نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی میزان شیوع اختلالات روانی در مدیران دبیرستانهای دخترانه

فهرست مطالب

فصل اول
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت پژوهش
اهداف پژوهش
تعاریف نظری
تعاریف عملیاتی
سوالات پژوهش

فصل دوم
نظام آموزش و پرورش
تاریخچه مدیریت
انواع مدیریت
ویژگیهای مدیریت آموزشی
بهداشت روانی
پیشگیری از بیماریهای روانی
اختلال روانی
توصیف و طبقه بندی اختلالات روانی
نوروز
روان پریشی (پسیکوز)
اختلال شخصیت
معلولیت روانی
اختلالات عاطفی
تعاریف نظری اختلالات روانی
پارانوئید
اسکیزوفرنی
افسردگی
هیپومانی
هیستری
هیپوکندری
پسیکوپات
پسیکاستنی
پیشینه تحقیق
تاریخچه آزمونها
آزمونهای روانی
پرسشنامه های شخصیتی
پرسشنامه شخصیت سنج چند وجهی مینه سوتا (MMPI)
استاندارد جدید MMPI
فرم کوتاه شده MMPI

فرم کوتاه شده MMPI

فصل سوم
جامعه و نمونه آماری
روش نمونه گیری
ابزار اندازه گیری
اعتبار و روایی
روش گرد آوری داده ها
روش تجزیه و تحلیل داده ها

فصل چهارم
داده های توصیفی

فصل پنجم
نتیجه گیری
مقایسه داده های پژوهش حاضر با تحقیقات گذشته
پیشنهادات
محدودیتها
پرسشنامه MMPI

فهرست جداول

جدول ۱- فراوانی مدیران شرکت کننده در آزمون براساس گروه بندی سنی
جدول ۲- فراوانی مدیران شرکت کننده در آزمون براساس میزان تحصیلات
جدول ۳- فراوانی مدیران شرکت کننده در آزمون براساس تاهل
جدول ۴- فراوانی مدیران شرکت کننده در آزمون براساس سابقه کاری
جدول ۵- نمرات اخذ شده توسط مدیران در متغییر هیپوکندری
جدول ۶- نمرات اخذ شده توسط مدیران در متغییر افسردگی
جدول ۷- نمرات اخذ شده توسط مدیران در متغییر هیستری
جدول ۸- نمرات اخذ شده توسط مدیران در متغییر پسیکوپاتی
جدول ۹- نمرات اخذ شده توسط مدیران در متغییر پارانویا
جدول ۱۰- نمرات اخذ شده توسط مدیران در متغییر پسیکاستنی
جدول ۱۱- نمرات اخذ شده توسط مدیران در متغییر اسکیزوفرنیا
جدول ۱۲- نمرات اخذ شده توسط مدیران در متغییر هیپومانی
جدول ۱۳- بررسی میزان شیوع هیپوکندری درمدیران بر حسب سن
جدول ۱۴- بررسی میزان شیوع افسردگی درمدیران بر حسب سن
جدول ۱۵- بررسی میزان شیوع هیستری درمدیران بر حسب سن
جدول ۱۶- بررسی میزان شیوع پسیکوپات درمدیران بر حسب سن
جدول ۱۷- بررسی میزان شیوع پارانویا درمدیران بر حسب سن
جدول ۱۸- بررسی میزان شیوع پسیکاستنی درمدیران بر حسب سن
جدول ۱۹- بررسی میزان شیوع اسکیزوفرنیا درمدیران بر حسب سن
جدول ۲۰- بررسی میزان شیوع هیپومانی درمدیران بر حسب سن
جدول ۲۱- بررسی میزان شیوع هیپوکندری درمدیران بر حسب میزان تحصیلات
جدول ۲۲- بررسی میزان شیوع افسردگی درمدیران بر حسب میزان تحصیلات
جدول ۲۳- بررسی میزان شیوع هیستری درمدیران بر حسب میزان تحصیلات
جدول ۲۴- بررسی میزان شیوع پسیکوپاتی درمدیران بر حسب میزان تحصیلات
جدول ۲۵- بررسی میزان شیوع پارانویا درمدیران بر حسب میزان تحصیلات
جدول ۲۶- بررسی میزان شیوع پسیکاستنی درمدیران بر حسب میزان تحصیلات

جدول ۲۷- بررسی میزان شیوع اسکزوفرنیا درمدیران بر حسب میزان تحصیلات
جدول ۲۸- بررسی میزان شیوع هیپومانی درمدیران بر حسب میزان تحصیلات
جدول ۲۹- بررسی میزان شیوع هیپوکندری درمدیران بر حسب سابقه کار
جدول ۳۰- بررسی میزان شیوع افسردگی درمدیران بر حسب سابقه کار
جدول ۳۱- بررسی میزان شیوع هیستری درمدیران بر حسب سابقه کار
جدول ۳۲- بررسی میزان شیوع پسیکوپاتی درمدیران بر حسب سابقه کار
جدول ۳۳- بررسی میزان شیوع پارانویا درمدیران بر حسب سابقه کار
جدول ۳۴- بررسی میزان شیوع پسیکاستنی درمدیران بر حسب سابقه کار
جدول ۳۵- بررسی میزان شیوع اسکیزوفرنیا درمدیران بر حسب سابقه کار
جدول ۳۶- بررسی میزان شیوع هیپومانی درمدیران بر حسب سابقه کار

فهرست نمودارها
نمودار ۱ – فراوانی مدیران شرکت کننده در آزمون براساس گروه بندی سنی                 ۵۰
نمودار ۲ – فراوانی مدیران شرکت کننده در آزمون براساس میزان تحصیلات                ۵۲
نمودار ۳ – فراوانی مدیران شرکت کننده در آزمون براساس میزان تاهل                       ۵۴
نمودار ۴ – فراوانی مدیران شرکت کننده در آزمون براساس سابقه کاری                       ۵۶
نمودار ۵ – نمرات اخذ شده توسط مدیران در متغییر هیپوکندری                                 ۵۷
نمودار ۶ – نمرات اخذ شده توسط مدیران در متغییر افسردگی                                     ۵۸
نمودار ۷ – نمرات اخذ شده توسط مدیران در متغییر هیستری                                      ۵۹
نمودار ۸ – نمرات اخذ شده توسط مدیران در متغییر پسیکوپاتی                                   ۶۰
نمودار ۹ – نمرات اخذ شده توسط مدیران در متغییر پارانویا                                          ۶۱
نمودار ۱۰ – نمرات اخذ شده توسط مدیران در متغییر پسیکاستنی                                ۶۲
نمودار ۱۱ – نمرات اخذ شده توسط مدیران در متغییر اسکیزوفرنیا                                ۶۳
نمودار ۱۲ – نمرات اخذ شده توسط مدیران در متغییر هیپومانی

چکیده:
هدف تحقیق حاضر، بررسی میزان شیوع اختلالات روانی در مدیران دبیرستانهای دخترانه شهر تهران می باشد.
با توجه به موضوع پژوهش سوالاتی در این پژوهش تدوین گردیده است که به بررسی میزان شیوع اختلالات روانی در مدیران دبیرستانهای دخترانه شهر تهران بر حسب سه فاکتور (سن، میزان تحصیلات و سابقه کاری) می پردازد.
روش این تحقیق، روش توصیفی است که با روش زمینه یابی به اجرا در می آید و بهترین شیوه برای سنجش، آزمون MMPI بوده که هشت مقیاس (هیپوکندری، خودبیمار انگاری، هیستری، پسیکوپاتی، پارانویا، پسیکاستنی، اسکیزوفرنیا و هیپومانی) را مورد سنجش قرار می دهد.
جامعه آماری، شامل کلیه مدیران دبیرستانهای دخترانه شهر تهران می باشد.
نمونه آماری، شامل ۵۰ نفر از مدیران دبیرستانهای دخترانه شهر تهران می باشد.
در مجموع نتایج این پژوهش نشان می دهد که بالاترین میزان شیوع اختلالات مشاهده شده مربوط به اختلال هیپوکندری با ۶ درصد، اختلال هیستری با ۱۸ درصد و اختلال پارانویا با ۲ درصد می باشد و بیشترین میزان شیوع مربوط به مدیرانی است که در دامنه سنی ۴۹-۴۵ سال قرار دارند و دارای تحصیلات لیسانس می باشند و سابقه خدمت ۲۴-۲۰ سال دارند

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی میزان شیوع اختلالات روانی در مدیران دبیرستانهای دخترانه ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق میزان افسردگی در مردان ورزشکار و مردان غیر ورزشکار

فهرست مطالب

فصل اول. طرح تحقیق

مقدمه

بیان موضوع تحقیق

بیان مسئله و سوال پژوهش

سوال پژوهش

هدف تحقیق

فرضیه تحقیق

متغیرهای تحقیق

اهمیت ضرورت و فایده‌های موضوع تحقیق

تعریف مفاهیم

تعریف عملیاتی

فصل دوم. گستره نظری و سوابق عملی تحقیق

پیشینه و تاریخچه نظری

نظریه‌های مربوط به افسردگی

نظریه‌های روان بریایی

نظریه یادگیری

ماهیت افسردگی

شناخت افسردگی

شیوع افسردگی

تشخیص افسردگی

نشانه‌های افسردگی

اراات روانی افسردگی

تغییرات روزانه

علل اختلال افسردگی

درمان افسردگی

ورزش

تعریف ورزش

انتخاب برنامه ورزش

ورزش در بعد انسانی

فصل سوم: روش اجرای تحقیق

نوع و روش تحقیق

تعریف گروه نمونه آماری

توضیح روش نمونه گیری و مراحل انجام آن

داده‌های مورد نیاز

ابزار تحقیق

ابزار مورد نیاز

روش اجرای داده‌ها

شیوه جمع آوری داده‌ها

شیوه روش آماری تحقیق

فصل چهارم: داده‌های آماری

فصل پنجم: نتیجه گیری

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق میزان افسردگی در مردان ورزشکار و مردان غیر ورزشکار ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی میزان اضطراب در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد آستارا

فهرست مطالب

فصل اول: کلیات تحقیق

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت تحقیق

اهداف تحقیق

فرضیه های تحقیق

تعاریف عملیاتی متغیرها

فصل دوم: پیشینه و ادبیات تحقیق

مقدمه

تعریف اضطراب

علل پیدایش اضطراب

تجربه اضطراب

تاریخچه اضطراب

مفهوم اضطراب از دیدگاه نظریه واقعیت درمانی [گلاسر]

مفهوم اضطراب از دیدگاه نظریه رفتار درمانی

انواع اضطراب

اضطراب بهنجار و نابهنجار

علایم و نشانه های اختلالات اضطراری

پنج قاعده برای مقابله با اضطراب

عوامل موثر در زمینه های اضطراب

کنترل صفات اضطراب زا

نحوه مدارا با اضطراب

فهرست مهارتهای مقابله با اضطراب

اضطراب در چه کسانی بیشتر است

روشهای درمانی برای اضطراب

اضطراب امتحان

علایم و نشانه های اضطراب امتحان

شیوع اضطراب امتحان

راه های شناسایی اضطراب امتحان

راه های کاهش اضطراب امتحان

پیشینه تحقیق

جمع بندی

فصل سوم: روش تحقیق

جامعه آماری

نمونه و روش نمونه گیری

ابزار اندازه گیری

روشهای آماری و تجزیه و تحلیل داده ها

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل اطلاعات

یافته های توصیفی

جداول شماره ۱ الی ۲۰

یافته های استنباطی

فرضیه شماره (۱)

فرضیه شماره (۲)

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

هدف پژوهش و نتیجه گیری

پیشنهادات

محدودیت های تحقیق

منابع

پرسشنامه

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی میزان اضطراب در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور واحد آستارا ,
:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی مقایسه ی بهداشت روانی در زنان ومردان شاغل

فهرست مطالب

فصل اول ، موضوع پژوهش

مقدمه ۲
بیان مسئله ۴

موانع اشتغال زنان ۸
۱-موانع اجتماعی ۸
۲-موانع آموزشی ۸
اهمیت موضوع ۱۰
اهداف تحقیق ۱۱
اهداف جزئی ۱۱
تعریف نظری و عملیاتی متغیرها ۱۲
تعریف عملیاتی بهداشت روانی ۱۲

فصل دوم : پیشینه پژوهش
تحقیقات داخل کشور ۱۵

فصل سوم : روش تحقیق
پایایی پرسشنامه ۱۹

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها
تجزیه و تحلیل داده ها ۲۱
۱-۴-آمار توصیفی ۲۱
۱-۱-۴-توصیف وضعیت پاسخگویان براساس جنسیت ۲۱
۲-۱-۴-توصیف وضعیت تحصیلی پاسخگویان ۲۲
۳-۱-۴-توصیف وضعیت سابقه اشتغال پاسخگویان ۲۳
۴-۱-۴-توصیف وضعیت سنی پاسخگویان ۲۴
۲-۴-آمار استنباطی ۲۶
۱-۲-۴-بررسی سوال اول پژوهش ۲۶
۲-۲-۴-بررسی سوال دوم پژوهش ۲۸
۳-۲-۴-بررسی سوال سوم پژوهش ۳۰

فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
بحث و نتیجه گیری ۳۲
منابع و ماخذ ۳۴

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی مقایسه ی بهداشت روانی در زنان ومردان شاغل ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی عوامل مؤثر بر کاهش میزان رضایت شغلی کارکنان بانک صادرات ایران

فهرست مطالب

فصل اول

کلیات تحقیق

شامل

مقدمه

کلید واژه

قلمرو زمانی و مکانی

روشها و ابزار گردآوری اطلاعات

روش نمونه گیری

فصل دوم

مرور ادبیات و پیشینه تحقیق

مرور و ارائه چکیده ۳ تحقیق مرتبط با موضوع

اصل تحقیق

فصل سوم

روش اجرای تحقیق

فاقد فصل ۴ و ۵ می باشد

منابع

پرسشنامه

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی عوامل مؤثر بر کاهش میزان رضایت شغلی کارکنان بانک صادرات ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی رابطه هوش هیجانی با سلامت روانی

فهرست مطالب

مقدمه

فصل اول

گسترده علمی موضوع مورد پژوهش

۱-موضوع پژوهش

۲- ابعاد موضوع پژوهشی

۳- هدف پژوهش

۴- امکان بررسی موضوع اهمیت آن از لحاظ علمی و نظری

۵- سوالهای پژوهش

۶- فرضیه های تحقیق

۷- متغیر پژوهش و تعریف عملیاتی و اطلاعاتی

۶-۷-۱- متغیر پیش بینی کننده

۷-۲- متغیر پیش بینی شونده

۷-۳- هوش هیجانی

۷-۴- هیجان

۷-۵- سلامت روانی

۷-۶- علائم جسمانی

تعریف نظری

تعریف عملیات

۷-۷- اضطراب و اختلال در خواب

تعریف نظری

تعریف عملیاتی

۸-۷- اختلال در کنش اجتماعی

تعریف نظری

تعریف عملیاتی

۹-۷- افسردگی شدید یا اساسی

تعریف نظری

تعریف عملیاتی

چکیده فصل

 فصل دوم

مرور و تحلیل یافته های پیشین

در قلمرو و موضوع

تاریخچة هوش هیجانی

تعریف و پیشینه هوش هیجانی

پیشینه مطالعه هوش غیر شناختی

تعریف هوش و انواع آن از نظر گاردنر

هوش میانی فردی

هوش انتزاعی

هوش عینی

هوش هیجان و مؤلفه های آن

خود آگاهی

خود کنترلی یا مدیریت خود

شعور اجتماعی

خود انگیزی

۴- مهارتهای اجتماعی

اساس فرهنگی هوش هیجانی

تفاوت IQ با هوش هیجانی

زمینه های بحث هوش هیجانی

۹- کالبد شکافی یک تسخیر هیجانی

۹-۱ مقدمه

۹-۲- سیستم ارتباط عصبی

۹-۳- قراول هیجانی

۹-۴- متخصص حافظه هیجانی

۹-۵- هماهنگی فکر و هیجان

۱۰- مختصری درباره بهداشت روانی

۱۱- تعریف مفاهمی بداشت روانی

۱۲- صلامت روان از نظر آلپورت

۱۳- سلامت روان از نظری رل راجرز از یک فرم

۱۴- ملاکهای مهم از نظر فیشن

۱۵- عوامل مؤثر بر بهداشت روانی

۱۴- ملاکهای مهم از نظر فیشن

۱۵- عوامل مؤثر بر بهداشت روانی

تأمین نیازهای جسمانی

تأمین نیازهای روانی

احساس ایمنی

احساس ارزشمندی

میل به موقعیت

واقع بینی

یادگیری گذشته

عوامل اجتماعی

نمادهای اجتماعی

شرایط محیطی

اصلاح و سبک روش زندگی

۱۷- نقش مذهب و فلسفة زندگی در بهداشت روانی

۱۸- انسان سالم

۱۱- ویژگیهای انسان سالم از نظر راجرز

فصل سوم

فرآیند روش شناختن و بررسی تجربی موضوع

روش تحقیق

جامعه مورد بررسی

نمونه منتخب

روش نمونه گیری

ابزار و روش اجرای پژوهش

۵-۱- آزمون هوش هیجانی (سیبر یا شرینگ)

روش اجرای آزمون

روش نمره گذاری

جدول مربوط به هر کدام از سؤالات در مؤلفه های هیجانی در آزمون سیریا شرینگ است

۵-۲- پرسشنامه سلامت روانی( GHE )

روایی و اعتبار

روش اجرای آزمون

روش نمره گذاری

روش قراردادی

۵-۳- روشهای آماری و منطق استفاده از آن

 فصل چهارم

ارائه و تحلیل نتایج

یافته های توصیفی

جداول داده های توصیفی مربوط به الگوهای هوشی هیجانی و سلامت عمومی

محاسبات مربوط به میانگین فرضیه اول

محاسبه انحراف استاندارد

محاسبه شریب همبستگی

محاسبه آزمون معناداری همبستگی

جدول سطح معنادار بودن

محاسبات مربوط به فرضیه دوم

رابطه هوش هیجانی و رابطه کار جسمانی

محاسبات مربوط به فرضیه سوم هوش هیجانی با اضطراب

محاسبات مربوط به فرضیه چهارم هوش  هیجانی با به کارکرد اجتماعی

محاسبات مربوطه به فرضیه پنجم رابطه هوش هیجانی با افسردگی

 فصل پنجم

بحث ونتایج کلی

 فهرست منابع و مآخذ

پیوست

پرسشنامه

پرسشنامه سلامت عمومی

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی رابطه هوش هیجانی با سلامت روانی ,
:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی رابطه فرسودگی شغلی متصدیان امور بانک ملی آذربایجان شرقی با کارکردهای خانوادگی آنها

فهرست مطالب

طرح تحقیق
مقدمه
بیان مساله
اهمیت مساله
هدف کلی
اهداف جزئی
شناخت رابطه فرسودگی شغلی کارکنان با مهارتهای حل
فرضیات
فرضیه اصلی
فرضیه اول
فرضیه دوم
فرضیه سوم
فرضیه چهارم
فرضیه پنجم
فرضیه ششم
تعاریف نظری و عملی
تعریف نظری خانواده
کارکرد خانواده
حل مساله
ارتباط
نقشها
پاسخدهی عاطفی
آمیختگی عاطفی
کنترل رفتار
فرسودگی شغلی
تحلیل عاطفی
مسخ شخصیت
کاهش پیشرفت فردی
پیشینه پژوهش
فرسودگی شغلی
تاریخچه مفهوم فرسودگی شغلی
مرحله اولیه یا پیشگام
مرحله تجربی
تعاریف مختلف فرسودگی شغلی
هربرت فرویدنبرگر (۱۹۷۵)
پانیز و آرنسون (۱۹۸۱)
فاربر (۱۹۸۳) در تعریف فرسودگی شغلی می نویسد
اولویچ و برادسکی (۱۹۸۰)
اوهلر (۱۹۹۱)
نشانه های مرض فرسودگی شغلی
فرویدنبرگر و ریچلسون (۱۹۸۰)
مازلاک و جکسون (۱۹۸۶)
بایبیو و همکاران (۱۹۸۹)
مهمترین نشانه های فرسودگی شغلی
علل و عوامل فرسودگی شغلی
عوامل محیطی
ارتباط عمده عوامل محیطی با پدیده فرسودگی شغلی
ویژگیهای شغلی
ویژگیهای سازمانی
ویژگیهای حرفه ای
عوامل فردی
ویژگیهای جمعیت شناختی
ویژگیهای شخصیتی
گرایشات شغلی
رویکرد های مختلف نسبت به فرسودگی شغلی
رویکرد بالینی
رویکرد تبادلی چرنیس
مراحل فرسودگی شغلی
فشار روانی منابع
آشفتگی روانی
مقابله دفاعی
رویکرد روانشناختی اجتماعی
مدلهای فرسودگی شغلی
مدل حفظ منابع
مدل منابع نیازهای شغلی
کاهش فرسودگی شغلی
راهبردها و تغییرات فردی
راهبردها و تغییرات سازمانی
خانواده از دیدگاههای جامعه شناسی
خانواده از دیدگاه ههای روانشناسی
انواع و اشکال خانواده
وسعت ابعاد خانواده
شیوه ازدواج
مرکز ثقل قدرت
منشا و نسب
کارکردهای خانواده از دیدگاه‌های جامعه‌شناسی
طبقه بندی وظایف اساسی خانواده به گونه ای عمومی و در قالبی جهانی
ارزیابی خانواده و کارکردهای آن از دیدگاه روانشناسی
مدل مک مستر از کارکرد خانواده
حل مساله
ارتباط
نقشها
پاسخ دهی عاطفی
آمیختگی عاطفی
کنترل رفتار
پیشینه تحقیق در رابطه با فرسودگی شغلی
پیشینه پژوهش در رابطه با کارکردهای خانواده
مطالعات انجام شده در خارج از کشور
روش تحقیق
روش تحقیق
جامعه آماری
نمونه آماری
فراوانی تحصیلات
روش و شیوه عملی نمونه‌گیری
ابزارهای اندازه گیری و چگونگی جمع آوری داده ها
ابزار سنجش فرسودگی شغلی
ابزار سنجش خانواده
روشهای آماری برای تجزیه و تحلیل داده ها
نتایـج
ضرایب همبستگی بین مقیاسهای کارکرد خانواده(جدول)
نیز نشان می دهد که بین فرسودگی شغلی کلی با تمامی مقیاسهای کارکرد خانواده همبستگی منفی وجود دارد.(جدول)
ضریب همبستگی آیتم های سن و تحصیلات با فرسودگی شغلی
میانگین نمرات، انحراف معیار مقیاسهای فرسودگی شغلی(جدول)
نتیجه گیری و بحث
نتیجه گیری کلی و پیشنهادهایی برگرفته از یافته های پژوهش
محدودیتهای تحقیق
پیشنهادهایی برای پژوهشگرهای دیگر
منابع و ماخذ فارسی
منابع و ماخذ لاتین
پرسشنامه فرسودگی شغلی مازلاک
مقیاسها و ابعاد
مسخ شخصیت (۵ ماده)
فقدان موفقیت فردی (۸ ماده)
نمره گذاری
دستورالعمل شدت
دستورالعمل فراوانی
ابزار سنجـش خانواده
مقیاسها و ابعاد
پرسشـنامه
ابزار سنجش خانواده

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی رابطه فرسودگی شغلی متصدیان امور بانک ملی آذربایجان شرقی با کارکردهای خانوادگی آنها ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی رابطه سبکهای دلبستگی با هویت فردی در نوجوانان دختر متوسطه

فهرست مطالب

چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه سبکهای دلبستگی با هویت فردی در دانش‌آموزان دختر نوجوان متوسطه منطقه شهر ری (ناحیه ۱) تهران انجام شد. نمونه پژوهش از ۱۰۰ نفر دانش‌آموزان متوسطه انتخاب شد و پرسشنامه های «بازنگری شده مقیاس دلبستگی بزرگسال کولنیزورید (۱۹۹۰) (RAAS) و هویت فردی دکتر احمدی» بر روی آنها اجرا گردید. این پژوهش از نوع مطالعات توصیفی است و ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه‌هایی با سوالات بسته پاسخ است. داده‌های بدست آمده با استفاده از روشهای آماری ضریب همبستگی پیرسون و رگریسون تجزیه و تحلیل گردید و فرضیه های پژوهش مورد بررسی قرار گرفت. یافته‌ها حکایت از آن دارد که بین سبک دلبستگی ایمن و مشکل هویت رابطه معنادار وجود ندارد (۱۸۳/۰- =r). بین سبک دلبستگی دو سو گرا و مشکل هویت رابطه معنادار مثبت وجود دارد (۲۷۸/۰ =r). بین سبک دلبستگی اجتنابی و مشکل هویت رابطه معنادار مثبت وجود دارد (۳۹۶/۰ =r).
فصل اول :

مقدمه
بیان مسئله
هدف
اهمیت و ضرورت موضوع مورد مطالعه
فرضیه های پژوهش
متغیرهای پژوهش
تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها
فصل دوم:

۲-۱ – مرحله نوجوانی
۲-۲ – اهمیت مطالعه دوران بلوغ
۲-۲-۱- رشد جسمانی
۲-۲-۲ رشد عقلی – ذهنی
۲-۲-۳- رشد عاطفی
۲-۲-۴- رشد اجتماعی
۲-۳- مفهوم هویت
۲-۴- تعریف هویت
۲-۵- کودک، هویت و نظریه های آن
۲-۵-۱- نظریه روانکاوی
۲-۵-۲- نظریه یادگیری اجتماعی
۲-۵-۳- نظریه شناختی
۲-۶- نوجوانی و هویت
۲-۷- جنبه های ضمنی و آشکار خودآگاهی
۲-۸- هویت از دیدگاههای مختلف
۲-۸-۱- اریکسون
۲-۸-۲- مارسیا
۲-۸-۳- نقد الگوی مارسیا و اریکسون
۲-۸-۴- لوینگر
۲-۸-۵- رویکرد فرآیند محوری برزونسکی
۲-۸-۶- استانلی هال
۲-۸-۷- اتورانک
۲-۸-۸- اشپرانگر
۲-۸-۹- بلوز
۲-۸-۱۰- والون
۲-۹- شکل گیری هویت
۲-۱۰- عوامل موثر در شکل گیری هویت
۲-۱۱- عواملی که بر رشد هویت تاثیر می گذارند.
۲-۱۲- پایگاههای هویت
۲-۱۳- تعدد هویت‌ها
۲-۱۴- شخصیت و تعلقات اجتماعی
۲-۱۵- تحول هویت در سنین مختلف
۲-۱۶- بحران هویت
۲-۱۷- بحران هویت از دیدگاه اریکسون
۲-۱۸- نظر روانشناسان کشور ما درباره تعریف بحران هویت
۲-۱۹- اختلالات مربوط به هویت
۲-۲۰- جنس و هویت
۲-۲۱- پژوهشهای انجام شده مربوط به هویت در خارج از کشور
۲-۲۲- پژوهشهای انجام شده مربوط به هویت در داخل کشور
- دلبستگی
۲-۱- مفهوم شناسی دلبستگی
۲-۲- مؤلفه های اصلی دلبستگی
۲-۳- خواستگاه های نظری دلبستگی
۲-۳-۱- مبانی روان پویشی نظریه دلبستگی
۲-۳-۲- نظریه یادگیری
۲-۳-۳- نظریه تحول شناختی
۲-۳-۴- نظریه کردار شناسی
۲-۳-۵- نظریه دلبستگی بالبی
۲-۴- نظریه دلبستگی تئوری بالبی
۲-۵- سبک های دلبستگی از دیدگاه های مختلف
۲-۶- انواع سبک های دلبستگی
۲-۶-۱- سبک دلبستگی ایمن
۲-۶-۲- سبک دلبستگی نا ایمن – اجتنابی
۲-۶-۳- سبک دلبستگی نا ایمن – دوسوگرا
۲-۷- مراحل شکل گیری دلبستگی در نوزادان
۲-۸- تحول دلبستگی در نوجوانی
۲-۹- تداوم دلبستگی از کودکی تا نوجوانی
۲-۱۰- عوامل موثر بر ثبات دلبستگی از کودکی تا بزرگسالی
۲-۱۱- دلبستگی و سازمان شخصیت
۲-۱۲- دلبستگی و آسیب شناسی روانی در دوره نوجوانی
۲-۱۲-۱- اختلال رفتارهای ضد اجتماعی
۲-۱۲-۲- اختلال بی اشتهایی روانی
۲-۱۲-۳- اختلال افسردگی
۲-۱۲-۴- الگوهای رفتار مرضی در دوره نوجوانی
۲-۱۲-۵- اختلال گسستگی
۲-۱۳- پدیده های دلبستگی و گسستگی
۲-۱۴- ارتباط دلبستگی، گسستگی و تاریخچه خشونت کودکی
۲-۱۵- معیارهای تشخیص دلبستگی
۲-۱۶- ارتباط هویت و دلبستگی
۲-۱۷- پژوهشهای انجام شده مربوط به دلبستگی در خارج از کشور
۲-۱۸- پژوهشهای انجام شده مربوط به دلبستگی در داخل کشور
۲-۱۹- پژوهشهای انجام شده مربوط به ارتباط هویت و دلبستگی در خارج از کشور
فصل سوم :

۳-۱- طرح پژوهش
۳-۲- متغیرهای پژوهش
۳-۳- تعریف و تعیین جامعه
۳-۴- نمونه پژوهش
۳-۵- روش نمونه گیری
۳-۶- ابزار اندازه گیری
۳-۷- روش اجرای پژوهش
۳-۸- روش آماری
فصل چهارم :

- تجزیه و تحلیل داده‌ها
- آمار توصیفی
- تجزیه و تحلیل داده‌ها در قالب فرضیه های پژوهش
فصل پنجم :

- بحث و نتیجه گیری
- محدودیت های پژوهش
- پیشنهادات
- ضمایم و پیوستها
- منابع

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی رابطه سبکهای دلبستگی با هویت فردی در نوجوانان دختر متوسطه ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر
دانلود روش تحقیق بررسی رابطه رضایت شغلی و عملکرد شغلی

فهرست مطالب

فصل اول
دیباچه
موضوع تحقیق
اهمیت و فایده تحقیق
هدف تحقیق
فرضیه تحقیق
تعاریف اصطلاحات 

فصل دوم

بررسی تاریخی 
خشنودی شغلی چیست؟ 
ریشه و سرچشمه خشنودی چیست؟ 
رضایت شغلی به عنوان یک متغیر وابسته  
رضایت شغلی به عنوان یک متغیر مستقل 
همبسته‌‌‌‌های خشنودی شغلی 
اهمیت خشنودی شغلی 
نظریه‌‌‌‌های در ارتباط با خشنودی شغلی 
خشنودی شغلی و کارکرد 
بررسی خشنودی شغلی 
ناخشنودی شغلی و پیامدها 
نقش ارزش‌ها و انتظارات شغلی کارمند  
پیشنهادات 
منابع

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی رابطه رضایت شغلی و عملکرد شغلی ,
:: بازدید از این مطلب : 871
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی رابطه راهبردهای شناختی و فراشناختی با میزان موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان شهری و روستایی

فهرست مطالب

فصل اول
موضوع پژوهش
۱ـ۱ مقدمه ۲
۱ـ۲ بیان مسئله ۳
۱ـ۳ ضرورت و اهمیت پژوهش ۴
۱ـ۴ اهداف پژوهش ۵
۱ـ۵ فرضیات و سوال پژوهش ۶
۱ـ۶ تعریف متغیرهای پژوهش ۶

فصل دوم
پیشینه نظری و عملی پژوهش
۲ـ۱ مقدمه ۱۰
۲ـ۲ تعریف راهبردهای یادگیری ۱۳
۲ـ۳ راهبردهای شناختی ۱۵
۲ـ۳ـ۱ راهبردهای تکرار یا مرور ۱۶
روش ها و راهکارهای راهبردهای تکرار ۱۷
۲ـ۳ـ۲ راهبرد بسط و گسترش معنایی ۲۱
روش‌ها و تاکتیک‌های گسترش معنایی ۲۲
۲ـ۳ـ۳ راهبرد سازمان دهی ۲۸
روش‌ها و راهکارهای سازمان‌دهی  ۲۸
۲ـ۴ راهبردهای فراشناختی ۳۳
۲ـ۵ دانش ویژه راهبرد ۴۰
۲ـ۶ دانش راهبرد اسنادی ۴۰
۲ـ۷ تفاوت‌های جنسی در استفاده از راهبرد ۴۱
۲ـ۸ راهبردهای یادگیری و رشد ۴۱
۲ـ۹ پیشینه عملی تحقیق ۴۵
۲ـ۱۰ پژوهش‌های خارجی  ۴۵
۲ـ۱۱ پژوهش‌های داخلی ۴۸

فصل سوم
۳ـ۱ مقدمه ۵۳
۳ـ۲ نوع و روش انجام پژوهش ۵۳
۳ـ۳ جامعه آماری ۵۴
۳ـ۴ حجم نمونه  ۵۵
۳ـ۵ روش نمونه‌گیری ۵۵
۳ـ۶ ابزار اندازه‌گیری پژوهش ۵۵
۳ـ۶ـ۱ پایایی ۵۶
۳ـ۶ـ۲ اعتبار ۵۶
۳ـ۷ روش تجزیه و تحلیل داده‌ها  ۵۷

فصل چهار
تجزیه و تحلیل داده‌های پژوهشی
۴ـ۱ مقدمه ۵۹
۴ـ۲ ویژگی های جمعیت شناختی نمونه  ۵۹
۴ـ۳ آزمون فرضیه‌ها و سوال تحقیق ۶۱
مقدمه ۶۱
آزمون فرضیه اول  ۶۱
آزمون فرضیه دوم ۶۲
آزمون فرضیه سوم  ۶۲
آزمون فرضیه چهارم  ۶۳
آزمون سوال تحقیق ۶۴

 فصل پنجم
تفسیر نتایج آزمون فرضیه‌ها و سوال تحقیق
۵ـ۱ مقدمه ۶۷
۵ـ۲ فرضیه اول ۶۷
۵ـ۳ فرضیه دوم ۶۹
۵ـ۴ فرضیه سوم ۷۱
۵ـ۵ فرضیه چهارم  ۷۲
۵ـ۶ سوال تحقیق ۷۲
۵ـ۷ نتیجه کلی ۷۳
۵ـ۸ محدودیت های محقق ۷۳
۵ـ۹ پیشهادات  ۷۳
فهرست منابع فارسی ۷۵
فهرست منابع انگلیسی ۷۷
ضمیمه ۷۹
فهرست شکل‌ها

 شکل (۲-۱) طبقه‌بندی انواع راهبردهای یادگیری ۱۳
شکل (۲-۲) نمونه‌ای از نقشه مفهومی ۳۰
شکل (۲-۳) طرح شعاعی ۳۱
شکل (۲-۴) طرح هرمی ۳۲
شکل (۲-۵) طرح همپوشی ۳۲
شکل (۲-۶) الگوی پیشنهادی تنظیم فعالیتها و راهبردهای یادگیری ۴۴
فهرست جداول

  جدول (۲-۱) تاکتیک‌های راهبرد تکرار و مرور ۲۱
جدول (۲-۲) تاکتیک‌های راهبرد بسط و گسترش معنایی ۲۷
جدول (۲-۳) تاکتیک‌های راهبرد سازمان‌دهی ۲۸
جدول (۴-۱) فراوانی و درصد دانش‌آموزان براساس جنسیت و محل سکونت ۵۹
جدول (۴-۲) فراوانی و درصد دانش‌آموزان براساس رشته تحصیلی و کلاس  ۶۰
جدول (۴-۳) میانگین و انحراف معیار راهبردهای شناختی و فراشناختی براساس محل سکونت ۶۰
جدول (۴-۴) آزمون همبستگی پیرسون برای مقایسه راهبردهای فراشناختی با معدل ۶۱
جدول (۴-۵) آزمون همبستگی پیرسون برای مقایسه راهبردهای شناختی با معدل ۶۲
جدول (۴-۶) آزمون t (تی) برای مقایسه معدل دانش‌آموزانی که بصورت توأم از راهبردهای یادگیری استفاده می‌کنند با معدل سایر دانش‌آموزان  ۶۳
جدول (۴-۷) آزمون t برای مقایسه راهبردهای شناختی و فراشناختی دانش‌آموزان دختر با دانش‌آموزان پسر ۶۴
جدول (۴-۸) آزمون t برای مقایسه راهبردهای شناختی و فراشناختی دانش‌آموزان شهری با دانش‌آموزان روستایی ۶۵

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی رابطه راهبردهای شناختی و فراشناختی با میزان موفقیت تحصیلی دانش‌آموزان شهری و روستایی ,
:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 آذر 1392 | نظرات ()