نوشته شده توسط : مدیر

دانلود کارآموزی نمایندگی مجاز تعمیرات تلویزیون رنگی

مقاله کارآموزی در نمایندگی مجاز تعمیرات تلویزیون رنگی

فهرست مطالب :
بخش ۱
تیونر                                    ۱
بخش ۲
طبقه IF آشکار ساز و AGC                          ۷
بخش ۳
مدارات رنگی                                 ۱۵
بخش ۴
مدارات تصویر (طبقه ویدئو)                       ۵۸
بخش ۵
منبع تغذیه                               ۶۲

بخش ۱ : تیونر

همانطوریکه در نمای کلی گیرنده های رنگی بررسی گردید امواج دریافت شده توسط آنتن به تیونر منتقل می گردد.، تیونر تلویزیونهای رنگی علاوه بر کارهای معمولی یک تیونر که از تلویزیون سیاه و سفید به خاطر داریم (انتخاب کانال ، حذف امواج مراخم ، تقویت موج فرستنده و …..)  در خروجی خود امواج فرستنده را تبدیل به سه موج IF  به ترتیب زیر می کنند :
۱) IF  صدا (فرکانس ۴/۳۳ مگاهرتز)
۲) IF    تصویر (فرکانس ۹/۳۸ مگاهرتز)
۳) IF رنگ (فرکانس ۴۳/۳۴ مگاهرتز)

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود کارآموزی نمایندگی مجاز تعمیرات تلویزیون رنگی ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود گزارش کارآموزی تاسیسات شرکت لوله سازی اهواز

کارآموزی شرکت لوله سازی اهواز – تاسیسات

عنوان
تشکر و تقدیر
مقدمه
بخش ۱
توضیحات در مورد سایت تصفیه خانه پساب صنعتی و فاضلاب شرکت لوله سازی اهواز
فلودیاگرام سیستم پسآب صنعتی
فلودیاگرام تصفیه خانه فاضلاب
مشخصات تجهیزات مخازن تصفیه خانه فاضلاب
بازدید و کنترل روزانه تأسیسات سایت آبرسانی
بخش ۲
توضیحاتی در مورد سایت آبرسانی شرکت لوله سازی اهواز
شستشوی سیستم کربن اکتیو
تولید آب نرم و احیاء کردن سیستم سختی گیرها
تولید آب صنعتی یه دمین
احیاء و شستشوی سیستم R-O
شستشوی فیلترهای شنی
بخش ۳
توضیحات در مورد تجهیزات سرمایش و گرمایش شرکت لوله سازی اهواز
سرمایش و گرمایش
جیلرها
پمپها
بویلرها
برج خنک کن

جیلرهای آب
بررسی یک سیکل تبرید
کمپرسور
کندانسور
اواپراتور
برج خنک کن
نصب چیلر
راه اندازی جیلر
اگر کمپرسور کار نکند
روغن کمپرسور
تشکر و تقدیر:
در ابتدا لازم است تشکر و تقدیری از مسئولین محترم شرکت لوله سازی اهواز داشته باشیم که از هیچ گونه کمکی فروگذار نکردند و در هر گونه کاری ما را یاری دادند.
ابتدا لازم است از مسئول آموزش آقای نیلیچی تشکر و قدردانی کنم و سپس تشکر خاصی از آقای مهندس مقدم که از هیچ گونه کمکی واقعاً فروگذاری نکردند داشته باشم.
مقدمه:
گسترش شهرنشینی و ایجاد روزافزون مجتمعهای مسکونی و ساختمانهای مرتفع از یک طرف و مسئله تأمین اقتصادی هوای مطبوع و مناسب به نیاز ساکنین و اقتضای نوع ساختمان از سوی دیگر موجب پیشرفت سریع تکنیکهای سرمایش و گرمایش در نیم قرن اخیر شده است به طوری که حرارت مرکزی و تهویه مطبوع خود به چندین شاخه تخصصی تقسیم می شود که احاطه و اشراف کامل بر تمامی جزئیات سیستمهای متعارف در سطح جهان شاید پس از سالها مطالعه و تجربه عملی نیز حاصل نشود ولی کلیه سیستمهای حرارت مرکزی و تهویه مطبوع، قطع نظر از نوع آنها بر پایه اصول در دست یابی به یک سیستم گرمایش و سرمایش مطلوب نقشی تعیین کننده دارد.

 



:: برچسب‌ها: دانلود گزارش کارآموزی تاسیسات شرکت لوله سازی اهواز ,
:: بازدید از این مطلب : 1807
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود گزارش کارآموزی کارخانه کنسرو راتان دزفول

گزارش کارآموزی کارخانه کنسرو راتان دزفول

فهرست مطالب
۱-۴ انتخاب مواد اولیه
فصل اول(اصول فرایندهای کنسروی)
۱-۳ مراحل مختلف کنسروسازی
۱-۲ اساس کنسرواسیون به وسیله حرارت
۱-۱ تاریخچه ی کنسروسازی
۱-۱۳ تمیز کردن مرطوب
۱-۱۲ تمیز کردن
۱-۱۱ آب
۱-۱۰ ارزیابی درجه ی رسیدگی
۱-۹ ترکیب شیمیایی
۱-۸ ارزیابی عطر و طعم
۱-۷ ارزیابی بافت
۱-۶ ارزیابی رنگ
۱-۵ ویژگی های ظاهری و شکل و اندازه
۱-۲۵ ظروف شیشه ای
۱-۲۴ قوطی های فلزی
۱-۲۳ ظروف بسته بندی غذاهای کنسروی
۱-۲۲ پرکنی
۱-۲۱ تهیه شربت و آب نمک
۱-۲۰ خردکردن
۱-۱۹ پوست گیری
۱-۱۸ دم گیری و هسته گیری
۱-۱۷ لکه گیری
۱-۱۶ جداسازی قسمت های زائد
۱-۱۵ سورتینگ
۱-۱۴ درجه بندی
۲-۱ مربا سازی
فصل دوم (فرآورده های کنسروی)
۱-۳۰ کدگذاری و برچسب زنی
۱-۲۹ سردکردن و خشک کردن بسته های کنسروی
۱-۲۸ تجهیزات مورد استفاده برای فرایند حرارتی کنسروها
۱-۲۷ فرایند حرارتی
۱-۲۶ دربندی
۲-۳ زیتون
۲-۲ کنسرو خیار شور
۲-۴ کنسرو سیر ترشی
۲-۵ ترشی لیته
فصل سوم(آزمایش های کنسروها)
۳-۱ آزمایشات میکروبی
۳-۲ آزمایشات فیزیکی و شیمیایی مربا
منابع
فصل اول:
اصول فرایندهای کنسروی
۱-۱ تاریخچه کنسروسازی
کلمه کنسرو از لغت یویانی”conservar” به معنی محافظت کردن گرفته شده است. بنابراین می توان گفت که هدف از کلمه کنسروکردن در صنایع غذایی ایجاد شرایطی است که بتوان تحت آن شرایط محصول مورد نظر را برای مدت طولانی نگهداری نمود. در نتیجه از نقطه نظر کلی تمامی روش های نگهداری مانند استفاده از حرارت، سرما، مواد افزودنی، اشعه و … در واقع نوعی روش کنسرو سازی می باشند. اما به علت اینکه در کشور ما از ابتدای کار صنایع قوطی کردن مواد غذائی از کلمه کنسرو استفاده شده است، عبارت کنسرو سازی فقط قوطی کردن مواد غذایی را تعریف کرده و در واقع این اصطلاح جانشین کلمه ی واقعی آن یعنی Caning یا Tining شده است.
تاریخچه ی کنسرو سازی به سال ۱۷۹۰ که دولت فرانسه با کشورهای اروپایی در حال جنگ بود، برمی گرددو در آن زمان، طولانی بودن مسافت باعث شده بود تهیه غذای سالم که بتواند زمان طولانی تا رسیدن به منطقه جنگی را تحمل کند با مشکل روبرو شود. ناپلئون جهت حل این مشکل جایزه ای به مبلغ ۱۲۰۰۰فرانک برای کسی که بتواند این مشکل را حل کند تعیین کرد. این جایزه تشویقی بود تا محققین مختلف برای حل این مشکل روی آورند. اما اکثراً این فعالیت ها نتیجه ی رضایت بخشی دربر نداشت. تا این که در سال ۱۷۹۸ قناد فرانسوی به نام نیکلاس آپرت که امروز به نام پدر کنسرو سازی معروف است، با ابداع روش مناسبی، مشکل را حل کرد و موفق به دریافت جایزه گردید. وی دریافت که اگر مواد غذایی را در داخل قوطی سر بسته حرارت بدهند و پس از آن هوا به داخل ظرف نفوذ نکند زمان ماندگاری غذا به نحو چشمگیری افزایش می یابد.

 



:: برچسب‌ها: دانلود گزارش کارآموزی کارخانه کنسرو راتان دزفول ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود گزارش کارآموزی اسانس گیری

فهرست مطالب
مقدمه
فصل اول
معرفی سه گیاه
اوکالیپتوس
اکلیل
بابونه
انواع بابونه
اوکالیپتوس
موطن اصلی اوکالیپتوس
مشخصات کلی
ترکیبات شیمیایی
روغنهای فرار
روغنهای داروئی
روغنهای صنعتی
روغنهای معطر
خواص – کاربرد اوکالیپتوس
در هند
کاریونه و کیمون
مقدار و طرز مصرف
الکیل کوهی، رزماری
مقدمه
مشخصات کلی
ترکیبهای شیمیایی
شرح ترکیبهای شیمیایی عمده در گونه Rosmarinus officinalis
پیپرتین (۱-P-menthen-3-one)
سینئول (۱,۸-Cineol)
لینالول (Linalool)
آلفاپنین (a-pinene)
روش استخراج
نتایج
a-Pinene,piperitone
بحث
خواص درمانی
طرز و مقدار مصرف
بابونه
مقدمه
مشخصات کلی
اجزاء شیمیایی
آزولن ها
خواص درمانی آزولن
کاربرد آزولن ها در لوازم آرایشی
روش استخراج
نتایج
درصد ترکیبهای اسانس به روش تقطیر با آب
بحث
خواص و کاربرد
عوارض
انواع بابونه
بابونه کبیر
مشخصات
ترکیبات شیمیایی
خواص – کاربرد
مطالعات جدید علمی دانشمندان در مراکز تحقیقاتی جهان بر روی گیاه بابونه کبیر
بابونه کبیر به عنوان عامل کاهش فشار خون
بابونه کبیر به عنوان عامل موثر در رفع اختلالات هاضمه
بابونه کبیر به عنوان عامل موثر در رفع ناراحتی های زنانه
مقدار مصرف
بابونه رسمی
مشخصات
ترکیبات شیمیایی
خواص – کاربرد
بابونه وحشی
مشخصات
سایر تحقیقات علمی جدیدی که محققان در مراکز تحقیقاتی جهان درباره خواص درمانی بابونه انجام داده اند
بابونه برای التیام زخمها
بابونه برای رفع اختلالات هاضمه
بابونه برای معاجله اولسرها
بابونه از نظر تامین سلامتی زنان
بابونه به عنوان مسکن و آرام بخش
آثار بابونه در بیماری آرتروز و دردهای مفاصل
اثر بابونه برای پیش گیری از عفونتها
آثار بابونه در سیستم دفاعی بدن
مقدار مصرف بابونه
بحثی درباره فاکتورهای ایمنی در مصرف بابونه
بابونه رومی
مشخصات
ترکیبات شیمیایی
خواص – کاربرد
روش تهیه گرد بابونه رومی
عرق گل بابونه
دم کرده بابونه رومی
عصاره بابونه
شربت بابونه
مالیدنی برای درد مفاصل
بابونه زرد
مشخصات
خواص – کاربرد
فصل دوم
اسانس
اسانسگیری
اسانسها
تقطیر
تقطیر ساده
مصارف طبی و اقتصادی اسانسها
شیمی اسانسها
آشنایی با انواع مبردها
روش تقطیر با آب
دستگاه کلونجر دارونامه بریتانیا
دستگاه کلونجر انجمن شیمی تجزیه
دستگاه کلونجر، روش جایمند – رضایی
دستگاه کلونجر طرح میکوئل
تقطیر با بخار
تقطیر با آب و بخار
سوکسله Hot continous Emtraction
اشکالات روش سوکسله
اسپکتروفوتومتر
منبع تابش (radition source)
تکفام کننده یا تک رنگساز (monochromator)
سلها یا کیوتها
آشکارساز (detector)
آیینه ها و عدسیها
طرز استفاده از دستگاههای اسپکتروفوتومتر
بازیافت کلروفرم توسط دستگاه waterBatch یا Rotavapor
نکات
کارهایی که در این دوره انجام گرفت
کاربرد اسانس
کاربرد اسانسها در پزشکی و صنایع مختلف
عوارض جانبی
فساد و نگهداری از اسانسها
منابع

 



:: برچسب‌ها: دانلود گزارش کارآموزی اسانس گیری ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی رابطه بین سبک های مدیران و رضایت شغلی کارکنان مدرسه

فهرست مطالب

فصل اول (معرفی تحقیق)
چکیده
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت تحقیق
اهداف
فرضیه های تحقیق
تعریف عملیاتی
فصل دوم (ادبیات و پیشینه تحقیق)
مقدمه
الف) مبانی نظری پژوهش
مکاتب و نظریات مدیریت
نظریات سازمانی
آدام اسمیت
مدیریت علمی
مدیریت اداری نظریه کلاسیک سازمان
کاربرد تئوری کلاسیک در مدارس
انگیزش
ادراک
ارتباط
ساختار قدرت
اختیار
روحیه
پویایی گروه
رهبری
نظریه های رهبری
نظریه پیوستگی رفتار رهبری
سبک مدیریت
انواع سبکهای مدیریت
سبک آمرانه
سبک مشورتی
سبک مشارکتی
سبک انتقال قدرت
سبکهای مدیریت لیکرت
ب) نظریات مدیریت
۱٫ نظریه جایگزینهای مدیریت
۲٫ نظریه مدیریت به عنوان یک اقدام نمادین
۳٫ نظریه مسیر- هدف در ارتباط با رفتار مدیر
۴٫ نظریه مدیریت عملکرد و سبک مدیریت تحول گرا
۵٫ نظریه مدیریت دور اندیش مارشال ساشکین
ج) مروری بر رضایت شغلی و نظریات و تحقیقات مرتبط با آن
انواع رضایت شغلی
عوامل موثر بر رضایت شغلی
۱٫ عوامل سازمانی
۲٫ عوامل محیطی
۳٫ ماهیت کار
۴٫ عوامل فردی
ابعاد رضایت از شغل
تحقیقات خارجی
مطالعات تحقیقی میشیگان
تحقیقات رابینسون
تحقیقات یانگ وریکی
تحقیقات اینینگ وهیسانگ
فصل سوم (روش اجرای تحقیق)
روش پژوهش
جامعه آماری
نمونه آماری
روش نمونه گیری
ابزار گردآوری اطلاعات
پایایی ابزار گردآوری اطلاعات
روایی ابزار گردآوری اطلاعات
روش تجزیه و تحلیل داده ها
فصل چهارم (تجزیه و تحلیل داده ها)
مقدمه
جدول شماره ۱-۴
توزیع فراوانی کارکنان برحسب مدرک تحصیلی
جدول شماره ۲-۴
جدول شماره ۳-۴
جدول شماره ۴-۴
جدول شماره ۵-۴
جدول شماره ۶-۴
جدول شماره ۷-۴
فصل پنجم (خلاصه، نتیجه گیری و پیشنهاد)
مقدمه
خلاصه پژوهش
بحث و نتیجه گیری
محدودیت های پژوهش
پیشنهادها
پیشنهادات حاصل از بررسی نتایج پژوهش
پیشنهاد به محققان و سایر پژوهشگران
منابع و ماخذ
ضمائم
پرسشنامه رضایت شغلی پاول دی اسپکتور
پرسشنامه سبک سنج مدیریت (لوتانز ۱۹۸۹) ترجمه توسط دکتر الوانی
چکیده:
این پژوهش به منظور بررسی سبک های مدیریتی مدیران و رضایت شغلی کارکنان انجام گرفت برای انجام این پژوهش مدیران و کارکنان مدارس منطقه ۷ بعنوان نمونه آماری انتخاب شدند برای جمع آوری اطلاعات از دو پرسشنامه، پرسشنامه سبک سنج لوتانزکه پایایی آن را با روش آلفای کرانباخ ۸۹/۰ و پرسشنامه رضایت شغلی اسپکتور با آلفای کرانباخ ۹۰/۰ استفاده شد این پرسشنامه ها بین ۲۵۲ نفر از کارکنان و مدیران منطقه ۷ توزیع شد حاصل تجزیه و تحلیل سوالات با استفاده از نرم افزار SPSS نشان می دهد که بین سبکهای مدیریتی رابطه مداری( ۰۴۲/۳= t با سطح معنی داری ۰۰۱/۰)، ضابطه مداری (۲۲۶/۳۵= t با سطح معنی داری ۰۰۱/۰) رابطه معنی دار وجود دارد.

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی رابطه بین سبک های مدیران و رضایت شغلی کارکنان مدرسه ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی توصیف و اولویت بندی عوامل انگیزش شغلی معلمان تربیت بدنی براساس نظریه هرزبرگ

فهرست مطالب
* فصل اول: طرح تحقیق
* مقدمه   ۲
* بیان مساله   ۳
* ضرورت و اهمیت تحقیق   ۵
* اهداف تحقیق   ۶
* فرضیه های تحقیق   ۷
* پیش فرض های تحقیق   ۷
* محدودیت های تحقیق   ۸
* تعریف وازه ها   ۸
* فصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق
* ادبیات تحقیق   ۱۱
* نگرشهای مدیریت به انگیزش   ۱۲
* ـ رویکرد کلاسیک   ۱۲
* ـ رویکرد نئوکلاسیک   ۱۳
* ـ رویکرد اقتضایی   ۱۴
* نگرشهای روانشناختی در زمینه انگیزش   ۱۵
* ـ نظریه لذت طلبی   ۱۶
* ـ نظریه غرایز   ۱۶
* ـ نظریه تقویت   ۱۶
* ـ نظریه شناخت   ۱۷
* نظریه های انگیزشی   ۱۷
* الف) نظریه‌های فعال‌سازی انگیزش   ۱۷
* ـ نظریه سلسله مراتب نیازهای مازلو   ۱۸
* ـ نظریه دو جنبه‌ای انگیزش   ۲۰
* ـ نظریه دوعاملی انگیزش   ۲۱
* ـ نظریه لذت‌گرایی مک‌ کللند   ۲۲
* ـ نظریه‌ نیازهای زیستی، تعلق و رشد   ۲۳
* ب) نظریه‌های فرایندی   ۲۴
* ـ نظریه انتظار و احتمال   ۲۴
* ـ نظریه برابری   ۲۵
* ـ نظریه هدف‌گذاری   ۲۵
* ـ نظریه تقویت و اصلاح رفتار   ۲۶
* نظری تفصیلی بر تئوری هرزبرگ   ۲۷
* پیشینه تحقیق   ۳۰
* جمع بندی   ۳۶
*
* فصل سوم : روش شناسی تحقیق
* مقدمه   ۳۹
* روش تحقیق   ۳۹
* جامعه اماری   ۳۹
* متغیرهای تحقیق   ۳۹
* ابزار اندازه گیری   ۴۰
* روایی و پایایی پرسشنامه   ۴۲
* نحوه امتیاز گذاری پرسشنامه   ۴۲
* روش جمع آوری اطلاعات   ۴۳
* روشهای آماری   ۴۴
*
* فصل چهارم : تجزیه و تحلیل آماری
* مقدمه   ۴۶
* توصیف اماری داده ها   ۴۶
* تجزیه و تحلیل استنباطی داده ها   ۵۲
* فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
* خلاصه تحقیق   ۵۷
* بحث و نتیجه گیری   ۵۹
* پیشنهادهای تحقیق
* الف- پیشنهادات برخاسته از تحقیق   ۷۱
* ب- پیشنهادات برای تحقیقات بعدی   ۷۳
* منابع و مأخذ   ۷۵

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی توصیف و اولویت بندی عوامل انگیزش شغلی معلمان تربیت بدنی براساس نظریه هرزبرگ ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی تأثیر مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری دانش آموزان دختر متوسطه

فهرست مطالب
چکیده
فـصـل اول
کلیات تحقیق
مقدمه
بیان‌مسئله
ضرورت و اهمیت مسئله تحقیق
اهداف پژوهش
فرضیه‌های پژوهش
متغیرهای پژوهش
تعاریف متغیرها(مفهومی و عملیاتی)
تعریف نظری مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل
تعریف عملیاتی مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل
تعریف نظری سازگاری
تعریف عملیاتی سازگاری
فصل دوم
ادبیات و پیشینة تحقیق

مقدمه
بخش اول: سازگاری و مبانی نظری آن
تعریف سازگاری
عوامل موثربرسازگاری
انواع سازگاری
روشها یا اشکال سازگاری
ملاکهای سازگاری مطلوب
ویژگیهای افراد سازگار
بخش دوم: تحلیل رفتار متقابل
نظریه تحلیل رفتار متقابل
مبانی نظری تحلیل رفتار متقابل
الگوی حالات نفسانی
موقعیت‌های روانی و طرحهای زندگی
آسیب شناسی روانی
الف : آسیب شناسی ساختی
ب: آسیب شناسی کارکردی
هدف درمان در تحلیل رفتار متقابل
فرآیند گروهی در رویکرد تحلیل رفتار متقابل
مشاوره و درمان
الف : تحلیل درمان ساختار
ب: تحلیل درمان تبادلها
ارزشهای مشاوره گروهی
جمع بندی مطالب
بخش سوم: مروری برپیشینه  تحقیق
مطالعات صورت گرفته در داخل کشور
مطالعات صورت گرفته در خارج از کشور
تحلیل و نتیجه گیری سازگاری از دیدگاه تحلیل رفتار متقابل
فصل سوم
روش اجرای تحقیق

مقدمه
روش تحقیق
جامعه آماری تحقیق
نمونه و روش نمونه گیری
ابزاراندازه گیری و روایی وپایایی آن
پرسشنامه سینهاوسینگ
پایایی پرسشنامه سینهاوسینگ
روایی (اعتبار) پرسشنامه سینهاوسینگ
روش تجزیه و تحلیل داده‌ها
شیوه اجرا ومراحل انجام پژوه
گزارش جلسات مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل

فصل چهارم
تجزیه و تحلیل اطلاعات

مقدمه
اطلاعات توصیفی مربوط به مشخصات دموگرافیک نمونه‌های تحقیق
تجزیه و تحلیل داده‌ها
فرضیه اصلی
فرضیه فرعی اول
فرضیه فرعی دوم
فرضیه فرعی سوم
فرضیه فرعی چهارم
بحث و نتیجه گیری
فصل پنجم
مقدمه
یافته‌های پژوهش
الف : نتایج حاصل از توصیف داده ها
ب: بحث و تفسیر نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل فرضیه ها
پـیشنـهادات تحقیق
الف- پیشنهادهای  برخاسته از پژوهش
ب- پیشنهادات برای انجام تحقیقات بعدی
محدودیتها
منـابـع
منابع فارسی
منابع لاتین
پیـوست
خلاصه کامل جلسات گروهی

فهرست جداول:

جدول ۱-۳ :  ضرایب پایایی پرسشنامه سازگاری سینهاوسینگ
جدول ۲-۳ : ماتریس همبستگی سه حوزه پرسشنامه سازگاری سینهاوسینگ
جدول ۱-۴ : توصیف ویژگی های نمونه های مورد پژوهش
جدول ۲-۴ : توزیع فراوانی سطح تصحیلات والدین نمونه های مورد پژوهش
جدول ۳-۴ : توزیع فراوانی شغل والدین نمونه های مورد پژوهش
جدول ۴-۴: توزیع فراوانی رشته های تحصیلی والدین نمونه های مورد پژوهش
جدول ۵-۴: توزیع فراوانی پایه تحصیلی والدین نمونه های مورد پژوهش
جدول ۶-۴ : توزیع فراوانی سازگاری عاطفی ، اجتماعی و آموزشی نمونه های مورد پژوهش
جدول ۷-۴ : نتایج توصیفی مولفه های سازگاری دردو گروه آزمایش و کنترل
جدول ۸-۴: نتایج تحلیل کواریانسی مقایسه نمرات پس آزمون گروه آزمایش با کنترل در مقیاس سازگاری کل
جدول ۹-۴: نتایج کواریانسی مقایسه نمرات پس آزمون گروه آزمایش با کنترل در مولفه اجتماعی مقیاس سازگاری
جدول ۱۰-۴ : نتایج کواریانسی مقایسه نمرات پس آزمون گروه آزمایش با کنترل در مولفه اجتماعی مقیاس عاطفی
جدول ۱۱-۴: نتایج کواریانسی مقایسه نمرات پس آزمون گروه آزمایش با کنترل در مولفه اجتماعی مقیاس آموزشی
جدول ۱۲-۴ : نتایج آزمون T گروههای مستقل برای مقایسه میانگین سازگاری در پایه اول و دوم
فهرست نمودارها
نمودار ۱-۴ : ترتیب تولد نمونه های مورد پژوهش
نمودار ۲-۴ : فراوانی و درصد مولفه های سازگاری در نمونه های مورد پژوهش
نمودار ۳-۴ : نتایج توصیفی مولفه های سازگاری در دو گروه آزمایش و کنترل

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی تأثیر مشاوره گروهی با رویکرد تحلیل رفتار متقابل بر سازگاری دانش آموزان دختر متوسطه ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی امکانات و مشکلات تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی مناطق روستایی شهرستان فریدون شهر

فهرست مطالب :
فصل اول : کلیات تحقیق
۱-۱ مقدمه ۱
۲-۱ بیان مسأله ۲
۳-۱ ضرورت و اهمیت تحقیق ۴
۴-۱ سوال‌های تحقیق ۷
۵-۱ هدف تحقیق ۱۰
۶-۱ تعریف مفاهیم و واژگان اختصاصی طرح ۱۱
فصل دوم : مبانی نظری و پیشینه تحقیق ۱۳
مقدمه ۱۴
۱-۲ اهداف آموزش و پرورش دوره ابتدایی ۱۵
۱-۱-۲ اهداف اعتقادی ۱۵
۲-۱-۲ اهداف اخلاقی ۱۶
۳-۱-۲ اهداف علمی و آموزشی ۱۶
۴-۱-۲ اهداف فرهنگی، هنری ۱۶
۵-۱-۲ اهداف اجتماعی ۱۶
۶-۱-۲ اهداف زیستی ۱۷
۷-۱-۲ اهداف سیاسی ۱۷
۸-۱-۲ اهداف اقتصادی ۱۷
۲-۲ ویژگی‌های کودکان در دوره ابتدایی ۱۷
۳-۲ مواد و برنامه‌های درسی دوره ابتدایی ۲۰
۴-۲ درون داده‌های نظام آموزش ابتدایی ۲۲
۱-۴-۲ منابع انسانی ۲۲
۲-۴-۲ منابع مادی نظام آموزش ابتدایی ۲۳
۱-۲-۴-۲ منابع کالبدی ۲۳
۲-۲-۴-۲ منابع تجهیزاتی ۲۵
۳-۴-۲ منابع مالی ۲۵
۵-۲ تاثیر امکانات و تجهیزات مدرسه بر دانش آموزان ۲۶
۶-۲ تاثیر امکانات و تجهیزات مدرسه بر معلم ۲۸
۷-۲ تاثیر محیط بر فعالیت‌های نظام آموزشی ۲۹
۸-۲ کلاس‌های درس چند پایه ۳۰
۹-۲ مشکلات تحصیلی دانش آموزان در مدارس ۳۲
۱-۹-۲ افت تحصیلی و عوامل موثر بر آن ۳۲
۲-۹-۲ ترک تحصیل ۳۴
۳-۹-۲ نارسایی‌های یادگیری ویژه ۳۵
۱۰-۲ مشکلات رفتاری دانش آموزان در مدارس ۳۷
۱-۱۰-۲ ترس از مدرسه ۳۷
۲-۱۰-۲ فرار از مدرسه ۳۷
۳-۱۰-۲ اختلال لجبازی و نافرمانی ۳۸
۴-۱۰-۲ رفتارهای نامناسب یا ناپخته ۳۹
۵-۱۰-۲ بیش فعلی همراه با کمبود توجه ۳۹
۶-۱۰-۲ اضطراب ۴۰
۷-۱۰-۲ بی نظمی در سلوک ۴۱
۱۱-۲ مدارس و دانش آموزان موفق ۴۱
۱۲-۲ فضاهای آموزشی مدارس ۴۲
۱-۱۲-۲ کلاس درس نظری ۴۲
۲-۱۲-۲ کلاس درس تجربی ۴۳
۱۳-۲ فضاهای پرورشی ۴۵
۱-۱۳-۲ کتابخانه ۴۶
۲-۱۳-۲سالن چند منظوره ۴۶
۳-۱۳-۲ نمازخانه ۴۷
۴-۱۳-۲ اتاق فعالیت‌های پرورشی ۴۷
۵-۱۳-۲ اتاق بهداشت رکت‌های اولیه ۴۷
۱۴-۲ فضای اداری ۴۷
۱۵-۲ فضاهای پشتیبانی یا خدماتی ۴۹
۱-۱۵-۲ سرویس‌های بهداشتی ۴۹
۲-۱۵-۲ آبخوری دانش آموزان ۴۹
۳-۱۵-۲ انبار نظافت و شستشو ۴۹
۴-۱۵-۲ انبار تجهیزات و وسایل ۴۹
۱۶-۲ فضاهای گردش ۵۲
۱-۱۶-۲ راهروها ۵۲
۲-۱۶-۲ پله‌ها ۵۲
۱۷-۲ فضاهای باز یا محوطه ۵۳
۱-۱۷-۲ فضای صف جمع و تفریح ۵۳
۲-۱۷-۲ فضای سبز، باغچه و درختکاری ۵۳
۳-۱۷-۲ پارکینگ وسایل نقلیه ۵۴
۱۸-۲ مکان یابی واحدهای آموزش ۵۷
۱-۱۸-۲ کاربری‌های سازگار ۵۷
۲-۱۸-۲ کاربری‌‌های ناسازگار ۵۷
۳-۱۸-۲ جهت یابی ۵۷
۴-۱۸-۲ شعاع دسترسی ۵۸
۱۹-۲ انجمن اولیا و مربیان ۵۸
۲۰-۲ پیشینه تحقیق ۶۱
فصل سوم : روش تحقیق ۶۶
مقدمه ۶۷
۱-۳ روش تحقیق ۶۷
۲-۳ جامعه آماری ۶۷
۳-۳ نمونه و روش نمونه گیری ۶۷
۴-۳ روش و ابزار جمع آوری اطلاعات ۶۸
۵-۳ روش تجزیه و تحلیل داده‌ها ۶۹
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل اطلاعات ۷۰
تجزیه و تحلیل سوال ۱ ۷۱
تجزیه و تحلیل سوال۲ ۷۵
تجزیه و تحلیل سوال۳ ۷۶
تجزیه و تحلیل سوال ۴ ۷۷
تجزیه و تحلیل سوال ۵ ۸۲
تجزیه و تحلیل سوال ۶ ۸۵
بررسی و مقایسه کل سرانه‌ها و مقایسه با استانداردها ۸۸
تجزیه و تحلیل سوال ۷ ۸۹
تجزیه و تحلیل سوال۸ ۹۱
تجزیه و تحلیل سوال۹ ۹۱
تجزیه و تحلیل سوال۱۰ ۹۲
تجزیه و تحلیل سوال۱۱ ۹۳
تجزیه و تحلیل سوال ۱۲ ۹۵
تجزیه و تحلیل سوال ۱۳ ۹۶
تجزیه و تحلیل سوال ۱۴ ۹۶
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری ۹۸
۱-۵ مقدمه ۹۹
۲-۵ بحث و نتیجه گیری ۱۰۰
۳-۵ یافته‌های جانبی تحقیق ۱۰۰
۴-۵ محدودیت‌های پژوهش ۱۰۸
۵-۵ پیشنهادها ۱۰۹
الف. پیشنهاد کاربردی ۱۰۹
ب. پیشنهاد پژوهش ۱۱۱
فهرست جداول:
جدول (۱-۲) مواد درسی وساعات تدریس هفتگی در مدارس دوره دبستان
جدول (۲-۲) حداقل ، حداکثر میانگین تراکم دانش آموزان در کلاس
جدول (۳-۲) استاندارد های فضاهای آموزشی مدارس ابتدایی روستایی
جدول (۴-۲) استانداردهای فضاهای پرورشی مدارس ابتدایی روستایی
جدول (۵-۲) استانداردهای فضاهای اداری مدارس ابتدایی روستایی
جدول (۶-۲) استانداردهای فضاهای پشتیبانی یا خدماتی مدارس ابتدایی روستایی
جدول (۷-۲) استانداردهای فضاهای گردش مدارس ابتدایی روستایی
جدول (۸-۲) تلخیص اطلاعات فضاهای بسته مدارس روستایی
جدول (۹-۲) استانداردهای سطوح خارجی مورد نیاز به متر مربع در مدارس روستایی
جدول (۱۰-۲) شعاع دسترسی
جدول (۱-۳) توزیع مدارس ابتدایی روستاهای فریدون شهر بر حسب منطقه وجنسیت در سال تحصیلی
۸۷-۱۳۸۶ ۶۸
جدول (۱-۴) تعداد معلمان ونوع مدرک آن ها ۷۱
جدول (۲-۴) تعداد معلمان وسابقه آن ها ۷۲
جدول (۳-۴) سرانه آموزشی برای هر دانش آموز در مدرسه ودر کل ۷۵
جدول (۴-۴) سرانه فضای پرورشی برای هر دانش آموز در مدرسه ودر کل ۷۶
جدول (۵-۴) سرانه فضای اداری اتاق استراحت معلمان برای هر دانش آموز در مدرسه ودر کل ۷۷
جدول (۶-۴) سرانه فضای اداری (انبار داری) برای هر دانش آموز در مدرسه ودر کل ۷۹
جدول (۷-۴) سرانه فضای اداری برای هر دانش آموز در کل ۸۰
جدول (۸-۴) سرانه فضای پشتیبانی وخدماتی برای هردانش آموز در عامل انبار وسایل نظافت وشستشو ۸۲
جدول (۹-۴) سرانه فضای پشتیبانی وخدماتی برای هر دانش آموز در عامل سرویس های بهداشتی ۸۲
جدول (۱۰-۴) سرانه فضای پشتیبانی وخدماتی برای هر دانش آموز در عامل آبخوری ۸۳
جدول (۱۱-۴) سرانه فضای پشتیبانی وخدماتی برای هر دانش آموز در عامل آبدارخانه ۸۳
جدول (۱۲-۴) سرانه فضای پشتیبانی وخدماتی برای هر دانش آموز در کل ۸۴
جدول (۱۳-۴) سرانه فضای گردش برای هر دانش در کل ۸۶
جدول (۱۴-۴) مقایسه میانگین سرانه های موجود در استانداردهای مطلوب ۸۸
جدول (۱۵-۴) سرانه فضای زیر بنای ساخت برای هر دانش آموز در کل ۸۹
جدول (۱۶-۴) سرانه فضای باز محوطه برای هر دانش آموز درکل ۹۱
جدول (۱۷-۴) نور کلاس ۹۲
جدول (۱۸-۴) رنگ کلاس ۹۲
جدول (۱۹-۴) رنگ اداری ۹۲
جدول (۲۰-۴) رنگ راهرو ها ۹۳
جدول (۲۱-۴) مربوط به جهت مدارس ۹۴
جدول (۲۲-۴) مربوط به کاربری های سازگار ۹۴
جدول ( ۲۳-۴) مربوط به کاربری های ناسازگار ۹۴
جدول (۲۴-۴) مربوط به فراوانی پاسخ های افراد در مورد قابلیت گسترده شدن ۹۵
جدول (۲۵-۴) مربوط به وضعیت آزمایشگاه و وسایل کمک آموزشی مدارس ۹۶
جدول ( ۲۶-۴) وضعیت انجمن اولیاء و مربیان در مدارس مناطق روستایی شهر ستان فریدون شهر
جدول (۲۷-۴) کارائی داخلی مدارس ابتدایی روستایی شهر ستان فریدون شهر ۹۸
فهرست نمودارها :
نمودار(۱-۴) مربوط به تعداد معلمان ونوع مدرک آن
نمودار(۲-۴) مربوط به تعداد معلمان وسابقه آن ها
نمودار (۳-۴) مربوط به سرانه فضای آموزشی در هر مدرسه
نمودار (۴-۴) مربوط به سرانه فضای پرورشی در هر مدرسه
نمودار (۵-۴) مربوط به سرانه اداری (اتاق استراحت معلمان)
نمودار (۶-۴) مربوط به سرانه فضای اداری (دفتر ) درهر مدرسه
نمودار (۷-۴) مربوط به سرانه فضای اداری در هر مدرسه
نمودار (۸-۴) مربوط به سرانه فضای پشتیبانی وخدماتی در هر مدرسه
نمودار (۹-۴) مربوط به سرانه فضای گردش در هر مدرسه
نمودار (۱۰-۴) سرانه فضای زیر بنای ساخت برای هر دانش آموز در کل
نمودار (۱۱-۴) سرانه فضای باز محوطه برای هر دانش آ
نمودار (۱۲-۴) مربوط به فراوانی پاسخهای افراد در مورد قابلیت گسترده شدن

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی امکانات و مشکلات تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی مناطق روستایی شهرستان فریدون شهر ,
:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی تأثیر موسیقی در کاهش اضطراب و دلهره

فهرست مطالب

فصل اول – کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مساله
سوال مسئله
اهداف تحقیق
اهمیت و ضرورت تحقیق
فرضیه تحقیق
متغیرهای تحقیق
تعاریف عملیاتی واژه ها و مفاهیم
فصل دوم – پیشینه تحقیق
اضطراب
یادگیری اضطراب
۱- محبت ( پاداش ) – خشم ( تنبیه ) به مقدار مساوی
۲- محبت ( پاداش ) بدون تنبیه
۳- خشم ( تنبیه ) بدون پاداش
۴- محبت ( پاداش ) کم – خشم ( تنبیه ) زیاد
۵- محبت ( پاداش ) زیاد – خشم ( تنبیه ) کم
اضطراب سرکوب کننده است
اضطراب
دستگاه روانی
رشد روان جنسی
نابهنجاریها و اختلالات روانی
اختلالات اضطرابی
اضطراب تعمیم یافته
اضطراب رعبی
فوبی
هانز کوچولو ( مورد مشهودی از فوبی )
وسواس فکری و عملی
علل اختلالات اضطرابی
دیدگاه زیست شناختی
۲- دیدگاه روان پویایی
۳- دیدگاه رفتار گرایی
۴- دیدگاه شناختی
۵-دیدگاه انسان گرایی و اصالت وجودی
نظریه نئوفرویدیها درباره اضطراب
آدلر و روان شناسی فردی
کارل یونگ و روان شناسی تحلیلی
اریک فرام
هینز کاهوت
فصل سوم – روش تحقیق
جامعه مورد مطالعه
حجم نمونه
روش نمونه گیری
ابزار اندازه گیری در تحقیق حاضر
روش آماری مربوط به فرضیه ها
روش تحقیق
فصل چهارم – یافته ها وتجزیه وتحلیل داده ها
مقدمه
جدول ۱-۴   نمرات آزمودنیها از گزینه بله آزمون در اضطراب و تاثیر موسیقی بر روی آن و فراوانی و درصد فراوانی این آزمون
جدول ۲-۴  فراوانیهای مورد انتظار مشاهده شده در رابطه با تاثیر موسیقی پاپ بر کاهش اضطراب
نمودار ترسیم کاهش اضطراب در بین دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر به خصوص رشته مدیریت صنعتی در سال ۸۵-۸۳
فصل پنجم – بحث و نتیجه گیری
بحث و نتیجه گیری
منابع
ضمایم – ( پرسش نامه اضطراب سنج کتل )

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی تأثیر موسیقی در کاهش اضطراب و دلهره ,
:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود روش تحقیق بررسی تأثیر شیوه های فرزند پروری بر خلاقیت

فهرست مطالب

فصل اول- بررسی تأثیر سبکهای فرزند پروری والدین بر میزان خلاقیت کودکان
مقدمه
بیان مسئله
ضرورت و اهمیت تحقیق
اهداف تحقیق عبارتند از
فصل دوم – پیشینه تحقیق
پیشینه تحقیق
تعریف خلاقیت
مفهوم خلاقیت
نظریه های مربوط به خلاقیت
خلاقیت معمولی و خارق العاده
چه چیزی خلاقیت نیست؟
تفکر خلاق
فرآیند خلاق
عوامل موثر در خلاقیت
عواملی که مانع خلاقیت می شود
روشهای پرورش خلاقیت
ویژگی های کودکان خلاق
اشکال مختلف تخیل و جلوه های خلاقیت در کودکان
الگوی شفیر
۱- والدین مقتدر (همتای ربع اول در الگوی شیفر)
۲- والدین سهل گیر (همتای ربع دوم در الگوی شیفر)
۳- والدین مستبد (همتای ربع سوم در الگوی شیفر)
۴- والدین مسامحه کار بی اعتنا (همتای ربع چهارم در الگوی شیفر)
موقعیت و تأثیر خانواده بر رفتار فرزندان
چگونه رفتارهای ولدین می تواند خلاقیت را برانگیزد
نیل به دستاورد – نه نمره
والدین فعال و مستقل
قدردانی از خلاقیت
تصور ذهنی از آینده
شوخ طبعی
اصول تورنس
شیوه های فرزندپروری
فصل سوم- روش تحقیق
مقدمه
جامعه آماری
نمونه آماری
روش آماری
ابزار تحقیق
پرسشنامه شیوه های فرزند پروری
پایایی و اعتبار آزمون
آزمون سنجش خلاقیت
فصل چهارم – تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه
فرضیه شماره یک  بین سبک فرزندپروری مقتدرانه والدین و خلاقیت کودکان رابطه وجود دارد.
جدول شماره ۱   میانگین خلاقیت کودکان با توجه به سبک فرزندپروری والدین
جدول شماره ۲  جدول همبستگی مربوط به فرضیه شماره یک
فرضیه شماره ۲  بین سبک سهل گیرانه والدین و خلاقیت کودکان رابطه وجود دارد.
جدول شماره ۵   میانگین خلاقیت کودکان با توجه به سبک فرزند پروری
جدول شماره ۶  جدول همبستگی مربوط به هزینه شماره ۳
فرضیه شماره ۳  بین سبک فرزند پروری استبدادی والدین و خلاقیت کودکان رابطه وجود دارد.
جدول شماره ۳  میانگین خلاقیت کودکان با توجه به سبک فرزندپروری والدین
جدول شماره ۴  جدول همبستگی مربوط به فرضیه شماره ۲
سئوال ۱  والدین باید به بچه های خود اجازه دهند تا هر آنچه را که می‌خواهند انجام دهند.
جدول شماره ۷  توزیع فراوانی سبک فرزند پروری والدین
سئوال ۲  بچه ها باید فقط از آنچه که والدینشان می گویند پیروی کنند، در غیر این صورت باید آنها را تنبیه کرد.
جدول شماره ۸   توزیع فراوانی سبک فرزند پروری والدین
سئوال ۳  اگر به مشکلات بچه ها توجه شود این دردسر را به دنبال دارد که آنها پرورش شده و انتظارات بیشتری از والدین خواهند داشت.
جدول شماره ۹   توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین
سئوال ۴  هرگاه والدین تصمیمی برای بچه ها می گیرند باید دلایل آن را به آنها بگویند.
جدول شماره ۱۰   توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین
سئوال ۵   اگر بچه ها نسبت به محدودیتهای ایجاد شده در خانواده اعتراض کردند والدین باید با صحبت کردن آنها را قانع کنند.
جدول شماره ۱۱   توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین
سئوال ۶   والدین نباید در کارهای مربوط به بچه ها دخالت کنند چون بچه ها به طور ذاتی راه خودشان را پیدا می کنند.
جدول شماره ۱۲   جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین
سئوال ۷   اگر بچه ها مطابق میل والدین خود رفتار کنند در آینده افراد موفقی خواهند شد.
جدول شماره ۱۳  جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین
سئوال ۸   بچه ها باید کاری را که والدین از آنها انتظار دارند انجام دهند اما اگر انتظارات والدین غیر قابل قبول بود باید بتوانند آزادانه با والدین خود مطرح کنند.
جدول شماره ۱۴   جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزند پروری والدین
سئوال ۹   وقتی والدین از بچه ها می خواهند تا کاری انجام دهند بچه ها باید بدون چون و چرا آنرا انجام دهند.
جدول شماره ۱۵   جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین
سئوال ۱۰   والدین نباید بچه ها را در منزل محدود کنند بلکه باید آنها را آزاد بگذارند تا تمام لوازم اطراف خود را دستکاری کنند.
جدول شماره ۱۶   جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزند پروری والدین
سوال ۱۱   هرگاه بچه ها برخلاف میل والدین رفتار کردند والدین باید به جای تنبیه آنها را راهنمایی کنند.
جدول شماره ۱۷   جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین
سئوال ۱۲   والدین خیلی زود باید به بچه ها بفهمانند که رئیس خانواده چه کسی است؟
جدول شماره ۱۸   جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین
سئوال ۱۳   والدین باید در تصمیم گیریهای مربوط به خانواده فقط آنچه را که خاص بچه ها است انجام دهند.
جدول شماره ۱۹   جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین
سئوال ۱۴   اگر والدین رفتار و خواسته‌های بچه ها را محدود نکنند بیشتر مشکلات حل می شود.
جدول شماره ۲۰  جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین
سئوال ۱۵   والدین باید هنگام تصمیم گیری در مورد مسائل و برنامه های خانواده نظر بچه ها را دخالت دهند و از آنها نیز نظرخواهی کنند.
جدول شماره ۲۱  جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین
سئوال ۱۶  والدین باید بچه هایی که با نظر آنها مخالفت می کنند به شدت برخورد نمایند.
جدول شماره ۲۲   جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین
سئوال ۱۷   والدین باید به بچه ها اجازه دهند تا در کارهای خودشان تصمیم گیرنده باشند.
جدول شماره ۲۳   جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین
سئوال ۱۸  شوخی و بازی کردن بچه ها در حضور والدین توهین به آنهاست.
جدول شماره ۲۴   جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین.
سئوال ۱۹  بچه ها به بازی و توزیع نیاز دارند برای این کار والدین باید به آنها اجازه دهند هر وقت دلشان خواست از منزل خارج شوند.
جدول شماره ۲۵   جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین
سئوال ۲۰  باید به بچه ها اجازه داده شود که اگر فکر می کنند نظراتشان از نظرات والدین فرد بهتر است آن را ابراز کنند.
جدول شماره ۲۶   جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین
سئوال ۲۱  وقتی بچه ها مرتکب اشتباهی می شوند هیچ گاه نباید آنها را سرزنش کرد.
جدول شماره ۲۷  جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین
سئوال ۲۲   اگر والدین تصمیمی برخلاف میل بچه ها گرفتند در چنین مواردی باید در مورد آن با بچه ها گفتگو کنند و حتی اگر اشتباه کرده بودند آن را بپذیرند.
جدول شماره ۲۸    جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین
سئوال ۲۳  گاهی اوقات والدین با بچه ها سازش کنند نه اینکه همیشه انتظار داشته باشند که بچه ها با آنها سازش کنند.
جدول شماره ۲۹  جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین
سئوال ۲۴  بچه ها را باید آزاد گذاشت تا خودشان تجربه کسب کنند.
جدول شماره ۳۰   جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین
سئوال ۲۵  بعضی از بچه ها ذاتاً بد نیستند و باید طوری تربیت شوند که از والدین خود بترسند.
جدول شماره ۳۱  جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین
سئوال ۲۶  بچه ها وقتی بزرگ شوند از سخت گیریهای والدین خود سپاسگزاری خواهند کرد.
جدول شماره ۳۲   جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین
سئوال ۲۷   وقتی بچه ها دچار مشکل و دردسر می شوند (کاری خطایی انجام می دهند) باید بدانند که با مطرح کردن آن مشکل برای والدین خود تنبیه نمی‌شوند.
جدول شماره ۳۳   جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین
سئوال ۲۸  در مجالس و میهمانی ها باید بچه ها را آزاد گذاشت تا محیط اطراف خود را دست کاری کنند تا حس کنجکاوی آنها ارضا شود.
جدول شماره ۳۴   جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین
سئوال ۲۹   بچه ها جدول و کوشا نخواهند بود مگر اینکه درباره کارهای آنها سختگیری آنها.
جدول شماره ۳۵  جدول توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین
سئوال ۳۰   اگرچه بچه ها تجربه کمی دارند اما گاهی اوقات نظر آنها بهتر از نظر والدین است.
جدول شماره ۳۶   توزیع فراوانی سبکهای فرزندپروری والدین
جدول شماره ۳۷   توزیع فراوانی خلاقیت کودکان
جدول شماره ۳۸   توزیع فراوانی خلاقیت کودکان
جدول شماره ۳۹   توزیع فراوانی خلاقیت کودکان
جدول شماره ۴۰   جدول توزیع فراوانی خلاقیت کودکان
جدول شماره ۴۱   جدول توزیع فراوانی خلاقیت کودکان
جدول شماره ۴۲   توزیع فراوانی خلاقیت کودکان
جدول شماره ۴۳   توزیع فراوانی خلاقیت کودکان
جدول شماره ۴۴   توزیع فراوانی خلاقیت کودکان
تعاریف نظری واژه ها
فصل پنجم و منابع در این پروژه نمی باشد

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود روش تحقیق بررسی تأثیر شیوه های فرزند پروری بر خلاقیت ,
:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 | نظرات ()