نوشته شده توسط : مدیر

پروژه تحول تمدنهای مختلف و انگیزه فراز و نشیب آنها

تحول تمدنهای مختلف و انگیزه فراز و نشیب آنها
فهرست مطالب
مقدمه ۳
فرم های هنر ۱۱
جوهر هنر: ۱۲
Valeur شدت Intensite 30
فرم معماری: ۳۵
فرم مجسمه سازی ۴۱
مقدمه
هنر قدیم است به قدمت بشریت- تاریخ هنر ملت ها نموداری از استعداد ها و تواناییها و اندیشه ها و پشتکار و پایداری و استقامت آنها می باشد… آثار مکشوف از طبقات مختلف زمین گویای تمدنهای گوناگون و اوضاع جغرافیایی و تأثیرات مذهب و سیاست و اقتصاد و سیستم حکومت اجتماعی و وضع زندگی ویژة ملت هاست.
کتاب حاضر که از ماقبل تاریخ آغاز شده و مطالب آن به وجهی فشرده به اوایل قرون وسطی پایان می پذیرد همانند سینمایی هنرهای مصور ملتهای: آشور، کلده، سومر، ایران، یونان، روم، هند و چین را از برابر نظر شما می گذراند و از تحول تمدنها و انگیزة نشیب و فراز آنها تا آنجا که بر ما مکشوف و معلوم گشته است خواننده را آگاه می سازد.
این کتاب به نیت تدریس در رشته باستان شناسی دانشکده ادبیات تهران ( که از سال گذشته به برنامة دروس این رشته افزوده گشته است) فراهم آمده است…
باستان شناسی مخصوصاً در کشورهایی مانند ایران که تمدنی بزرگ و باستانی دارند رشتة بسیار مهم و سودمندی است، زیرا صرف نظر  از کشف آثار نبوغ نیاکان و دریافت راز مقاومت ها که درنشیب و فرازهای زندگی و تماس با ملل مختلف به مرحلة بروز و ظهور رسیده است ( و موجب غرور ملی و تقویت نیروی روانی و سرافرازی باطنی نسل حاضر و آینده است)، از نظر حسن جریان زندگی و تماس با ملل مختلف گیتی و جلب سیاحان و رونق بازار اقتصاد کشور نیز اهمیت بسزایی دارد…. هر چه بیشتر بدین رشته توجه شود، بیشتر فرزندان این آب و خاک و اجد صلاحیت علمی برای کاوش و کشف می گردند و کشور را از متخصصان خارجی که هرگز این علاقه و بی غرضی و اطلاع از آداب و رسوم محلی را ندارند بی نیاز می سازند. به سبب محدود بودن صفحات کتاب ارائه پاره ای تصاویر که شرح آنها در مت آمده است، میسر نشد و از هر سبک و یا موضوعی فقط یک یا دو نمونه ارائه گشته است امیدوارم با « پرژکسیون» و تصاویر رنگین که در دست تهیه است ( توأم با توضیح) رفع این نقصیه بشود.

 



:: برچسب‌ها: دانلود پروژه تحول تمدنهای مختلف و انگیزه فراز و نشیب آنها ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود پروژه کاربردهای گرافیک در تولید و پخش خبر تلویزیون

کاربردهای گرافیک در تولید و پخش خبر تلویزیون

فهرست
عنوان صفحه
۱- مقدمه
۲- فصل اول:  خبر در تلویزیون
ماهیت خبر
تعریف خبر
عناصر خبر در تلویزیون
سبکهای خبر نویسی
سوگیریهای خبری
موضوع‌های خبری در تلویزیون
ویژگی‌های خبر تلویزیون
۳- فصل دوم: گرافیک
هنرهای تجسمی
تعریف گرافیک
تفاوت گرافیک و نقاشی
الفبای تصویری (خط،‌ نقطه، سطح، حجم، بافت)
رنگ
نظریات رنگ
نظریه تشنگی رنگها
نظریه نسبی گرایی رنگها
نظریه تعامل رنگ و فرم
ترکیب بندی
هارمونی
۴- فصل سوم: گرافیک تلویزیونی
تعریف
تاریخچه
تیتراژ
کپشن
دکور
آرم استیشن
گرافیک کلیپ
تفاوت تیتراژ، کلیپ و تیزر
نشانه و نامواره
۵- فصل چهارم: گرافیک در تولید خبر تلویزیونی
گرافیک خبری چیست؟
اهداف و کارکرد
کپشن‌های ثابت
کپشن‌های متحرک
تیتر و سوتیتر
شناخت حروف
شیوه نمایش خلاصه خبر
آرم استیشن
استودیو مجازی
اینفوگرافیک و کاربردهای خبری
۶- فصل پنجم: گرافیک در پخش خبر تلویزیونی
اهداف و کارکردها
ویژگیهای گرافیک در پخش خبر
هویت بصری
نشانه و نامواره
آرم استیشن
سرفصل‌های خبری
اینفوگرافیک
کپشن‌های ثابت و متحرک
پیج لی آوت (PageLayout)
صفحه آرایی
زیرنویس در پخش خبر
دکور در پخش خبر
طراحی دوباره (Redesign)
7- نتایج و پیشنهادها
۸- واژه نامه اصطلاحات گرافیکی در خبر
مقدمه
در عصری زندگی می کنیم که سرعت و تخصص دو شاخص مهم آن است. ریزشدن و خرد شدن تخصص‌های کلان و روزآمد شدن یافته و بافته‌‌های این روزگار دور از انتظار نیست.
گاه این تخصص ها چنان هستند که اصلاً به حساب نمی‌آیند و از این رو کمتر به آنها پرداخته شده‌اند طراحی گرافیک برای تولید و پخش خبر تلویزیون از جمله این تخصص‌های ظریف و ناپیداست چندان که گویی اصلاً نیست. پیش از این گرافیک را در دو حوزه «هنر» و «تبلیغات» می‌دانستند و بالطبع افراد شاغل و فعال در آن را به «هنرمند» و یا «تبلیغاتچی» می‌شناختند اما امروزه با گسترده شده کاربردهای این تخصص، تعاریف متفاوتی هم برای آن ساخته و پرداخته شده است. وقتی این روزها صحبت از «گرافیک خبر»  در هر سه نوع‌اش(چاپی، تلویزیونی و سایبر) می‌شود،‌ بایستی بدانیم که گرافیک دیگر صرفاً هنر و یا تبلیغات نیست بلکه مفهوم دیگری را هم در برمی‌گیرد و آن رسانه است. لذا گرافیک خبر ترکیبی از «هنر» و «رسانه» است ترکیبی که تفکیک ناپذیراست.
در این پژوهش در ابتدا تعاریفی از خبر و واژه‌های مرتبط با آن را ارائه می نماییم و سپس وارد مقوله گرافیک شده و آنرا در چند پلان معرفی می کنیم: گرافیک به عنوان یکی از هنرهای تجسمی، گرافیک در تلویزیون و گرافیک در تولید و پخش خبر تلویزیون. در انتهای این تحقیق پیشنهادهایی هم ارائه شده تا بتوان بر اساس آنها مشکلات موجود در گرافیک خبر را مرتفع ساخت.
مجموعه‌ای که در پیش رو دارید، پایان‌‌نامه‌ای برای اخذ درجه کارشناسی ارتباطات با گرایش خبر رادیو و تلویزیون است. عنوان این پایان‌نامه «کاربردهای گرافیک در تولید و پخش خبر تلویزیون» می‌باشد. هر چند این تحقیق خالی از اشکال و ایراد نیست اما امیداوارم گامی در جهت آشنایی بیشتر بحث گرافیک و خبر برای تمامی عزیزانی که در بخش خبر کار می‌کنند باشد.
در پایان از تمامی اساتید دانشکده صدا و سیما و به خصوص استاد راهنمای محترم و بسیار عزیزم جناب آقای مهدی صادقی که در این راه بسیار مرا یاری رساند کمال تشکر و قدردانی را دارم.
ماهیت خبر
رسانه‌ها در عملکرد روزانه خود صحنه مناظره بینش‌ها و میدان منازعه کلمات و معانی هستند، برخلاف آنچه ظاهراً به نظر می‌رسد، رسانه‌ها در نقش خبری خود آینه‌ی انعکاس رویدادها و واقعیات دنیای اجتماعی و سیاسی نیستند، بلکه برعکس آفریندة واقعیتهای اجتماعی و سیاسی هستند و به تصورات ما از دنیای اطرافمان هستی می‌بخشند این فرض و پیشنهاد در آغاز عجیب می نماید و ممکن است ما را در شناخت محیط اطراف خود دچار تردید کند. لیکن با اندکی اندیشه می‌توان پی‌برد که خبر خود واقعیت و خود عینت جهان اطراف ما نیست، بلکه تنها حکایت و روایتی از این واقعیت است.
اینکه آیا واقعیتی خارج از محدوده کلام وجود دارد یا نه، مورد بحث نیست، بلکه این شناخت اساسی که خبر ساخته و پرداخته ذهن بشر است و این ذهن تنیده در عقاید، آداب و رسوم و هنجارهای فرهنگی است،‌ کلید گشایش راز خبر است. خبر به ما می‌گوید که به چه چیز خبر فکر کنیم و چگونه به آن بیندیشیم.
علاوه بر این، خبر محصول کار سازمان یافته‌ای است که سلسله مراتب، ارزشها و هنجارهای تولیدی خود را دارد. خبر از دنیای واقعی برمی‌خیزد، بر اساس ارزشها و هنجارهای فرهنگی و سازمان خبری واقعیت را دگرگون می‌کند و به صورت روایت و داستان به دنیای واقعی باز می‌گردد.
در این فراگرد (مشاهد، بغیر، روایت و اشاعه) خبر به ارزشها و هنجارهایی که از آنها برخاسته است، حکم طبیعی و عینی می‌بخشد و در گسترها خود آنها را باز تولید کند. به رغم ادعای روشنگری، خبر از آنجا که باید ساده باشد و در سطح تصورات و ذهنیات مخاطبانش قرار گیرد، از‌ آنجا که باید به زبان آنان سخن می‌گوید از دیدگاه ایشان دارای معنی باشد، نمی‌تواند فراتر از سطح عمومی مخاطبانش حرکت کند . در نتیجه خبر به صورت تأیید کننده و توصیه گر باورهای بیشتر پرداخته مخاطبان عمل می‌کند.
 

 



:: برچسب‌ها: دانلود پروژه کاربردهای گرافیک در تولید و پخش خبر تلویزیون ,
:: بازدید از این مطلب : 215
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

نقش ریشه و پایه های درختان میوه در سازگاری با عوامل محیطی

مقدمه
ریشه ها اغلب فراموش شده بوده اما اندام بسیار مهمى از نظام درخت میوه هستند.دلیل فراموش شدگى آنها سختى دیدن آنهاست و اساساً زیر کف باغ دیده شدنى نیستند.ریشه ها اگرچه دیده نمى‌شوند ولى‌بطور معنى دارى رشدبوده و کارکرد درختان میوه را تنظیم مى‌کنند.به دلیل تنگناهاى موجود در دیدن آنها اطلاعات مربوط به سیستم ریشه اى درخت میوه محدود تر از اطلاعات مطالعه شده است.به هر صورت دانش درباره رشد و نمو ریشه و تنظیم ریشه بکار گرفته شده بوسیله پایه به اداره بهتر باغ منجر خواهد شد.هنگام بررسى درختان میوه در باغ باید به یاد بیاوریم که آنها یک نظام واقعى ژنتیکى مرکب هستند.یک درخت ترکیبى از بخش هوایى یعنى رقم میوه یا پیوندک و یک رقم پایه است.ریشه ها باید به همان اندازه مورد توجه قرار گرفته که بخشهاى هوایى‌مدیریت مى‌شوند.
مقدمه
مرفولوژی ریشه
رشد ریشه های درختان
اعمال ریشه های درختان میوه
پایه ها و عوامل طبیعی
راندمان محصول
انواع پایه ها و کنترل رشد
عوامل محیطی مختلف
کنترل رشد
پایه های گیلاس
پایه های آلو
پایه های هلو و زرد آلو
پایه های درختان آجیلی
پایه های انگور
شناسایی انواع سرما
درجه بروز خطر
انواع یخبندان
علایم خسارت و سرمازدگی
روشهای حفاظت نباتات از سرما و یخبندان
منابع
تصاویر

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود پروژه نقش ریشه و پایه های درختان میوه در سازگاری با عوامل محیطی ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر
بررسی رابطه میزان نگرش(پایبندی) مذهبی با رضایت
از زندگی زناشویی 
چکیده تحقیق:
در پژوهش حاضر به بررسی ارتباط بین نگرش(پایبندی) مذهبی و رضایت از زندگی زناشویی می پردازیم. فرضیه اصلی این پژوهش عبارت است از اینکه بین نگرش(پایبندی) مذهبی و رضایت از زندگی زناشویی رابطه وجود دارد و فرضیه های فرعی این پژوهش عبارت است از اینکه بین پایگاه اجتماعی زوجین ،بین سطح تحصیلات و بین آموزشهای قبل از ازدواج با رضایت از زندگی زناشویی رابطه وجود دارد. برای بررسی این پژوهش ۶۰ نفر مرد و زن متاهل با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند و از طریق پرسشنامه افراد گروه نمونه مورد ارزیابی قرار گرفتند و جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات از روش همبستگی استفاده شد. نتایج این تحلیل نشان داد که بین نگرش(پایبندی)  های مذهبی و رضایت از زندگی زناشویی رابطه معناداری وجود دارد ،همچنین بین پایگاه اجتماعی افراد و آموزشهای قبل از ازدواج  با  رضایت از زندگی زناشویی رابطه وجود دارد اما بین سطح تحصیلات  و رضایت از زندگی زناشویی رابطه معنا داری وجود ندارد.
پیشگفتار:
سپاس بیکران بر خداوند منان که نعمت خویش را بر جهانیان تمام کرد وانسان را توان بخشید تا هویت انسانی خود را باز یابد و درود فراوان بر پیامبر بزرگوار اسلام “ص” و امامان معصوم و صالحان و دانشمندان که زندگانی و مرگشان در طول قرنها،همواره اندیشه و کردار انسانها را بارور کرده است .
مقدمه:
خانواده این واحد به ظاهر کوچک اجتماعی، از ارکان عمده واز نهادهای اصلی هر جامعه به شمار می رود و در واقع هر خانواده را باید خشت بنای جامعه و کانون اصلی حفظ سنت و رسوم و ارزشهای والا و مورد احترام و شالوده مستحکم مناسبات پایدار اجتماعی و روابط خویشاوندی، مبدأ بروز و ظهورعواطف انسانی و کانون صمیمانه ترین روابط میان افراد، و مهد پرورش فکر و اندیشه و اخلاق و تعالی روح انسانی به حساب آورد.
ازدواج فرایندی است که از کنش متقابل بین زن و مرد که برخی شرایط قانونی را تحقق بخشیده اند و مراسمی برای برگزاری زناشویی خود بر پا داشته اند و به طور کلی عمل آنها مورد پذیرش قانون قرار گرفته است و این فرایند ازدواج نام دارد.همچنین ازدواج ارتباطی را میسازد که در مقایسه با دیگر ارتباطات انسانی دارای تمامیتی است بی نظیر به عبارت دیگر ارتباطات انسانی دیگر یک بعد ازابعاد حیات را می پوشانند در حالی که زوجیت دارای ابعاد زیستی،اقتصادی،عاطفی و نیز روانی است به عبارت دیگرهمزیستی زوجین در درون خانواده آنان را چنان در گردونه ارتباطات مختلف ازدواج قرار میدهدکه به هیچ وجه قابل مقایسه با هیچ یک از ارتباطات انسانی نیست.
مذهب و خانواده دو نهادی بوده که همواره در مرکز بحثهای جامعه شناسی قرار داشته است چرا که در گستره جغرافیا و هر کجا که انسانی زیست می کندو در عمق تاریخ تا آنجا که نشانی از انسان ملاحظه شده خانواده وجود داشته و نیز انسان به پرستش اشتغال داشته است.
ارزشهای اخلاقی منبعث از دیانت از جمله اصول ثابت طبیعت انسان است که ریشه در نهاد انسان دارد.اهمیت تربیت اخلاقی تا آنجاست که پیامبر اسلام هدف خود را تکمیل اخلاق انسان میداند.
ادیان الهی در زمینه های گوناگون زندگی فردی و اجتماعی دستورات و فرامین مختلف دارند. مانند طریقه سخن گفتن، راه رفتن، روش برخورد با دوستان، پدر و مادر و دیگران و نحوه با دشمنان که از جمله ارزشهای اخلاقی می باشد در اسلام مورد اشاره قرار گرفته اند.به کار گرفتن رهنمودهای اخلاقی و تربیتی اسلام می تواند عامل مهمی در جلوگیری از بروز انحرافات،بزهکاریها،کاهش تنشهاو فشارهای روانی و ایجاد آرامش باشد.
چکیده تحقیق
پیشگفتار
فصل اول
مقدمه
بیان مساله
اهمیت ضرورت و فواید تحقیق
هدف های تحقیق
فصل دوم
ادبیات پژوهش با تاکید بر مبانی نظری تحقیق
فرضیه تحقیق
تعاریف نظری
تعریف مذهب
تعریف دین
فصل سوم
روش اجرا تحقیق
جامعه آماری
روش تحقیق
اعتبار و روایی
فصل چهارم
تجزیه و تحلیل داده ها و آزمون فرض ها
فصل پنجم
نتیجه گیری
ارائه راهکارها
محدودیتها
فهرست مطالب
ضمائم

 



:: برچسب‌ها: دانلود پروژه بررسی رابطه میزان نگرش(پایبندی) مذهبی با رضایت ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

پروژه بررسی میزان اثربخشی در پروژه های شش سیگما

بررسی میزان اثربخشی در پروژه های شش سیگما

پروژه حاضر که عنوان آن ارتقاء سطح کیفی خودروی پارس در آدیت تفصیلی می باشد به منظور کاهش ایرادات و همچنین کاهش نمره منفی خودروی پارس در آدیت تفصیلی تعریف گردید که مسئولیت اجرای آن به اداره کیفیت مونتاژ۲ سپرده شد.هدف اصلی این پروژه کاهش نمره منفی خودروی پارس به میزان ۵۰% میزان کنونی می باشد .
شش سیگما چیست؟
شش سیگما یک استراتژی تحول سازمانی است
استراتژی تحولی شش سیگما ، سیستمی است که موجب توسعه و گسترش متدهای مدیریتی، آماری و نهایتا حل مشکلات شده و به شرکت  امکان جهش و تحول را می‌دهد.
قابلیتهای بهبود:
احراز کیفیت برتر و افزایش قابلیت اعتماد در محصولات تولید شده و مونتاژ شده نیازمند چارچوبی است که به قابلیتهای سازمان در زمینه‌های مدیریت، کاربرد اطلاعات و تکنولوژی یکپارچگی ببخشد. برای استفاده از اطلاعات، وجود یک سری ابزارهای آماری که بتوان به وسیله آنها عملکرد فرآیندها و تولیدات را بهینه نمود، بسیار ضروری است. در دنیای رقابتی امروز، کیفیت خوب یک ویژگی تجملاتی نیست بلکه از دیدگاه هر دوی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان یک نیاز بنیادی است.
صرف نظر از تعریفهای متعدد کیفیت، یک سری ویژگیهای مشترک جهانی برای آن درنظر گرفته شده است که عبارتند از : عملکرد دقیق، حداقل تغییر و کمترین هزینه.
* فصل اول
* ۱-۱ معرفی پروژه۳
* ۲-۱ معرفی شرکت ایران خودرو۴
* فصل دوم
* ۱-۲ تاریخچه شش سیگما۸
* ۲-۲ تاریخچه شش سیگما در ایران خودرو۹
* ۳-۲ معرفی شش سیگما۱۱
* ۴-۲ فازهای مختلف شش سیگما۱۲
* ۵-۲ چارت پیاده سازی شش سیگما ۱۹
* فصل سوم
* ۱-۳ نحوه و روند پیاده سازی شش سیگما۴۱
* در خصوص پروژه ارتقاء سطح کیفی
* خودروی پارس در آدیت تفصیلی
* ۲-۳ ضمیمه :
* جداول و نمودارهای تهیه شده۴۷
* مراجع۹۲

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود پروژه بررسی میزان اثربخشی در پروژه های شش سیگما ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر
بررسی رابطه بین هوش هیجانی و رضایتمندی زناشویی معلمان زن متاهل مقطع راهنمایی شهرستان کرج

  فهرست مطالب
فصل اول: کلیات پژوهش ۲
۱-۱ مقدمه ۳
۱-۲ بیان مسئله ۷
۱-۳ اهمیت پژوهش ۹
۱-۴ اهداف پژوهش ۱۰
۱-۵ فرضیه های پژوهش ۱۱
۱-۶ تعریف مفاهیم و اصطلاحات ۱۱
فصل دوم: ادبیات پژوهش ۱۲
۲-۱ تاریخچه هوش هیجانی ۱۳
۲-۲ تئوری هوش هیجانی سالووی و مایر ۱۶
۲-۳ مفاهیم اساسی هوش هیجانی ۱۷
۲-۴ مولفه های گلمن ۱۸
۲-۵ آموزش و یادگیری هوش هیجانی ۲۴
۲-۶ رضایت زناشویی ۲۷
۲-۷ مدل پنج مرحله ای برچلر ۳۵
۲-۸ رضایت زناشویی و هوش هیجانی ۳۸
۲-۹ مروری بر تحقیقات انجام شده در زمینه هوش هیجانی و رضایت زناشویی ۴۲
فصل سوم:روش اجرای پژوهش ۴۹
۳-۱ طرح کلی پژوهش ۵۰
۳-۲ جامعه آماری ۵۰
۳-۳ نمونه آماری ۵۱
۳-۴ متغیر های پژوهش ۵۱
۳-۵ ابزارهای پژوهش ۵۲
۳-۶ روش اجرای پژوهش ۵۷
۳-۷ روش آماری ۵۸
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها ۵۹
۴-۱ اطلاعات جمعیت شناختی ۶۰
۴-۲ نتایج به دست آمده از پژوهش ۶۵
۴-۳ اطلاعات بیشتر پژوهش ۷۵
فصل پنجم: نتیجه گیری ۷۹
۵-۱ خلاصه و نتیجه گیری ۸۰
۵-۲ بحث در زمینه ی یافته ها ۸۱
۵-۳ محدودیت های پژوهش ۸۶
۵-۴ پیشنهادات نظری ۸۷
منابع ۸۸
پیوست ۹۱
چکیده:
پژوهش حاضر به بررسی رابطه بین هوش هیجانی رضایت زناشویی می پردازد.جامعه آماری این پژوهش از کلیه معلمان زن متاهل مقطع راهنمایی شهرستان کرج در سال ۸۶-۸۵ می باشد.نمونه این پژوهش به صورت خوشه ای مرحله ای انتخاب شده که شامل ۲۴۰ نفر می باشد.ابزارهای مورد استفاده در این پژوهش دو پرسشنامه می باشد.
۱- پرسشنامه هوش هیجانی سریاشیرینگ که توسط منصوری در یاران ترجمه و هنجار یابی شده است.
۲- پرسشنامه رضایت زناشویی هادسون.
بعد از جمع آوری اطلاعات و داده ها آن ها از طریق روش های آماری (توصیفی و استنباطی) همچون ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل واریانس و ضریب تعیین رگرسیون و .. مورد تحلیل و تجزیه قرار گرفت. که نتایج حاکی از آن است که بین هوش هیجانی و رضایت زناشویی در معلمان زن متاهل مقطع راهنمایی نواحی ۴ گانه ی کرج رابطه وجود دارد.همچنین در خلال این پژوهش رابطه بین هوش هیجانی و موفقیت شغلی هم بررسی شده است که نتایج نشانگر وجود رابطه بین آن ها می باشد.

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: بررسی رابطه بین هوش هیجانی و رضایتمندی زناشویی معلمان زن متاهل مقطع راهنمایی شهرستان کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود مطالعات تالار شهر و شورای شهر

مطالعات تالار شهر و شورای شهر

فهرست مطالب

فصل اول : جامعه شناسی
جامعه مدنی چیست؟
خاستگاه
تعریف
جامعه مدنی و دموکراسی
جامعه مدنی و جهانی شدن
مثالهایی از نهادهای جامعه مدنی
بعضی پژوهشگران برجسته در مورد جامعه مدنی
جامعه چیست؟
ویژگی های جامعه مدنی چیست؟
فصل دوم : مدیریت شهری
سیر مدیریت شهری در ایران
مدیریت شهری
تعریف عمومی مدیریت شهری
وظایف مدیریت شهری
وظایف کنونی مدیریت شهری
حکمروائی شهری
مدیریت شهری در جهان معاصر
اختیارات مدیر شهر در شهرستان
درس های مرتبط
دانشگاه های ارائه دهنده رشته مدیریت شهری در ایران
ابعاد پژوهشی مدیریت شهری
فصل سوم : طراحی شهری
طراحی و مناسب سازی مبلمان شهری
چکیده
نتیجه
طراحی شهری چیست؟
تعریف طراحی شهری
نمایی از شهر توکیو
حرفه ای نو
رسالت عمومی
چه اقداماتی در دستور کار طراحان شهری قرار دارد؟
هدف از طراحی شهری چیست؟
فصل چهارم : تعریف فضای عمومی
فضای عمومی
پیشینه بناها و فضاهای عمومی در جهان
پیشینه بناها و فضاهای عمومی در جهان
فوروم فضای عمومی روم باستان
معماری شهری
نقش بناها و فضاهای عمومی در شهر
روان‌شناس، فضای عمومی و فضای خصوصی
فصل پنجم : نمونه تالار شهر
معرفی تالار شهر (City Hall)
نگاهی به روند طراحی تالار شهر نیواولئانز جدی
طراحی معماری
نگاهی به روند طراحی تالار شهر نیواولئانز
جدید
تالار شهر در جهان
تالار شهر شیکاگو
تالار شهر مونترال
تالار شهر منچستر
تالار شهر پاریس
تالار شهر دالاس
تالار شهر بوستون
تالار شهر لندن
فصل ششم : معرفی استان
تاریخچه شهر ابهر
وجه تسمیه ابهر
فلسفه وجودی شهر ابهر
سابقه تاریخی ابهر
راه ها و دروازه های ابهر
موقعیت جغرافیایی استان زنجان
موقعیت جغرافیایی شهرستان ابهر
موقعیت جغرافیایی شهرستان طارم
موقعیت جغرافیایی شهرستان خدابنده
موقعیت جغرافیایی شهرستان خرمدره
موقعیت جغرافیایی شهرستان ایجرود
موقعیت جغرافیایی شهرستان ماهنشان

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود مطالعات تالار شهر و شورای شهر ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

پروژه الیاف در نساجی

الیاف  در نساجی

فهرست مطالب
پیشگفتار ۱
تاریخچه ۱
رده بندی الیاف در صنعت نساجی ۱
مقدمات تکمیل کالای نساجی ۲
روش های تکمیل کالای نساجی ۲
انواع تکمیل ۳
ساختار اداری شرکت پارس نخ ابهر ۹
DTY 10
تعریف نخDTY 10
انواع نخ DTY 11
مواد اولیه سالن DTY 11
فرایند تولید نخ ۱۱
اجزای DTY به ترتیب مسیر عبور نخ ۱۳
مشخصه فریکشن ۱۵
سنسور ۱۷
انواع جت ها ۱۹
کاربرد نخ DTY 20
دلایل عمل نخ کشی ۲۲
عیوب نخ DTY و علل آن ۲۲
درجه بندی نخ های DTY 23
جت طبق ستبنگ ۲۳
FDY 24
مواد اولیه FDY 24
فرایند تولید نخ FDY 25
ازدیاد طول و استحکام نخ های FDY 28
محاسبه تولید ماشین ۲۸
نظالت جت ها ۲۸
ظرفیت تولید سالن ۲۹
وضع نیروی انسانی سالن ۲۹
انواع عیوب نخ سالن FDY 29
بسته بندی FDY 29
درجات نخ ۳۰
ضایعات ۳۰
ATY 31
کاربرد ATY 31
انواع ATY 31
مواد اولیه سالن ATY 31
وضعیت ماشین های تولید پارس نخ ابهر ۳۲
اجزای ماشین و کارکرد آنها ۳۲
نقش هیتر اصلی ۳۳
مراحل تولید نخ ATY 34
انواع جت های مصرفی ۳۷
انواع جت ۳۸
نظافت جت های سرامیکی ۳۸
تولید نخ FANCYیا SLAB 39
کاربرد نخ فنسی ۳۹
وضعیت نیروی انسانی سالن ۴۰
انواع عیوب نخ در سالن ATY 40
بسته بندی ATY 41
TFO 42
تعریف TFO 42
کاربرد تخ TFO 42
مواد اولیه سالن TFO 43
وضعیت ماشین های تولید در شرکت پارس نخ ۴۳
آزمایش دینامیکی خصوصیات نخ های تکسچره شده ۴۴
تعیین عیوب نخ های تکسچره ۴۵
تأثیر تنظیمات ماشین تکسچرایزینگ روی جمع شدگی و تجعد ۴۸
انجام عمل تصحیح با اندازه گیری میزان جمع شدگی و انقباض موج در حالت استاتیک ۵۰
جمع بندی ۵۲
ماشینCOPS 54
فرایند تولید نخ TFO 56
تفاوت ماشین RATTI AND RPR 57
سالن TFO 58
TENSIONER 59
اتو کلاو ۵۹
ظرفیت تولید سالن ۶۰
بسته بندی ۶۱
درجات نخ و خصوصیات آن ۶۱
کنترل کیفی ۶۲
موارد کنترل در سالن POY 64
آزمایشگاه ۶۵
کلاف پیچ ۶۵
تاب سنج ۶۷
TEXURAL 67
SOXTHERM 69
ویسکومتر ۷۰
TENSIONMETER 71
HARD NEESTEST ER 71
تست بو ۷۱
تست رنگ ۷۱
تأسیسات ۷۲
BOILER 72
چیلر ۷۲
کمپرسور ۷۵
تولید آب نرم ۷۵
منابع ۷۵
پیشگفتار
تاریخچه

از آغاز پیدایش انسان ، همواره چگونگی پوشش و نجات او از سرما مطرح بوده است. مصریها نزدیک به ۵۵۰۰ سال پیش هنر ریسندگی و بافندگی پنبه را آموختند و چینیها با پرورش کرم ابریشم در حدود ۳۶۰۰ سال پیش مشکلات پوشش خود را حل کردند. در سده هفدهم دانشمند انگلیسی به نام رابرت هوک “Robert- Hooke” پیشنهاد کرد که می‌توان الیاف را با توجه به شیوه‌ای که کرم ابریشم عمل می‌کند تولید نمود.
پس از آن ، یک بافنده انگلیسی به نام لویزشواب Lois- Schwabe توانست الیاف بسیار ظریف شیشه را با عبور شیشه مذاب از منافذ بسیار ریز تهیه نماید. پس از چندی ، سایر دانشمندان موفق به استخراج سلولز چوب و در نتیجه تولید الیاف شدند در سده‌های هجده و نوزدهم، همراه با انقلاب صنعتی ، رسیدگی و بافندگی مبدل به تکنولوژِی تهیه پارچه از الیاف گوناگون طبیعی و مصنوعی شد.
رده بندی الیاف در صنعت نساجی
در صنعت نساجی الیاف به سه دسته تقسیم می‌شوند که عبارتند از:
الیاف طبیعی “Natural fibers” الیاف طبیعی شامل دو بخش الیاف نباتی و الیاف حیوانی می‌باشند.

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود پروژه الیاف در نساجی ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

کارآفرینی طرح خود اتکایی در مدارس شبانه روزی (پرورش قارچ)

فهرست مطالب
پیشگفتار
فصل اول :طرح تحقیق
موضوع تحقیق  الف
معرفی مدارس شبانه روزی   د
خود اتکایی مدارس راهنمایی تحصیلی شبانه روزی  ه
فصل دوم:تاریخچه قارچ
قارچ یک غذای ارزشمند ۱
تاریخ   ۵
فصل سوم:کشت وپرورش قارچ صدفی   ۱۲
پرورش قارچ صدفی   ۱۳
فضای مورد نیاز  ۱۳
محیط ونحوه کشت قارچ صدفی  ۱۴
بذر زنی     ۱۴
کنترل –دماونور قارچ صدفی  ۱۵
آبیاری-میزان تولید   ۱۵
کشت در قفسه یا تاقچه  ۱۸
کشت در بطری   ۱۸
کشت روی کنده درخت   ۱۹
عوامل مهم در کشت قارچ   ۱۹
اسپان    ۲۱
انواع محیط کشت   ۲۱
انواع بستر کشت   ۲۳
شراط محیطی مختلف برای انواع قارچ   ۲۵
شرایط رشد مطلوب برای انواع قارچ  ۲۷
کیت قارچ    ۳۱
روش نگهداری از قارچ صدفی   ۳۲
مشکلات احتمالی در پرورش قارچ   ۳۳
فصل چهارم:ارزش اقتصادی تولید قارچ   ۳۷
اهداف طرح وسیستم مدیریت در قارچ طلایی   ۳۸
کشت-فضاومحیط کاشت قارچ   ۴۰
بذر زنی     ۴۲
کنترل ودما    ۴۳
هزینه های تولیدی قارچ صدفی   ۴۴
کشت قارچ دکمه ای   ۴۷
فازهای کمپوست سازی  ۴۷
پنجه دوانی-برداشت-نظافت سالن  ۴۸
براورد هزینه های تولید قارچ دکمه ای   ۴۹
پیش بینی میزان تولید  ۵۲
فصل پنجم:پرورش قارچ در منزل   ۵۴
فصل کاشت   ۵۵
اطاق پرورش کاشت   ۵۵
نحوه اسکلت بندی   ۵۸
چکیده ی تحقیق   ۶۷
منابع ومآخذ  ۷۰

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود کارآفرینی طرح خود اتکایی در مدارس شبانه روزی (پرورش قارچ) ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مدیر

دانلود طرح توجیهی روغن نباتی شاد گل

فهرست مطالب

اطلاعات متقاضی طرح ۱
مقدمه  ۲
بخش اول – کلیات۳
هدف پروژه
محل اجرا
تعداد کارکنان
سوابق ثبتی مجری طرح
سوابق تجربی و علمی مدیران
مجوزات قانونی
شناخت محصول و موارد مصرف
بخش دوم – بررسی اقتصادی ۶
شناخت محصول و موارد مصرف
خواص فیزیکی محصول
مواد اولیه
کالاهای جانشین
اهمیت محصول و نیاز جامعه
مبانی اقتصادی
سیاست دولت
تحلیل قیمت در بازار
مشخصات اقتصادی محل اجرای طرح
پیش بینی بازار محصول
بررسی عرضه
واحدهای تولید کننده روغن نباتی جامد در کشور
بررسی تقاضا
موازنه عرضه و تقاضا
پیش بینی رشد جمعیت توسط روش رگرسیون خطی
جدول تقاضای سالیانه
جدول عرضه
جدول مقایسه عرضه و تقاضا  و تعیین برنامه تولید اقتصادی
محصولات جانبی
بخش سوم – بررسی  فنی ۱۵
مواد اولیه مورد نیاز
میزان نیاز به مواد اولیه ( برای هر تن محصول )
منابع تهیه مواد اولیه
بررسی فرایند های تولیدی و انتخاب تکنولوژی بهینه
محاسبه تجهیزات و ماشین آلات مورد نیا
بررسی ماشین آلات پشتیبانی
نیروی انسانی
بررسی فضا ، مساحت و نوع ساختمانها
مساحت سالن تولید
انبار مواد اولیه
انبار محصول
ساختمان تأسیسات
ساختمان آزمایشگاه
ساختمان اداری و رفاهی
ساختمان نگهبانی
استخرها
فونداسیون مخازن ذخیره
محوطه کارخانه
دیوار کشی
مساحت کل زمین
برق رسانی
تأسیسات آب
تجهیزات و تأسیسات
تجهیزات خط تولید

شرح فرآیند تولید
ماشین آلات و تجهیزات واحد تولید گاز اکسیژن و هیدروژن
برنامه ریزی تولید و پیش بینی ظرفیت تولید برای ۵ سال بعد از بهره برداری
برنامه زمان بندی اجرای طرح
بخش چهارم – بررسی مالی                                                                                  ۳۵
ماشین آلات و تجهیزات واحد تولید گاز اکسیژن و هیدروژن
برنامه ریزی تولید و پیش بینی ظرفیت تولید برای ۵ سال بعد از بهره برداری
برنامه زمان بندی اجرای طرح
هزینه مواد اولیه
هزینه انرژی مصرفی سالیانه
هزینه سوخت
هزینه برق
هزینه آب
انواع انرژی مصرفی
هزینه نیروی انسانی مورد نیاز
محاسبه ارزش ماشین آلات و دستگاهها
هزینه وسایل نقلیه
هزینه ساختمان سازی
هزینه وسایل اداری و دفتری
هزینه های قبل از بهره برداری
سرمایه در گردش
هزینه های سرمایه ثابت
قیمت تمام شده کالای فروش
پیش بینی فروش طی ۵ سال
جدول پیش بینی سودوزیان
جدول گردش وجوه نقدی
جدول پیش بینی تراز نامه
نحوه تامین مالی
محاسبه  ارزش افزوده

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: دانلود طرح توجیهی روغن نباتی شاد گل ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1392 | نظرات ()