده سازی اعضای خانواده در آزمون
۳-نزدیکی اعضای خانواده به کودک در نقاشی
۴-دوری اعضای خانواده نسبت به کودک در نقاشی
۵-ارتباط سازنده کودک با اعضای خانواده در مصاحبه
۶-ارتباط غیرسازنده کودک با اعضای خانواده
۷-نزدیکی ارتباط کودک نسبت به اعضای خانواده در مصاحبه
۸-دوری ارتباط کودک نسبت به اعضای خانواده در مصاحبه
فرض اول تحقیق :
فرض دوم تحقیق :
فرض سوم تحقیق :
فرض چهارم تحقیق :
فرض پنجم تحقیق :
فرض ششم تحقیق :
فرض هفتم تحقیق :
فرض هشتم تحقیق :
فرض نهم تحقیق :
فرض دهم تحقیق :
فرض یازدهم تحقیق :
فرض دوازدهم تحقیق :
«فصل ششم»خلاصه تحقیق و پیشنهادها و پیوستها
خلاصه تحقیق:
پیشنهادات:
پیوستها :
«جداول»
«نمودارها»
فهرست منابع

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق تفسیر روان شناختی نقاشی های اطفال ۷ تا ۹ ساله کرج در ارتباطات خانوادگی ,
:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق تعیین میزان افسردگی در دانشجویان خوابگاهی و غیرخوابگاهی و تأثیر آن بر پیشرفت تحصیلی

فهرست مطالب
چکیده
مقدمه ۲
فصل اول: گستره علمی مسئله مورد بررسی
۱ـ بیان مسئله ۷
۲ـ اهمیت و ضرورت پژوهش ۱۱
۳ـ اهداف ۱۴
۴ـ فرضیه‌های پژوهش ۱۵
۵ـ متغیرها و تعریف عملیاتی آنها ۱۶
۶ـ خلاصه ۱۸
فصل دوم: مرور تحلیل یافته‌ها در زمینه بررسی حاضر
۱ـ مبانی نظری ۲۰
الف افسردگی (مفهوم و نظریه‌های مربوط به آن)
روان تحلیل‌گری ۲۲
رفتاری‌نگر ۲۵
شناختی ۳۰
زیست‌شناختی ۳۲
انواع ۳۵
میزان شیوع ۳۶
ب ـ پیشرفت تحصیلی ۳۷
۲ـ یافته‌های پژوهشی ۴۳
۳ـ خلاصه ۵۰
فصل سوم: فرآیند روش شناختی
۱ـ انتخاب نمونه
الف ـ جامعه و نمونه ۵۲
۲ـ ابزار گردآوری اطلاعات ۵۳
الف ـ معرفی سیاهه ۵۳
ب ـ روش اجرا و نمره‌گذاری ۵۴
ج ـ اعتبار و پایایی ۵۴
۳ـ طرح تحقیق و روشهای آماری ۵۶
الف ـ طرح تحقیق ۵۶
ب ـ روشهای آماری ۵۸
۴ـ خلاصه ۵۹
فصل چهارم: ارائه و تحلیل نتایج کمی
۱ـ ارائه داده‌های توصیفی بدست آمده ۶۱
۲ـ بررسی نتایج در چهارچوب بدست آمده ۶۳
الف ـ نتایج حاصل از رابطه بین افسردگی و پیشرفت تحصیلی ۶۴
ب ـ نتایج آزمون t در متغیر افسردگی ۶۵
ج ـ نتایج آزمون t در متغیر پیشرفت تحصیلی ۶۵
۳ـ خلاصه ۶۷
فصل پنجم: بحث و نتیجه‌گیری
۱ـ بحث و بررسی درباره یافته‌ها ۶۹
۲ـ جمع‌بندی و نتیجه‌گیری ۷۲
۳ـ کاربرد نتایج ۷۳
۴ـ محدودیت‌ها ۷۸
۵ـ پیشنهادات ۷۹
منابع
چکیده:
پژوهش حاضر قصد دارد به بررسی رابطه بین افسردگی و پیشرفت تحصیلی و تفاوت آن در دو گروه خوابگاهی و غیرخوابگاهی بپردازد. در واقع بدنبال پاسخ به این سؤال است که آیا محیطی مانند خوابگاه می‌تواند با ایجاد افسردگی بر پیشرفت تحصیلی دانشجویان تأثیر بگذارد؟
برای رسیدن به هدف مذکور از طرح ـ پس رویدادی (علی ـ مقایسه‌ای) استفاده کردیم جامعه و نمونه پژوهش حاضر کل دانشجویان دختر در حال تحصیل رشته روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی تهران می‌باشد که کل جامعه بعنوان نمونه مورد مطالعه قرار گرفت.
داده‌های مورد نظر برای متغیر افسردگی از طریق پر کردن سیاهه افسردگی بک و برای پیشرفت تحصیلی معدل ترم گذشته دانشجویان جمع‌آوری شد.
برای تجزیه و تحلیل آماری داده‌های از ضریب همبستگی پیرسون و t دو گروه مستقل استفاده گردید نتایج پژوهش نشان داد بین میزان افسردگی و پیشرفت تحصیلی رابطه معناداری وجود دارد.

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق تعیین میزان افسردگی در دانشجویان خوابگاهی و غیرخوابگاهی و تأثیر آن بر پیشرفت تحصیلی ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق تأثیر روانی مسابقه بر غلظت کورتیزول، تستوسترون، IgA بزاقی و ضربان قلب مربیان برنده و بازنده لیگ برتر فوتبال

فهرست مطالب

- مقدمه …………………………………………………………………………………………………….     ۲

۱-۲- بیان مسئله  …………………………………………………………………………………………     ۳

۱-۳- ضرورت و اهمیت تحقیق …………………………………………………………………………….     ۵

۱-۴- اهداف تحقیق …………………………………………………………………………………………     ۶

۱-۴-۱- هدف کلی …………………………………………………………………………………………..     ۶

۱-۴-۲- اهداف اختصاصی …………………………………………………………………………………     ۷

۱-۵- فرضیه های تحقیق ………………………………………………………………………………….     ۷

۱-۶- روش انجام تحقیق …………………………………………………………………………………..     ۸

۱-۷- محدودیت های تحقیق ………………………………………………………………………………     ۹

۱-۸- تعریف واژه ها و اصطلاحات …………………………………………………………………………..    ۱۰

فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق

۲-۱- مقدمه ……………………………………………………………………………………………………… ۱۳

۲-۲- مبانی نظری تحقیق ……………………………………………………………………………………. ۱۳

۲-۲-۱- مکانیزیم فعال شدن سلول های قشر فوق کلیوی …………………………………………………. ۱۵

۲-۲-۲- ریتم شبانه روزی ترشح گلوکوکورتیکوئیدها ……………………………………………………….. ۱۵

۲-۲-۳- کورتیزول  ………………………………………………………………………………………….. .     ۱۶

۲-۲-۴- اثر کورتیزول بردستگاه عصبی مرکزی ………………………………………………………….. ..    ۱۸

۲-۲-۵- اثرکورتیزول بر عملکرد گونادها ………………………………………………………………….. ..    ۱۸

۲-۲-۶- مقادیر و اندازه گیری کورتیزول  …………………………………………………………………. ..    ۱۸

۲-۲-۷- روش ها و اندازه گیری کورتیزول آزاد در بزاق ……………………………………………….. .    ۱۸

۲-۲-۸- اثر ایموندلوژیک کورتیزول  …………………………………… ………………………………… .     ۱۹

۲-۲-۹- اثر کورتیزول  بر سلول های خونی ……………………………………………………………. ..    ۲۰

۲-۲-۱۰- تستوتسرون ………………………………………………………………………………….. ..    ۲۰

۲-۲-۱۱- گردش تستوسترون در پلاسما …………………………………………………………….. ..    ۲۱

۲-۲-۱۲- تجزیه و دفع تستوسترون ……………………………………………………………………. ..    ۲۱

۲-۲-۱۳- مکانیزیم حمل مولکولی و سلولی تستوسترون …………………………………………. ..    ۲۲

۲-۲-۱۴- محور هیپوتالاموس- هیپوفیز گونادی ……………………………………………………… ..    ۲۲

۲-۲-۱۵- اثر بیولوژیک تستوسترون ……………………………………………………………………. .    ۲۴

۲-۲-۱۶- مقادیر و اندازه گیری تستوسترون ………………………………………………………….. .    ۲۵

۲-۲-۱۷-دستگاه ایمنی بدن …………………………………………………………………………… .    ۲۵

۲-۲-۱۸- طرح و اره کلی پاسخ ایمنی ………………………………………………………………… .    ۲۵

۲-۲-۱۹- سلول های دستگاه ایمنی ………………………………………………………………… ..    ۲۶

۲-۲-۲۰- ایمونوگلوبولین ها و پادتن ها ……………………………………………………………….. .    ۲۷

۲-۲-۲۱- دستگاه ایمنی مخاطی ……………………………………………………………………… .    ۲۷

۲-۳- پیشینه تحقیق  …………………………………………………………………………………….    ۲۸

۲-۳-۱- تاثیر فشار روانی بر ترشح هورمون ………………………………………………………….. .    ۲۸

۲-۳-۲- تاثیر برد و باخت بر غلظت تستوسترون و کورتیزول  ……………………………………… .    ۳۳

فصل سوم : روش شناسی تحقیق

۳-۱- مقدمه ……………………………………………………………………………………………… .    ۴۳

۳-۲- جامعه و نمونه آماری …………………………………………………………………………….. .    ۴۳

۳-۳- متغیرها تحقیق …………………………………………………………………………………… .    ۴۳

۳-۴- ابزار اندازه گیری…………………………………………………………………………………… .    ۴۳

۳-۵- روش جمع آوری اطلاعات ……………………………………………………………………….. .    ۴۴

۲-۵-۱- روش رادیوایمونواسی ………………………………………………………………………… .    ۴۵

۳-۶- روش های آماری …………………………………………………………………………………. .    ۴۶

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق

۴-۱- مقدمه …………………………………………………………………………………………….. .    ۴۸

۴-۲- بررسی توصیفی یافته های تحقیق …………………………………………………………… .    ۴۸

۴-۲-۱- مشخصات آزمودنی ها ………………………………………………………………………. .    ۴۸

۴-۲-۲- کورتیزول  بزاقی ……………………………………………………………………….. .    ۴۹

الف- میانگین غلظت کورتیزول بزاقی مربیان درمراحل نمونه گیری ………………………. .    ۴۹

ب- میانگین غلظت کورتیزول بزاقی مربیان برنده در مراحل نمونه گیری                     ..    ۵۰

ج- میانگین غلظت کورتیزول بزاقی مربیان بازنده در مراحل نمونه گیری                     ..    ۵۱

د- مقایسه میانگین غلظت کورتیزول  بزاقی مربیان برنده و بازنده ………………………… .    ۵۲

۴-۲-۳- تستوتسرون بزاقی …………………………………………………………………… .    ۵۳

الف- میانگین غلظت تستوسترون بزاقی مربیان در درمراحل نمونه گیری                    .    ۵۳

ب- میانگین غلظت تستوتسرون بزاقی مربیان برنده در مراحل نمونه گیری ……………    ۵۴

ج- میانگین غلظت تستوتسرون بزاقی مربیان بازنده درمراحل نمونه گیری                 .    ۵۵

د- مقایسه میانگین غلظت تستوتسرون بزاقی مربیان برنده و بازنده …………………… .    ۵۶

۴-۲-۴- IgA بزاقی …………………………………………………………………………….. .    ۵۷

الف- میانگین غلظت IgA بزاقی مربیان درمراحل نمونه گیری  ………………………….. .    ۵۷

ب- میانگین غلظت IgA بزاقی مربیان برنده در مراحت نمونه گیری …………………….. .    ۵۸

ج- میانگین غلظت IgA بزاقی مربیان بازنده در مراحل نمونه گیری………………………. .    ۵۹

د- مقایسه میانگین غلظت IgA بزاقی مربیان برنده و بازنده……………………………… ..    ۶۰

۴-۲-۵- ضربان قلب ……………………………………………………………………………. ..    ۶۱

الف- میانگین تعداد ضربان قلب مربیان در مراحل نمونه گیری ……………………………… ..    ۶۱

ب- میانگین تعداد ضربان قلب مربیان برنده در مراحل نمونه گیری ………………………. ..    ۶۲

ج- میانگین تعداد ضربان قلب مربیان بازنده در مراحل نمونه گیری ………………………. .    ۶۳

د- مقایسه میانگین تعداد ضربان قلب مربیان برنده و بازنده  ………………………………..     ۶۴

۴-۳- آزمون فرضیه های تحقیق …………………………………………………………………    ۶۵

فصل پنجم : بحث و بررسی و نتیجه گیری

۵-۱- مقدمه ……………………………………………………………………………………… .    ۸۲

۵-۲- خلاصه تحقیق ……………………………………………………………………………… .    ۸۲

۵-۳- بحث، بررسی و نتیجه گیری  ………………………………………………………………    ۸۳

۵-۴- پیشنهادات ………………………………………….. ……………………………………..    ۸۸

منابع ………………………………………………………. ………………………………………    ۸۹

 پیوست ها

پیوست ۱- اطلاعات مربوط به مربیان لیک برتر فوتبال ………………………………………..    ۹۷

پیوست ۲- اطلاعات مربوط به مسابقه ………………………………………………………..    ۹۸

پیوست ۳- اطلاعات مربوط به ضربان قلب مربیان لیگ برتر فوتبال  ………………………….    ۹۹

 پیوست ۴- فرم بستن کمربند Team-polar……………….. ……………………………………..    ۱۰۰

چکیده انگلیسی

عنوان انگلیسی

 فهرست جداول

جدول ۴-۱- میانگین و انحراف معیار ویژگی های آزمودنی ها  ……………………………….    ۴۸

جدول ۴-۲- میانگین و انحراف معیار  غلظت کورتیزول بزاقی مربیان  ………………………..    ۴۹

جدول ۴-۳- میانگین و انحراف معیار  غلظت کورتیزول بزاقی مربیان برنده ………… ……….    ۵۰

جدول ۴-۴- میانگین و انحراف معیار  غلظت کورتیزول بزاقی مربیان بازنده……………. …..    ۵۱

جدول ۴-۵- مقایسه میانگین غلظت کورتیزول بزاقی مربیان برنده و بازنده ………………..    ۵۲

جدول ۴-۶- میانگین و انحراف معیار  غلظت تستوسترون بزاقی مربیان  ………………….    ۵۳

جدول ۴-۷- میانگین و انحراف معیار  غلظت تستوسترون بزاقی مربیان برنده……………    ۵۴

جدول ۴-۸- میانگین و انحراف معیار  غلظت تستوسترون بزاقی مربیان بازنده  …………     ۵۵

جدول ۴-۹- مقایسه میانگین غلظت تستوسترون بزاقی مربیان برنده و بازنده  ………    ۵۶

جدول ۴-۱۰- میانگین و انحراف معیار  غلظت IgA بزاقی مربیان  ………………………..    ۵۷

جدول ۴-۱۱- میانگین و انحراف معیار  غلظت IgA بزاقی مربیان برنده  …………………    ۵۸

جدول ۴-۱۲- میانگین و انحراف معیار  غلظت IgA بزاقی مربیان بازنده…………….. ….    ۵۹

جدول ۴-۱۳- مقایسه میانگین غلظت IgA بزاقی مربیان برنده و بازنده…………………    ۶۰

جدول ۴-۱۴- میانگین و انحراف معیار  تعداد ضربان قلب مربیان………………………….    ۶۱

جدول ۴-۱۵- میانگین و انحراف معیار تعداد ضربان قلب مربیان برنده……………………    ۶۲

جدول ۴-۱۶- میانگین و انحراف معیار تعداد ضربان قلب مربیان بازنده…………………..    ۶۳

جدول ۴-۱۷- مقایسه میانگین تعداد ضربان قلب مربیان برنده و بازنده………………….  ۶۴

جدول ۴-۱۸- نتایج تحلیل واریانس غلظت کورتیزول بزاقی مربیان……………………..    ۶۵

 فهرست جداول

جدول ۴-۱۹- تحلیل تفاوت میانگین غلظت کورتیزول بزاقی مربیان………….. ………    ۶۵

جدول ۴-۲۰- نتایج تحلیل واریانس غلظت کورتیزول بزاقی مربیان برنده……………..    ۶۶

جدول ۴-۲۱- تحلیل تفاوت میانگین غلظت کورتیزول بزاقی مربیان برنده…………….    ۶۶

جدول ۴-۲۲- نتایج تحلیل واریانس غلظت کورتیزول  بزاقی مربیان بازنده  ………….    ۶۷

جدول ۴-۲۳- تحلیل تفاوت میانگین غلظت کورتیزول بزاقی مربیان بازنده…………..    ۶۷

 جدول ۴-۲۴-شاخص های آماری محاسبه شده جهت بررسی تفاوت بین کورتیزول بزاقی مربیان  برنده و بازنده    ………    ۶۸

 جدول ۴-۲۵- نتایج تحلیل واریانس غلظت تستوسترون بزاقی مربیان……………….    ۶۹

جدول ۴-۲۶- تحلیل تفاوت میانگین غلظت تستوسترون

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق تأثیر روانی مسابقه بر غلظت کورتیزول، تستوسترون، IgA بزاقی و ضربان قلب مربیان برنده و بازنده لیگ برتر فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()