نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی تاثیر پدر و مادر بر خلق خوی کودکان که در م نزل هستند و کودکان مهد کودک

فهرست مطالب

 فصل اول : چارچوب پژوهش
۱٫ ۱- چکیده
۱٫ ۲- مقدمه
۱٫ ۳- بیان مسأله
۱٫ ۴- اهمیت موضوع
۱٫ ۵- هدف پژوهش
۱٫ ۶- فرضیه‌های پژوهش
۱٫ ۷- تعریف عملیاتی متغیر‌های پژوهش  

فصل دوم : پیشینه‌‌ی تحقیق
۲٫ ۱- مقدمه
۲٫ ۲- تعریف خلق و خوی
۲٫ ۳- پیشینه‌ی نظری
۲٫ ۴- مؤلفه‌های خلق و خوی
۲٫ ۵- انواع خلق و خو
۲٫ ۶- ارزیابی خصوصیات خلقی در کودکان نوپا
۲٫ ۷- عوامل مؤثر در خلق و خو
۲٫ ۷٫ ۱- عوامل ژنتیکی
۲٫ ۷٫ ۲- عوامل محیطی
۲٫ ۷٫ ۲٫ ۱- خانواده
۲٫ ۷٫ ۲٫ ۲- مراحل دلبستگی از دیدگاه بولبی
۲٫ ۷٫ ۲٫ ۳-  انواع دلبستگی
۲٫ ۷٫ ۳- شیوه‌های فرزند پروری
۲٫ ۷٫ ۳٫ ۱- انواع شیوه‌های فرزند پروری
۲٫ ۷٫ ۴- اصول انضباطی
۲٫ ۸- اختلالات و مشکلات خلقی در کودکان نوپا
۲٫ ۹- محرومیت عاطفی و اثرات نگهداری کودکان در مؤسسات شبانه‌روزی  

فصل سوم : روش تحقیق
۳٫ ۱- مقدمه
۳٫ ۲- جامعه‌ی آماری
۳٫ ۳- نمونه و روش نمونه‌گیری
۳٫ ۴- ابزار پژوهش
۳٫ ۵- روش گردآوری داده‌ها
۳٫ ۶- نوع پژوهش
۳٫ ۷- روش آماری  

فصل چهارم: یافته‌های پژوهش
۴٫ ۱- مقدمه
تجزیه و تحلی نمرات میانگین و انحراف استاندارد متغیر‌های
خلق و خو در دو گروه عادی و بهزیستی
تجزیه و تحلیل نمرات متغیر خلق و خوی منفی در دو گروه
تجزیه و تحلیل نمرات متغیر شدت ابراز احساسات
تجزیه و تحلیل نمرات متغیر غریبگی کردن 

فصل پنجم :‌بحث و نتیجه‌گیری
بحث و نتیجه‌گیری فرضیه‌ی دوم پژوهش
بحث و نتیجه‌گیری فرضیه‌ی سوم پژوهش
بحث و نتیجه‌گیری فرضیه‌ی چهارم پژوهش
بحث و نتیجه‌گیری فرضیه‌ی پنجم پژوهش
۵٫ ۷- محدودیت‌‌های پژوهش
۵٫ ۸- پیشنهاد‌های پژوهشی
۵٫ ۹- پیشنهاد‌های اجرایی
پرسشنامه‌ی ارزیابی تصویری خلق و خو
منابع فارسی
منابع انگلیسی

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی تاثیر پدر و مادر بر خلق خوی کودکان که در م نزل هستند و کودکان مهد کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی تاثیر رسانه های خارج از کشور بر علاقه جوانان ۲۰ الی ۳۰ سال به پان ترکیسم در شهرستان اردبیل

فهرست مطالب

فصل اول: مقدمه و کلیات ۱
مقدمه ۲
بیان مسئله ۳
اهداف ویژه تحقیق ۵
سؤالات تحقیق ۶
فرضیات تحقیق

فصل دوم : پیشینه موضوع و چارچوب نظری آن ۸
نگاهی به سابقه تاریخی پان ترکیسم در آذربایجان ۹
بحث های نظری درباره مسئله قومیت و ناسیونالیسم قومی ۱۱
مفهموم بندی قومیت و گروههای قومی ۱۲
ظهور و گرایشهای سیاسی در آذربایجان ۱۶
نقش نخبگان سیاسی و فکری در شکل دادن به هویت قومی ۱۶
قوم گرایی و سیاست بین الملل ۱۸
شکل گیری هویت قومی در جریان مبارزه نخبگان برای کسب قدرت ۱۹
تاریخچه رادیو و تلویزیون جمهوری آذربایجان ۲۱
مهمترین شبکه های تلویزیونی جمهوری آذربایجان ۲۱
شبکه تلویزیونی ANS 21
شبکه تلویزیونی Space 22
شبکه تلویزیونی Lider 23
شبکه تلویزیونی اجتماعی جمهوری آذربایجان ۲۳
شبکه تلویزیونی AZ TV 24
تلویزیون آزادلیق ۲۵
شبکه های تلویزیونی که توسط عناصر قوم گرا پان ترکیسم راه اندازی شده است ۲۶

تلویزیون ندای آذربایجان ۲۶
تلویزیون اودلاریوردو ۲۶
تلویزیون آنا یورد ۲۷
تلویزیون گونی آذربایجان(گوناز تی وی) ۲۷
شواهد تحقیق ۲۹

فصل سوم : روش اجرای تحقیق ۳۰
نوع و روش تحقیق ۳۱
ابزار و روش گرد آوری اطلاعات ۳۱
روش گرد آوری اطلاعات ۳۱
جامعه آماری و نمونه ۳۲
نمونه گیری ۳۲
اعتبار و روایی پرسشنامه ۳۲
پایایی پرسشنامه ۳۳
روش تجزیه و تحلیل ۳۳

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل یافته ها ۳۴
جمعیت کلی استان به تفکیک شهرستانها ۳۵
جدول مربوط به مبانی نظری ۳۶
جدول توزیع درصد فراوانی ۳۷
تحلیل و شرح جدول توزیع درصد فراوانی و رسم نمودار مربوطه ۳۹

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات ۵۵
اهم نتایج تحقیق ۵۶
پیشنهادات ۵۷
محدودیتهای تحقیق ۵۸

منابع و مأخذ

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی تاثیر رسانه های خارج از کشور بر علاقه جوانان ۲۰ الی ۳۰ سال به پان ترکیسم در شهرستان اردبیل ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس دانش‎آموزان مقطع راهنمایی

چکیده:
هدف از پژو.هش حاضر،‌ مطالعه تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس کودکان بوده است. تحقیق با شرکت ۲۰۰ نفر دانش‎آموزان پسر و دختر از هر کدام ۱۰۰ نفر از بین ۴ مدرسه راهنمایی شهرستان ایلام که بطور تصادفی انتخاب شده بودند انجام گرفت. تعداد آزمودنیها از هر مدرسه ۵۰ نفر بوده است. دانش‎آموزان پرسشنامه عزت نفس و پرسشنامه بدرفتاری والدین را همزمان تکمیل کردند. بررسی‎هایی که در ارتباط با هدف این تلاش تحقیقی بود نتایجی بدست داده است که عبارتند از:
الف) ضریب همبستگی بین بدرفتاری والدین و عزت نفس کودکان «کل نمونه» ۲۷/۰- است که در سطح ۱/۰ معنی‎دار بوده است.
ب) ضریب همبستگی بین بدرفتاری والدین و عزت نفس کودکان در بین دخترها ۲۴۵/۰- است که در سطح ۵% معنی‎دار بوده است.
ج) ضریب همبستگی بین بدرفتاری والدین و عزت نفس کودکان در بین پسرها ۵۶/۰- است که در سطح ۱% معنی‎دار بوده است.
د) تفاوت تأثیر بدرفتاری والدین بر پسرها و دخترها بوسیله آزمون ‎t بررسی شد که نشان داد میانگین تأثیر بدرفتاری والدین بر پسرها بیشتر از دخترهاست این تفاوت در سطح ۱/۰ معنی‎دار بوده است.
هـ) تفاوت میانگین‎های عزت نفس در دختران و پسران معنی‎دار نیست.
فهرست مطالب
مقدمه
چکیده
فصل اول:
کلیات
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت مسئله
اهداف تحقیق
سؤالات و فرضیات تحقیق
روش انجام تحقیق
تعریف واژه‎ها و اصطلاحات
فصل دوم:
ادبیات تحقیق

مقدمه
الف: پیشینه نظری تحقیق
عزت نفس بالا ، عزت نفس پایین
ب:‌تحقیقات انجام شده در ایران و خارج از ایران
فصل سوم:
روش تحقیق

مقدمه
روش تحقیق
جامعه و نمونه
روش نمونه‎گیری
ابزار اندازه‎گیری
چگونگی گردآوری داده‎ها
روش آماری
فصل چهارم:
یافته‎ها و نتایج تحقیق

مقدمه
یافته‌ها
فصل پنجم:
بحث یافته‎ها و تجزیه و تحلیل داده‎ها

محدودیت‎های تحقیق
پیشنهادات تحقیق
فهرست منابع و ضمائم
ضمیمه الف:‌ جداول نمرات هر دو گروه
۱- جدول نمرات خام آزمودنی‎های پسر
۲- جدول نمرات خام آزمودنی‎های دختر
فهرست منابع
ضمیمه ب: پرسشنامه‎ها
۱- پرسشنامه بدرفتاری فیدل
۲- پرسشنامه عزت نفس جنیس فیلد

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی تأثیر بدرفتاری والدین بر عزت نفس دانش‎آموزان مقطع راهنمایی ,
:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر عزت نفس، سازگاری اجتماعی، پیشرفت تحصیلی، اضطراب حالت و اضطراب صفت

فهرست مطالب

چکیده:
فرضیات پژوهش

فصل اول:
مقدمه:
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت پژوهش
اهداف تحقیق
فرضیه‌های اصلی تحقیق:
فرضیه های فرعی پژوهش:
متغیرهای پژوهش
۱- متغیر مستقل:
۲- متغیرهای وابسته:
۳- متغیرهای مداخله گر (تعدیل کننده):
۴-متغیرهای کنترل:
تعریف عملیاتی مهارت های زندگی:
تعریف عملیاتی سازگاری اجتماعی:
تعریف عملیاتی پیشرفت تحصیلی:
تعریف عملیاتی اضطراب حالت:
تعریف عملیاتی اضطراب صفت:

فصل دوم: (مروری بر پیشینه پژوهش)
مقدمه:
تعریف عزت نفس
شکل گیری عزت نفس:
اهمیت عزت نفس
تفاوت عزت به نفس با اعتماد به نفس:
تفاوت عزت نفس با خویشتن پذیری:
تفاوت عزت نفس با مفهوم خود پنداره:
زمینه های مختلف عزت نفس
عزت نفس کلی:
عوامل موثر در رشد عزت نفس:
تاثیر جنسیت در رشد عزت نفس:
تعریف اضطراب:
نظریه روانکاوی:
نظریه های شناختی اضطراب:
نظریه یادگیری اجتماعی اضطراب:
نظریه های رفتاری اضطراب:
نظریه زیست شناختی اضطراب:
روش های مختلف اندازه گیری اضطراب:
افتراق بین اضطراب حالت و اضطراب صفت:
پیشرفت تحصیلی:
تعریف پیشرفت تحصیلی
دیدگاه های مختلف درباره پیشرفت تحصیلی:
عوامل موثر در پیشرفت تحصیلی:
سازگاری اجتماعی:
عوامل موثر بر سازگاری اجتماعی:
شرایط تحصیلی:
هوش:
گروه همسالان:
نظریه ها و دیدگاه های سازگاری اجتماعی:
دیدگاه روان پویایی:
دیدگاه یادگیری اجتماعی:
دیدگاه تحولی:
دیدگاه زیستی:
دیدگاه اجتماعی- فرهنگی:
ارتباط حیطه های مختلف زندگی فرد با مهارتهای زندگی
ارتباط نظریه های مشاوره با مهارت های زندگی
برنامه آموزش مهارت های زندگی:
خود توانمندسازی از طریق آموزش مهارت های زندگی
طبقه بندی مهارت های زندگی
۱-مهارت های بین فردی/ روابط انسانی:
۲-مهارت های حل مسئله/ تصمیم گیری:
مهارت های مربوط به سلامت جسمانی/ حفظ سلامتی:
اهمیت آموزش مهارت های زندگی در مدارس:
پیشینه تحقیقات پژوهش

فصل سوم:
(روش و تحقیق)
اهمیت آموزش مهارت های زندگی در مدارس:
پیشینه تحقیقات پژوهش
جامعه آماری:
ابزارهای تحقیق:
آزمون عزت نفس کوپراسمیت
آزمون اضطراب- حالت- صفت (STAI)
مقیاس رفتار سازگارانه وایلند
چگونگی اجرای آزمونها
نحوه اجرای آزمایش
نحوه اجرای آزمایش:
روش های آماری پژوهش:
روش های آماری توصیفی:
روشهای آمار استنباطی:

فصل چهارم: ندارد

فصل پنجم:
مقدمه:
تبیین یافته های آماری
فرضیه (۱)
فرضیه (۲):
فرضیه (۳):
فرضیه ۴:
فرضیه ۵:
تبیین یافته های جانبی
بحث ونتیجه گیری کلی:
مشکلات و محدودیت های پژوهش
پیشنهادات

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی تاثیر آموزش مهارت های زندگی بر عزت نفس، سازگاری اجتماعی، پیشرفت تحصیلی، اضطراب حالت و اضطراب صفت ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی تاثیر اضطراب در یادگیری دانش آموزان تیزهوش و عادی

فهرست مطالب

فصل اول : طرح تحقیق
عنوان – بیان مسئله
مقدمه
تعریف و بیان مسئله
اهمیت و ضرورت تحقیق
اهداف تحقیق
فرضیه های تحقیق
تعاریف واژه ها و اصطلاحات پژوهش
انواع فرضیه ها و متغیرهای تحقیق

فصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق
مقدمه
پیشینه نظری
انواع اضطراب
اضطراب و یادگیری
خصوصیات شخصیتی تیزهوشان
زیانهای اضطراب
روشهای درمان اضطراب
پیشینه عملیاتی
تحقیقات داخل کشور

فصل سوم : روش تحقیق
روش های تحقیق
روش پژوهش
محدودیت های تحقیق

فصل چهارم: یافته های پژوهش و نتیجه گیری

فصل پنجم : خلاصه تحقیق نتیجه گیری و پیشنهادات
چکیده:
نتیجه گیری:
پیشنهادات:

منابع و مآخذ

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی تاثیر اضطراب در یادگیری دانش آموزان تیزهوش و عادی ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی بین میزان افسردگی امدادگران مرد هلال احمر با سابقه فعالیت امدادی آنها

فهرست مطالب

چکیده
فصل اول ۱
مقدمه ۲
بیان مسئله ۴
اهمیت و ضرورت کار ۵
فرضیه تحقیق ۵
تعریف نظری ۶
تعریف عملیاتی ۷
فصل دوم سابقه پژوهش ۸
استرس و سندرم فرسودگی ۹
افسردگی ۱۰
افسردگی زیست – شیمیایی ۱۲
افسردگی واکنشی ۱۴
مدل سلیه از استرس ۱۶
افسردگی ۱۶
سرزنش خود ۱۷
نومیدی ۱۸
ترحم به خود ۱۹
معضل افسردگی واقعاً تا چه حد جدی است ۲۰
نظریه روانکاوی ۲۱
نظریه های یادگیری ۲۳
رویکرد شناختی ۲۴
تعریف ۲۴
افسردگی واکنشی ۲۶
افسردگی درون زاد ۲۷
افسردگی روان زاد ۲۸
تشخیص و سنجش افسردگی ۲۹
اختلال افسردگی عمده ۳۰
اختلال افسرده خلقی ۳۱
علایم افسردگی ۳۳
چگونگی مقابله با افسردگی ۳۴
روش های درمان افسردگی ۳۵
روش بازسازی شناختی برای درمان افراد افسرده ۳۶
روش دو ستونی ۳۶
درمان کوتاه مدت ۳۸
مشاوره و روان درمانی گروهی ۳۹
چه عوامل روانی- اجتماعی در افسردگی دخیل هستند ۳۹
چگونه کسی می تواند بفهمد آیا افسرده است یا خیر ۴۰
خسارت استرس ۴۲
روند استرس ۴۳
نشانه های هیجانی افسردگی ۴۴
به هنگام افسردگی چه کاری باید انجام دهیم ۴۷
دیدگاههای نظری درباره افسردگی ۴۹
تعریف امدادگر ۵۳
خصوصیات یا ویژگیهای امدادگر ۵۳
تعریف کمکهای اولیه و امداد ۵۴
هدف ما از کمکهای اولیه ۵۴
تعریف عملیات نجات ۵۵
تعریف دیگر امدادگر ۵۵
تعریف کمک های اولیه ۵۵
بقیه ویژگی های یک امدادگر ۵۵
حفظ آرامش در ارائه کمکهای اولیه ۵۶
وظایف امدادگر ۵۸
نحوه مراقبت از خود ۵۹
کنترل استرس ۵۹
واکنش به استرسها ۵۹
واکنش های دیررس ۶۰
واکنش های شدید ۶۱
مروری بر سابقه پیشینه تحقیق ۶۲
فصل سوم طرح پژوهش ۷۰
طرح پژوهش ۷۱
جامعه پژوهش ۷۲
نمونه پژوهش ۷۲
روش نمونه گیری ۷۳
ابزار پژوهش و روش جمع آوری اطلاعات ۷۴
روش آماری ۷۵
فصل چهارم آمار ۷۶
مقدمه ۷۷
آمار توصیفی ۹۱
آمار استنباطی ۹۳
فرض صفر ۹۳
فرض خلاف ۹۳
فصل پنجم بحث و نتیجه گیری ۹۴
بحث و نتیجه گیری ۹۵
محدودیت های پژوهش ۹۷
پیشنهادات ۹۸
منابع و مآخذ ۹۹
پیوست ۱۰۳

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی بین میزان افسردگی امدادگران مرد هلال احمر با سابقه فعالیت امدادی آنها ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی اضطراب و افسردگی در بین معلمان مدارس

فهرست مطالب

فصل اول: کلیات تحقیق

مقدمه

اهداف تحقیق

فایده واهمیت تحقیق

بیان مساله

موضوع تحقیق

فرضیه تحقیق

تعریف مفاهیم و واژه ها

تعریف عملیاتی اضطراب

تعریف عملیاتی افسردگی

فصل دوم: پیشینه تحقیق

تاریخچه اضطراب

تاریخچه افسرد گی

تعاریف ونظریه های اضطراب

تعاریف ونظریه های افسردگی

۱- افسردگی از دیدگاه روان پویایی

۲- افسردگی از دیدگاه رفتار گرایان

۳- افسردگی ا زدیدگاه شناختی

۴- افسردگی از دیدگاه اجتماعی

نظریه ملانی کلاین

نظریه کامرون

نظریه ادوارد بیبرنیک

نظریه الکساندر لوئی

انواع اضطراب

۱- اضطراب موقعیتی

۲- اضطراب خصیصه ای

انواع افسردگی

۱- افسردگی در نوجوانی

۲- افسردگی پنهان

۳- افسردگی اتکائی

۴- افسردگی رجعتی

۵- افسردگی پس از زایمان

۶- افسردگی نوروتیک

۷- افسردگی عضوی

۸- افسردگی علاقی

۹- افسردگی ناشی از موفقیت

۱۰- افسردگی ناشی از مصرف دارو

۱۱- افسردگی در نتیجه پیری

۱۲- افسردگی فصلی

۱۳- افسردگی در دانشجویان

ملاکهای تشخیص اضطراب DSMIV

ملاکهای تشخیص اضطراب ناشی از اختلال طبی عمومی

ملاکها ی تشخیص اختلال اضطراب منتشر

ملاکهای تشخیص دوره افسردگی عمده DSMIV

درمان اضطراب

۱-درمان دارویی اضطراب

بنزو ویازپینها

فعالیت فارماکولوژیک

عوارض جانبی

مسمومیت

داروهای بولکه کننده بتا – آدرنرژیک

مهارکننده های مونو آمین اکسید

۲- روشهای خود میزانی کاهش اضطراب

آرام سازی

بیوفیدبک

انواع درمانهای اختلالات افسردگی

۱-درمان افسردگی پسیکوزی :

الف ) درمانهای فیزیکی وزیست شناسی

ب ) شیمی درمانی

الف – درمانهای فیزیکی وزیست شناسی

ب ) روان درمانی

درمان دارویی افسردگی بر اساس نظریه زیست شناسی

الکتروشوک  درمانی

درمان افسردگی براساس نظریه روان پویائی

درمان افسردگی براساس نظریه یاد گیری

انواع درمانهای افسردگی

۱- شناخت درمانی

۲-رفتار درمانی

۳- درمان بین فردی ( IPT)

4- روان درمانی تحلیل گرا

۵- روان درمانی حمایتی

۶- گروه درمانی

۷- روان درمانی خانواده

فصل سوم: روش پژوهش

 جامعه آماری

آزمودنیها

نمونه وروش نمونه گیری

ابزار تحقیق

۱-تحول هشیاری نسبت به خود O3

2- نیروی من

۳- گرایش پارانویایی  L

4- گرایش به گنهکاری O

5- تنش ارگی O4

خصوصیتهای آزمون افسردگی « بک »

۱-اعتبار وثبات آزمون افسردگی

۲-روش واجرای آزمون افسردگی

۳-پرسشنامه آزمون افسردگی

۴-مزایای آزمون افسردگی

۵-نمره گذاری آزمون افسردگی

۶-جدول تخمین میزان افسردگی

جدول هنجار گزینی ایرانی مقیاس افسردگی بک

معیارها ومیزانهای عددی آزمون افسردگی

روش نمره گذاری

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل

تجزیه وتحلیل داده ها

جدول افسردگی مدارس استثنایی

جدول افسردگی مدارس عادی

جدول اضطراب مدارس استثنایی

جدول افسردگی عادی

آزمون فرضیه

فرمول محاسبه واریانس

فرمول محاسبه t استودنت

فرمول محاسبه واریانس

فرمول محاسبه t استودنت

الف – فرض صفر

ب – فرض صفر

فرمول محاسبه t استودنت

ج- فرض صفر

فصل پنجم: نتیجه گیری

خلاصه مراحل تحقیق

محدودیت ها

پیشنهادات

پرسشنامه آزمون

آزمون افسردگی بک

منابع و مأخذ

مقدمه :

در دنیای  امروزه هیجانات ، تنش ها ، عصبیت ها وعوامل متعددی از این قبیل حاکم بر زندگی روزمره افراد هستند .

هر کدام از افراد جامعه امروزی در برخورد مستقیم با انواع استرسها و شرایط عصبی قرار دارند .محیط زندگی اجتماعی ، خانواده وهر آنچه فرد با آن در ارتباط است میتواند بعنوان عامل تنش زا جریان زندگی اورا به سمت بحرانها ونگرانیها سوق دهد .

امروزه تجارب تنش زا ناخواسته عکس العمل افراد را تعیین می کنند . بدین ترتیب که وقتی فردی یک تجربه ناخوشایند واسترس همراه با آن را دریافت می کند واکنش منفی بصورت اضطراب خود کم بینی ، افسردگی وغیره را از خود بروز می دهد . زیرا قدرت برخورد مقابله طبیعی با مشکلات را در نیافته وشاید نمی تواند که دریافت صحیحی ا زموقعیت خود داشته باشد .

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی اضطراب و افسردگی در بین معلمان مدارس ,
:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی موانع ازدواج جوانان و علل ازدواج های غیراصولی از دیدگاه دانشجویان

فهرست مطالب

پیشگفتار
تشکر و قدردانی

فصل اول : طرح تحقیق
مقدمه
بیان مسئله پژوهش
فرضیه پژوهش
تعاریف مفاهیم پژوهش
متغیرها
اهمیت و ضرورت پژوهش
اهداف پژوهش

فصل دوم : ادبیات و پیشینه پژوهش
پیشگفتار
ازدواج
ازدواج و عوامل موثر بر آن
تأثیر سن ازدواج
ازدواج یک مبادله اجتماعی است
پسران جوان باید هم شان خود زن بگیرند یا هم شأن پدرانشان
شناخت مسائل و مشکلات جوانان در امر ازدواج
بررسی جامعه شناسی ازدواج جوانان
اطلاعات
اطلاعات راجع به خود
انگیزه
چگونه باید ازدواج کرد
فواید ازدواج
نظر اسلام و قرآن در مورد نیازهای جنسی و نحوه ارضای آن و ازدواج
خصوصیات کلی ازدواج در اسلام
معیارهای انتخاب همسر برای ازدواج
ازدواج و شرط سنی
موانع ازدواج
روانشناسی عشق و دوست داشتن
تعریف ازدواج
مفهوم ازدواج
هدف ازدواج

فصل سوم : متدلوژی پژوهش
روش پژوهش
جامعه آماری
نمونه آماری و روش نمونه گیری

فصل چهار : یافته های پژوهش
استخراج اطلاعات

فصل پنجم : تجزیه و تحلیل یافته های پژوهش
نتیجه گیری
پیشنهادات
منابع و مأخذ

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی موانع ازدواج جوانان و علل ازدواج های غیراصولی از دیدگاه دانشجویان ,
:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی د رمدارس راهنمایی

فهرست مطالب

چکیده

فصل اول : بیان مسئله

بیان مسئله

 اهداف تحقیق

 اهمیت و ضرورت

  سوالات پژوهشی

 فصل دوم : پیشینه تحقیق

 پیشینه تحقیق

 فصل سوم : روش تحقیق

  روش تحقیق

 فصل چهارم : یافته های تحقیق

 پاسخ به سوالات پژوهشی

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات

نتیجه گیری و بحث

پیشنهادات

 یادداشت ها

منابع مورد استفاده

 پیوست

فهرست جداول

 «چکیده»

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین ارزشیابی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان راهنمایی بر روی  دانش آموز و  معلم انجام گرفته است.

جهت گردآوری داده ها،  عدد پرسشنامه شامل سئوالات محقق ساخته، یکی ویژه دانش آموزان با تعداد  سئوال و دیگری ویژه معلم با تعداد  سئوال تهیه و اجرا شد، که بعد از تجزیه و تحلیل داده ها نتایج حاصل به شرح زیر می باشد:اکثر دانش آموزان و معلّمان دوست دارند امتحانات به صورت کتبی برگزار شود زیرا این روش اضطراب دانش آموز را کاهش داده و نمره گذاری برای معلم را راحت تر می کند.آنها معتقدند که ارزشیابی به شیوه ی کیفی و توصیفی بهتر است و برگزاری روش عملی و شفاهی ارزشیابی با مشکلاتی مواجه است. اکثر معلّمان از وضع موجود ارزشیابی راضی هستند که دلایل متفاوتی را برای آن می توان بیان کرد. ارزشیابی به صورت عملی و شفاهی در تشخیص مشکلات یادگیری فراگیران و رفع ابهامات جزئی آنها می تواند بسیار مؤثر باشد.

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی د رمدارس راهنمایی ,
:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی مقایسه ای ویژگی های خانوادگی زنان روسپی و زنان غیرروسپی

فهرست مطالب
چکیده
فصل اول- کلیات
مقدمه ۲
بیان مسأله ۵
ضرورت و اهمیت تحقیق ۸
اهداف تحقیق ۱۰
فصل دوم- ادبیات موضوع
گفتار یکم- خانواده ۱۲
تعریف خانواده ۱۴
اهمیت خانواده ۱۶
گفتار دوم – آسیبهای خانواده ۱۹
اختلاف خانوادگی ۲۲
خشونت خانوادگی ۲۴
تجاوز جنسی علیه زنان ۲۶
تجاوز جنسی علیه کودکان ۲۹
فقر و انحرافات اجتماعی ۳۰
طلاق و انحراف ۳۶
اثرات اعتیاد والدین بر فرزندان ۴۲
بزهکاری یکی از افراد خانواده ۴۴
گفتار سوم- روسپیگری ۴۶
تعریف فحشا و روسپیگری ۴۶
الف) بررسی تاریخچه روسپیگری در ملل ابتدایی ۴۸
ب) بررسی تاریخچه روسپیگری در ایران ۵۴
یافته‌هایی از اولین همایش ملی آسیب‌های اجتماعی ایران در چهارچوب مسأله روسپیگری ۵۷
گفتار چهارم- مبانی نظری ۶۱
مقدمه ۶۱
الف) تئوریهای جامعه‌شناسی ۶۳
نظریه کنترل ۶۳
هیرشی و نظریه علقه اجتماعی ۶۴
ساترلند و پیوند افتراقی ۶۸
نی و نظریه روابط خانوادگی ۷۲
تئوری کنترل متعادل ۷۶
خانواده و تئوری ارتباطات نسبی ۷۷
ثورن بری و نظریه تکاملی ۸۰
نظریه یادگیری اجتماعی بندورا ۸۴
نظریه دین و مذهب ۸۵
تئوری امیل دورکیم ۸۷
نظریه مارکس ۸۸
ب) تئوریهای روانشناسی ۸۹
تئوری سالیوان ۸۹
تئوری واکنش به رویدادهای آزاردهنده برکوتیز ۹۰
روان‌شناسی فانون (Fanon) 90
نظریه درماندگی آموخته شده ۹۱
چارچوب نظری تحقیق ۹۲
مدل نظری تحقیق ۹۴
مروری بر تحقیقات ۹۵
فرضیه های پژوهش ۱۰۴
فصل سوم- روش‌شناسی پژوهش
مقدمه ۱۰۶
روش تحقیق ۱۰۷
روش جمع‌آوری اطلاعات ۱۰۸
جامعه آماری ۱۰۹
روش نمونه‌گیری و تعیین حجم نمونه ۱۱۰
تعریف مفاهیم تحقیق ۱۱۱
سطح سنجش متغیرها ۱۱۷
روایی و پایایی ابزار اندازه‌گیری ۱۱۹
فصل چهارم – تجزیه و تحلیل داده ها
۴-۱- جداول توصیفی ۱۲۲
۴-۲- جداول تبیینی و آزمون فرضیات ۱۳۳
فصل پنجم – نتایج و پیشنهادات
۵-۱- نتایج توصیفی ۱۴۳
۵-۲- نتایج تبیینی ۱۴۵
بحث و نتیجه گیری ۱۶۲
پیشنهادات ۱۶۷
محدودیت های پژوهش ۱۶۹
منابع و ماخذ ۱۷۰
پیوست
پرسشنامه
چکیده:
موضوع این پایان نامه بررسی مقایسه ای ویژگیهای خانوادگی زنان روسپی و غیر روسپی شهر تهران است . سئوال اصلی پژوهش این است که : آیا بین زنان روسپی و زنان غیر روسپی از لحاظ ویژگیهای خانوادگی تفاوت وجود دارد؟ با توجه به نقش حیاتی زنان به عنوان مادران و پرورش دهندگان نسل آتی و نقش خانواده های آنان که اولین و پایدارترین نهاد تربیتی و آموزشی است شناخت ویژگیهای خانوادگی می تواند به درک هر چه بهتر این ویژگیها و برنامه ریزی صحیح تر در این راستا بیانجامد . برای دستیابی به پاسخ سئوال و اهداف مورد نظر تحقیق از نظریه های جامعه شناسی و روانشناسی ( نظریه های کنترل ، یادگیری و … ) بهره گرفتم . با استفاده از این نظریه ها ، هشت فرضیه مطرح گردید که متغیرهای مورد آزمایش بین دو گروه آزمودنی عبارت بودند از : از هم گسیختگی خانوادگی، مصرف مواد مخدر ، سابقه زندان ، کنترل و نظارت والدینی ، خشونت و تعارض در خانواده ، اعتقادات مذهبی و پایگاه اجتماعی .

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی مقایسه ای ویژگی های خانوادگی زنان روسپی و زنان غیرروسپی ,
:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()